Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальна відповідальність бізнесу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.


    Садєков, А. (професор; доктор економічних наук).
    Соціальні аспекти розвитку корпоративного управління в Україні / А. Садєков, Т. Косова // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 11. - С. 88-93 : рис.
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Экономика

   Управление экономикой

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- соціальні кодекси -- корпоративна соціальна відповідальність -- міжнародна довіра -- корпоративне управління -- социальная ответственность бизнеса -- социальные кодексы -- корпоративная социальная ответственность -- международное доверие -- корпоративное управление
Анотація: Висвітлено системний підхід до характеристики процесів впровадження стандартів соціальної відповідальності в Україні на основі принципів Глобального договору ООН. Досліджено історію питання, визначено передумови та інфраструктуру втілення положень світових соціальних кодексів в українських корпораціях, узагальнено досвід створення національних стандартів корпоративної соціальної відповідальності, окреслено перспективи їх розвитку.


Дод.точки доступу:
Косова Т. (професор; доктор економічних наук); Організація об'єднаних націй, світова організаціяООН; Глобальний договір ООН
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (11.12.2008р. Інв.2077ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Акімов, Дмитро (кандидат соціологічних наук; очільник генеральної дирекції Міжнародної академії "Золота Фортуна").
    Соціальний маркетинг: предмет і основні типи / Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 186-203. - Бібліографія : С.202-203. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
государственный маркетинг -- державний маркетинг -- маркетинг социальных проблем -- маркетинг соціальних проблем -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- социальная ответственность маркетинга -- социальная сфера -- социальные технологии -- социальный маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна відповідальність маркетингу -- соціальна сфера -- соціальний маркетинг -- соціальні технології -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- типи маркетингу -- типы маркетинга -- управление социальной сферой -- управление социальными процессами -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою
Анотація: Соціальний маркетинг розглядається як теорія та практика регулювання соціальних процесів, як технологія організації соціальної сфери суспільства, досліджується соціально відповідальний маркетинг як підгрунтя соціально відповідального бізнесу, маркетин г соціально значимих проблем. Виокремлюються типи соціального маркетингу: політичний маркетинг, державний маркетинг, територіальний маркетинг, соціальний маркетинг. Розглядаються концепції класиків маркетингу.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Грішнова, О. (доктор економічних наук; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка).
    Соціальна відповідальність бізнесу: сутність, значення, стратегічні напрями розвитку в Україні. / О. Грішнова // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 7. - С. 3-8 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- відповідальність бізнесу -- договір ООН -- соціальна відповідальність держави -- благодійна діяльність -- складові відповідальності -- сутність відповідальності -- социальная ответственость бизнеса -- ответственость бизнеса -- договор ООН -- социальная ответственость государства -- благотворительная деятельность -- составляющие ответственности -- сущность ответственности
Анотація: Стаття присвячена опрацюванню теоретичних основ розуміння сутності соціальної відповідальності бізнесу, дослідженню стану та проблем її поширення і на цій основі - науковому обгрунтуванню пріоритетних напрямів її розвитку в Україні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Шацьких, Катерина.
    Соціальна відповідальність як конкурентна перевага розвитку українського бізнесу / К. Шацьких // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 55-58 : 2 табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.01
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- соціально-етичний маркетинг -- социально-этический маркетинг -- український бізнес -- украинский бизнес -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- соціальні проекти бізнесу -- социальные проекты бизнеса -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий
Анотація: Розглянуто основні аспекти конкурентоспроможності підприємства, основані на соціально-етичних принципах. Виявлено взаємозв'язок між концепцією соціально-етичного маркетингу та соціальною відповідальністю бізнесу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Чубала, Анна (професор; заідуюч кафедри маркетингу).
    Соціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємства / А. Чубала // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 56-60 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- суспільна відповідальність бізнесу -- підприємства -- імідж підприємств -- місія підприємств -- социальная ответственность бизнеса -- общественная отвественность бизнеса -- предприятия -- имидж предприятий -- миссия предприятий
Анотація: Спроба ідентифікації зв'язків і залежності між різними формами суспільного ангажування і реагування підприємств на очікування цільового ринку, та їх іміджа.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.
   06
   Л 89


