Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціально-державний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Агарков О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького державного національного технічного університету)
Назва : Концепція соціально-державного маркетингу
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009. - № 2. - С. 70-74 (Шифр Г2/2009/2)
Примітки : Бібліографія : С.74 : 13 назв
УДК : 60.80
ББК : 65.01
Предметні рубрики: Соціальне управління
Социальное управление
Анотація: Автор статті пропонує концепцію соціально-державного маркетингу - технологію управлінської діяльності соціальних агентів, яка спрямована на задоволення потреб та узгодження інтересів різних прошарків суспільства за допомогою обміну.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Агарков О. А. (завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент)
Назва : Соціальна інфраструктура як один з напрямків реалізації соціально-державного маркетингу
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010. - № 2. - С. 124-128
Примітки : Бібліографія : С.128 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316.32
ББК : 60.52
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Соціальна інфраструктура розглядається як один з напрямків реалізації соціально-державного маркетингу, виходячи з її функцій, особливостей, типології.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Агарков О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького національного технічного університету)
Назва : Соціальне обслуговування як один із напрямків реалізації соціально-державного маркетингу
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010. - № 4. - С. 102-105
Примітки : Бібліографія : С.105 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316.334.2
ББК : 60.561.7
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Визначається поняття соціального обслуговування, уточнюються критерії доступності соціальних послуг, виявляються технології соціально-державного маркетингу в сфері соціального обслуговування населення.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)