Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціологія ЗМІ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чутова Н. П. (старший преподаватель кафедры философии Криворожского технического университета)
Назва : Механизм социальной интеракции молодежи и масс-медиа: ценностно-нормативный аспект
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010. - № 1. - С. 65-70
Примітки : Бібліографія : С.70 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316.34/35
ББК : 60.54
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: В статье анализируется специфика взаимодействия масс-медиа и молодежи, подчеркивается доминирующая роль СМИ в формировании ценностной системы молодежи.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Никифоренко Н. О. (доцент кафедри соціології управління Донецького державного університету управління)
Назва : Роль ЗМІ у політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 року в Україні
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010. - № 4. - С. 106-111
Примітки : Бібліографія : С.111 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316.334.3
ББК : 60.561.3
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: На підставі вторинного аналізу даних соціологічних досліджень, проведених Академією Української Преси та Інститутом соціології НАНУ, висвітлюється роль загальноукраїнських та регіональних ЗМІ в політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 р. в Україні.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мосаєв Ю. В. (доцент Класичного приватного університету; кандидат соціологічних наук)
Назва : Особливості адаптації друкованих засобів масової інформації до електронного медіапростору
Місце публікування : Грані. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011. - № 6. - С. 91-94 (Шифр Г2/2011/6)
Примітки : Література : С.93-94 : 20 назв
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Анотація: Присвячено проблемі адаптації друкованих засобів масової інформації до електронного медіапростору. В роботі проведено соціологічний аналіз діяльності електронних версій друкованих засобів масової інформації з електронними засобами масової інформації в електронному медіапросторі.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ершова Т. С. (магистр философии; Харьковский национальный университет имени В.Н. Каразина)
Назва : "Теледемократия" и трансформация публичной сферы
Місце публікування : Грані: науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012. - № 10. - С. 62-66 (Шифр Г2/2012/10)
Примітки : Література : С.66 : 9 назв
УДК : 321
ББК : 66.03
Предметні рубрики: Політика. Політологія
Политика. Политология
Анотація: Анализируется влияние телевидения на политическую жизнь с точки зрения развития демократии. Становление теледемократии ведет к деградации политики и публичной сферы, поскольку лишает граждан политической субъектности.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Боднарчук О. В. (Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника; Івано-Франківськ)
Назва : Відображення у дискурсі ЗМІ пропагандистських кампаній
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013. - № 12. - С. 49-53 (Шифр Г2/2013/12)
Примітки : Література : С.53 : 9 назв
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Аналізується і осмислюється роль політичної пропаганди в умовах її технічного вдосконалення, використання у виборчих технологіях, механізмів зменшення маніпулятивного впливу на громадян.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хрустальов Ф. С. (Класичний приватний університет; Запоріжжя)
Назва : Особливості медіаспоживання різних соціальних груп
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014. - № 2. - С. 132-137 (Шифр Г2/2014/2)
Примітки : Література : С.136-137 : 10 назв
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Розглядаються особливості сучасного медіаспоживання в українському суспільстві. Аналізуються тенденції, пов'язані з розвитком нових медіа, появою кібер-простору і мобільних технологій. Робляться припущення щодо впливу соціальних медіа на молодь.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кавєріна А. С. (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна; Харків)
Назва : Довіра до ЗМІ: мікро- та мкрорівень
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 12. - С. 166-171 (Шифр Г2/2014/12)
Примітки : Бібліографія : С.169-171 : 31 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316.772
ББК : 60.562.1
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Розглядаються різні інтерпретації довіри та теорії Н. Лумана, П. Штомпки та А. Селігмена, які підкреслюють значення довіри у період трансформації суспільства. Розглядаються піходи до визанчення рівня довіри. Подано аналіз ЗМІ як соціального і нституту. Аналізуються соціальні медіа, які охоплюють не тільки інституційний рівень формування довірчих відносин з аудиторією, але й особистісний.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костенко Наталія (доктор соціологічних наук; Інститут соціології НАН України), Макеєв, Сергій
Назва : Новини часів війни й виборів
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2015. - № 2. - С. 3-23
Примітки : Бібліографія : С.23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316.776
ББК : 60.56
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналистика преданности--журналістика відданості--змі і політика--змі україни--контент-анализ сми--медиа-анализ--політичні новини--политические новости--сми и политика--сми украины--социология сми--соціологія змі--телевизионные новости--телевізійні новини--украина в социологических исследованиях--украинская журналистика--украинско-российский конфликт--українська журналістика--українсько-російський конфлікт
Анотація: Викладені дані моніторингу політичних новин. Війна на Сході України та перебіг кампанії з виборів президента у травні 2014 р. подаються в новинах у перспективі "журналістики відданості" - зафіксована мономодальність і моновалентність медіа-ландшафту. Н овини орієнтується на лідерів передвиборчих перегонів і тих, хто активно створює інформаційні приводи.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Плюснин Е. В. (Харьковский национальный университет им. В.Н. Каразина)
Назва : Модусы эсетизации экранного насилия
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Дніпропетровськ, 2016. - № 3. - С. 106-111 (Шифр Г2/2016/3)
Примітки : Література : 20 назв
УДК : 316.74
ББК : 60.523
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): насилие в литературе--насилие в сми--насилие в искусстве--насильство в літературі--насильство в мистецтві--насильство в змі--социология кино--соціологія кіно--социология культуры--социология сми--социология телевидения--соціологія телебачення--соціологія змі--соціологія культури--эстетизация насилия--естетизація насильства--екранне насильство--романтичне насильство--карнавализированное насилие--карнавалізіроване насильство--абсурдизированное насилие--абсурдизоване насильство--аглитизированное насилие
Анотація: Цель исследования - описать модусы эстетизации насилия как "идеальные типы", включенные в архитектонику современного аудивизуального дискурса.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Назаренко К. С.
Назва : Соціальна відповідальність українських мас-медіа як об'єкт соціологічного аналізу
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2016. - № 8. - С. 155-159 (Шифр Г2/2016/8)
Примітки : Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316
ББК : 60.56
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мас-медіа--масс-медиа--социальная ответственность--социология журналистики--социология сми--соціальна відповідальність--соціологія журналістики--соціологія змі--засоби масової інформації--средства массовой информации--принципи соціальної відповідальності--принципы социальной ответственности
Анотація: Присвячена аналізу соціальної відповідальності як соціологічного поняття та соціального фе- номена на прикладі мас-медіа. Наведено визначення поняття «соціальна відповідальність мас-медіа», а також запропоноване авторське трактування. У результаті аналізу аспектів медійної етики та професійних кодексів, виявлені основні журналістські стандарти, якими журналісти керуються у своїй професійній діяльності. Охарактеризовано принципи соціальної відповідальності мас-медіа серед яких: робота відповідно до законодавчих норм; слідування морально-етичним стандартам; реалізація соціальних проектів; підтримка благодійних ініціатив. Описані стандарти діяльності засобів масової комунікації, а саме: об’єктивність; достовірність (посилання на джерела); точність; оперативність; відокремлення фактів від коментарів; баланс думок і точок зору; повнота представлення фактів та інформації. У статті зазначається, що поведінку медійників можна вважати соціально відповідальною, якщо вона відповідає стандартам журналістики. Зазначається, що сучасність вимагає від мас-медіа нової місії — бути не просто інформаційним рупором для суспільства, а стати особливим простором соціальної інтеракції.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)