    Гальчак, Х. Р.
    Соціальна відповідність бізнесу в ринкових умовах господарювання / Х. Р. Гальчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 698 : Проблеми економіки та управління. - С. 140-146
УДК
Рубрики: Экономика предприятий
   Економіка підприємств

Кл.слова (ненормовані):
экономика предприятий -- социальная ответственность бизнеса -- економіка підприємств -- соціальна відповідальність бізнесу

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Левковська, Людмила (кандидат економічних наук; Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України; Київ).
    Державна підтримка соціально відповідального бізнесу в Україні / Л. Левковська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 10. - С. 53-55. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.290
Рубрики: Економіка
   Бізнес. Підприємництво

   Экономика

   Бизнес. Предпринимательство

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціалізація бізнесу -- моральна відповідальність бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- державна підтримка -- державна підтримка бізнесу -- соціальне партнерство -- зарубіжний досвід -- социальная ответственность -- социальная ответственность бизнеса -- социализация бизнеса -- моральная ответственность бизнеса -- корпоративная социальная ответственность -- государственная поддержка -- государственная поддержка бизнеса -- социальное партнерство -- зарубежный опыт
Анотація: Проаналізовано загальні тенденції розвитку соціальної відповідальності бізнесу в Україні, визначено головні напрями та функціональні ознаки корпоративної соціальної відповідальності.


Дод.точки доступу:
Міжнародна організація роботодавців \о ней\; Международная организация работодателей \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Дацій, Н. В. (доктор наук з державного управління).
    Роль міжнародних стандартів у процесі розвитку та оптимізації інституту корпоративного управління / Н. В. Дацій // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління" : науковий збірник. - 2011. - № 1. - С. 25-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.290-2
Рубрики: Управління підприємством
   Управление предприятием

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
глобалізаційний процес -- корпоративне управління -- соціальна відповідальність бізнесу -- міждународні стандарти -- корпоративна відповідальність -- механізм управління -- еволюція управління -- глобализационный процесс -- корпоративное управление -- социальная ответственность бизнеса -- международные стандарты -- корпоративная ответственность -- механизм управления -- эволюция управления
Анотація: В статті обгрунтовано місію міжнародних стандартів корпоративного управління. Визначено концепцію корпоративної соціальної відповідальності як основу побудови ефективних механізмів корпоративного управління.


Знайти схожі

9.
   65.012.1
   Ц 18


    Царик, І. М. (кандидат економічних наук; Чернігівський державний технологічний університет; Україна).
    Передумови виокремлення соціальної відповідальності бізнесу та її роль в економічній системі / І. М. Царик // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 102-107. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Предпринимательство

   Підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
бизнес -- бізнес -- национальные экономики -- національні економіки -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- тлумачення термінів -- толкование терминов -- экономические системы -- економічні системи -- соціальна політика підприємств -- социальная политика предприятий
Анотація: Досліджено передумови виокремлення та сутності поняття "соціальна відповідальність бізнесу" (СВБ), розкрито зміст його внутрішнього та зовнішнього вимірів, окреслено роль і функції СВБ в економічній системі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Галушка, З. І. (доктор економічних наук; доцент).
    Організаційний механізм соціально відповідального бізнесу / З. І. Галушка, В. Ю. Грцнтковський // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 6. - С. 178-183 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1 + 65.290-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

   Предпринимательство

   Підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
государство и бизнес -- держава та бізнес -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальное партнерство -- соціальне партнерство
Анотація: Розглядаються питання формування політики соціального партнерства держави та бізнесу з метою реалізації концепції соціальної відповідальності. Виділяються основні аспекти активізації взаємодії всіх зацікавлених сторін. Визначаються ключові елементи системи взаємодії держави та бізнесу в рамках соціальної відповідальності бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Грцнтковський, В.Ю. (аспірант; Чернівецький нацональний університет ім. Ю.Федьковича)

