Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціально-державний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Агарков О. А. Концепція соціально-державного маркетингу/О. А. Агарков // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009,N № 2.-С.70-74
2.

Агарков О. А. Соціальна інфраструктура як один з напрямків реалізації соціально-державного маркетингу/О. А. Агарков // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010,N № 2.-С.124-128
3.

Агарков О. А. Соціальне обслуговування як один із напрямків реалізації соціально-державного маркетингу/О. А. Агарков // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010,N № 4.-С.102-105
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)