Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=соціально-державний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Агарков О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького державного національного технічного університету)
Назва
: Концепція соціально-державного маркетингу
Місце публікування
: Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009. - № 2. - С. 70-74 (Шифр Г2/2009/2)
Примітки
: Бібліографія : С.74 : 13 назв
УДК
: 60.80
ББК
: 65.01
Предметні рубрики:
Соціальне управління
Социальное управление
Анотація:
Автор статті пропонує концепцію соціально-державного маркетингу - технологію управлінської діяльності соціальних агентів, яка спрямована на задоволення потреб та узгодження інтересів різних прошарків суспільства за допомогою обміну.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Агарков О. А. (завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент)
Назва
: Соціальна інфраструктура як один з напрямків реалізації соціально-державного маркетингу
Місце публікування
: Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010. - № 2. - С. 124-128
Примітки
: Бібліографія : С.128 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 316.32
ББК
: 60.52
Предметні рубрики:
Соціологія
Социология
Анотація:
Соціальна інфраструктура розглядається як один з напрямків реалізації соціально-державного маркетингу, виходячи з її функцій, особливостей, типології.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Агарков О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького національного технічного університету)
Назва
: Соціальне обслуговування як один із напрямків реалізації соціально-державного маркетингу
Місце публікування
: Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010. - № 4. - С. 102-105
Примітки
: Бібліографія : С.105 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 316.334.2
ББК
: 60.561.7
Предметні рубрики:
Соціологія
Социология
Анотація:
Визначається поняття соціального обслуговування, уточнюються критерії доступності соціальних послуг, виявляються технології соціально-державного маркетингу в сфері соціального обслуговування населення.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)