Знайти схожі

11.
   65.02
   Б 33


    Баюра, Дмитро Олександрович (доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки Київського національного університету ім. Тараса Шевченка; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; доцент).
    Еволюція наукової думки щодо соціальної відповідальності бізнесу / Дм. О. Баюра, І. М. Царик, Н. М. Черниш // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 128-134 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.02
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Предпринимательство

   Підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
бизнес -- бізнес -- економічна теорія -- экономическая теория -- история экономической мысли -- історія економічної думки -- социальная отвественность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна політика підприємств -- соціальна політика підприємств -- соціальний пакет -- соціальний пакет -- социальная экономика -- соціальна економіка
Анотація: Досліджується розвиток накової думки щодо феномену соціальної відповідальності бізнесу за період кінця XIX - початку XXI століття.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Царик, І.М. (кандидат економічних наук; Чернігівський державний технологічний університет; Україна); Черниш, Н.М. (ст. викладач; Чернігівський державний технологічний університет; Україна); Аммон, Александр Германович (юрист; приват-доцент Московского университета ; 1860-1891) \о нем\; Веблен, Торстейн (американский экономист; социолог ; 1857-1929) \о нем\; Вуд, Роберт Э. (американский генерал; предприниматель ; 1879-1969) \о нем\; Грейсон, Д.К. (мл. ; экономист) \о нем\; Девис, Кит (американский экономист) \о нем\; Друкер, Питер Фердинанд (экономист; публицист; педагог ; 1909-2005) \о нем\; Карнеги, Эндрю (американский предприниматель; крупный сталепромышленник; филантроп; мультимиллионер ; 1835-1919) \о нем\; Коммонс, Джон Роджерс (американский экономист; сторонник институциональной теории ; 1862-1945) \о нем\; Левин, Курт (немецко–американский психолог ; 1890 -1947) \о нем\; Мак-Гуир, Дж.У. (экономист) \о нем\; Минцберг, Генри (профессор менеджмента МакГилльского университета (Монреаль; Канада) ; 1939-) \о нем\; Мэйо, Джордж Элтон (американский психолог; социолог; один из основоположников американской индустриальной социологии ; 1880-1949) \о нем\; О'Делл, Карла (экономист) \о ней\; Пигу, Артур Сесил (английский экономист; представитель Кембриджской неоклассической школы ; 1877-1959) \о нем\; Портер, Майкл Юджин (экономист; профессор кафедры делового администрирования Гарвардской бизнес-школы; специалист в области изучения экономической конкуренции ; 1947-) \о нем\; Фридмен, Милтон (американский экономист; общественный деятель; лауреат Нобелевской премии в области экономических наук ; 1912- 2006) \о нем\; Фримен, Ричард (американский экономист ; 1943-) \о нем\; Хайек, Фридрих Август фон (австрийский экономист; философ; представитель новой австрийской школы; сторонник либеральной экономики и свободного рынка ; 1899-1992) \о нем\; Штаммлер, Рудольф (немецкий теоретик права; неокантианец, социальные взгляды которого близки к катедер-социализму ; 1856-1938) \о нем\; Штольцман, Рудольф (немецкий экономист; представитель социальной школы в политической экономии ; 1852-1930) \о нем\

Знайти схожі

12.


    Баюра, Дмитро Олександрович (доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки Київського національного університету ім. Тараса Шевченка; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; доцент).
    Концептуальні засади механізму формування корпоративної соціальної відповідальності в Україні / Дм. О. Баюра, О. А. Буян // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 151-157 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1(4УКР)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Корпоративное управление

   Корпоративне управління

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна політика підприємств -- социальная политика предприятий -- организационные механизмы -- організаційні механізми -- организационные модели -- організаційні моделі -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти
Анотація: Розглянуто концептуальні аспекти механізму формування корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). Наведено теоретико-методологічні основи формування механізму КСВ. Проаналізовано особливості та проблеми формування КСВ.


Дод.точки доступу:
Буян, Ольга Анатоліївна (аспірант Київського національного університету ім. Тараса Шевченка; м.Київ; Україна); Хозяйственный кодекс Украины \о произв.\Господарський кодекс України \о произв.\

Знайти схожі

13.


    Римар, Ірина Анатоліївна (аспірант Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна).
    Соціальні інвестиції як форма соціальної відповідальності підприємства / І. А. Римар // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 165-169 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)в-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
благотворительность -- блігодійність -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна політика підприємств -- социальная политика предприятий -- корпоративна відповідальність бізнесу -- корпоративная ответственность бизнеса -- индикатор социальной ценности предприятий -- індикатор соціальної цінності підприємств -- социальные инвестиции -- соціальні інвестиції -- социальная ответственность предприятий -- соціальна відповідальність підприємств -- филантропия -- філантропія
Анотація: Досліджено феномен соціального інвестування підприємств в українському бізнес-середовищі. Проаналізовано сучасний стан і тенденції соціального інвестування вітчизняними підприємствами, форми його прояву, перспективи розвитку та сучасні методи вимірювання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

14.
   65.38(4ПОЛ)
   М 11


    Мілош, Ельжбєта (старший викладач; Університет "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща).
    Корпоративна соціальна відповідальність : на прикладі Польської телекомунікаційної компанії / Е. Мілош // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 407-413. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.38(4ПОЛ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика связи

   Економіка зв'язку

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
информационное общество -- інформаційне суспільство -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- телекоммуникации -- телекомунікації -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- імідж компанії -- имидж компании
Анотація: Представлено реалізацію концепції корпоративної соціальної відповідальності на прикладі польської телекомунікаційної компанії "Telekomunikacja Polska S.A.". Проаналізовано участь компанії у впроваджені соціальних проектів для розвитку інформаційного суспільства у Польщі, а також результати дослідження іміджу компанії, який було сформовано співробітниками на основі стратегічних рішень керівництва, спрямованих на соціальний розвиток усіх зацікавлених сторін, в тому числі й самих співробітників.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Польская телекоммуникация, телекоммуникационная компания \о ней\; Telekomunikacja Polska S.A, телекоммуникационная компания \о ней\

Знайти схожі

15.


    Сазонець, І. Л. (доктор економічних наук; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Україна).
    Пріоритети концепції " економічного імперіалізму" в дослідженні соціальної відповідальності транснаціональних корпорацій як формальних інститутів / І. Л. Сазонець // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 54-61 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.013.5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Капиталистический способ производства, 1997-2010 гг.

   Капіталістичний спосіб виробництва, 1997-2010 рр.

   Україна
    Украина

    Франція

    Німеччина

    Японія

    Боливия

    Болівія

Кл.слова (ненормовані):
институты -- інститути -- інституционализм -- институционализм -- економічна теорія -- экономическая теория -- капитализм -- капіталізм -- корпоративная социальная отвественность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- неоинституционализм -- неоінституціоналізм -- ТНК -- транснациональные корпорации -- транснаціональні корпорації -- экономический империализм -- экономічний імперіалізм -- технологічний детермінізм -- технологических детерминизм -- прямі іноземні інвестиції -- прямые иностранные инвестиции -- іноземні інвестиції -- иностранные инвестиции -- охорона здоров'я -- охрана здоровья -- рівень освіти -- уровень образования -- початкова освіта -- начальное образование -- рівень життя -- уровень жизни -- якість життя -- качество жизни
Анотація: Проаналізовано діяльність транснаціональних корпорацій як глобальних інститутів з позицій неоконституціоналзму. Розглянуто окремі наукові концепції економічного розвитку. Проаналізовано головні напрями корпоративної соціальної свідомості з позицій наукового підходу - економічного імперіалізму.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Лощинин, Михаил (эксперт Центра социальных экспертиз Института социологии НАНУ).
    Огромное социальное неравенство: общетеоретический и этический аспекты / М. Лощинин // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 30-41 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Економіка
   Економічна соціологія

   Экономика

   Экономическая социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- соціальна нерівність -- нерівність накопичення -- нерівність доходів -- виміри нерівності -- оцінки нерівності -- технології оцінки нерівності -- метод Джини-Лоренца -- метод децільних інтервалів -- соціальна відповідальність бізнесу -- экономическая социология -- социальное неравенство -- неравенства по накоплениям -- неравенства по доходам -- измерения неравенства -- оценки неравенства -- технологии оценки неравенства -- метод децильных интервалов -- закон Парето -- социальная ответственность бизнеса
Анотація: Общетеоретические и этические проблемы социального неравенства анализируются в связи с недавно опубликованными оценками неравенства граждан Украины по накоплениям и по доходам. Подвергнуты критическому анализу известные технологии оценки неравенства - метод Джини-Лоренца и метод децильных интервалов. Детально обсуждаются условия исторического уменьшения неравенства по накоплениям.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.
   67.401(4УКР)
   О-58


    Оніщенко, Н. (завідувач відділу теорії держави і права Інституту держави і права ім. В.М.Корецького НАН України; доктор юридичних наук; професор; заслужений юрист України; член-кореспондент НАПрН України).
    До питання про авторитет діючого законодавства : (теоретичні засади, практичні передумови, перспективи зміцнення) / Н. М. Оніщенко // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2012. - № 1. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.401(4УКР)
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
авторитет законодательства -- авторитет законодавства -- государственное регулирование -- державне регулювання -- действующее законодательство -- діюче законодавство -- нормативно-правовые акты -- нормативно-правові акти -- правовое регулирование -- правове регулювання -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- эффективность законодательства -- ефективність законодавства -- юридическая ответственность -- юридична відповідальність
Анотація: Висвітлюються проблеми, присвячені ефективності діючого законодавства, визначенню відповідних підходів та критеріїв його ефективності, співвідношенню понять "ефективність" та "авторитетність", окресленню умов за яких чинне законодавство може вважатися ефективним, авторитетним і таким, що підтримується громадською думкою.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

18.
   65.290(4РУМ)-5
   С 28


    Сербан, Коріна (аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія).
    Значення кампаній благочинного маркетингу : за даними Румунії / К. Сербан, Г. Ф. Грігоре, А. Станку // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 442-449 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4РУМ)-5 + 65.278(4РУМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Благотворительность

   Благочинність

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
благотворительный маркетинг -- благочинний маркетинг -- маркетинговые кампании -- маркетингові кампанії -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- неприбыльные организации -- неприбуткові організації
Анотація: Продемонстровано, що у Румунії споспостерігаються нова стадія розвитку соціального маркетингу. Вірне розуміння ідеї благочинного маркетингу допоможе стати ближче до споживача та одночасно бути корисним суспільству. Досліджено значення компаній з благочинного маркетингу для румунського суспільства, акцент зроблено на двох показниках: вплив таких компаній на самі корпорації та їхній вплив на партнерські неприбуткові організації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Грігоре, Георгіана Флорентіна (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія); Станку, Алін (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія)

Знайти схожі

19.
   65.271)-2
   Z 99


    Єрмошенко, А. М. (кандидат економічних наук; Київський національний торговельно-економічний університет; Україна).
    Корпоративне управління як стратегічний чинник розвитку інтеграції страхових компаній з банками : [Гроші, фінанси і кредит] / А. М. Єрмошенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 200-208 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.271)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Страхование

   Страхування

   Корпоративное управление

   Корпоративне управління

Кл.слова (ненормовані):
корпоративне управління -- корпоративное управление -- интеграция страховщиков с банками -- інтеграція страховиків з банками -- економічна інтеграція -- экономическая интеграция -- страхові компанії -- страховые компании -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- соціальна відповідальність бізнесу -- нормативно-правовое регулирование -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Обгрунтовано роль корпоративного управління в досягнені довгострокових позитивних результатів інтеграції страховиків і банків. Окрему увагу приділено корпоративній соціальній відповідальності як невід'ємному елементу системи корпоративного управління сучасних фінансових установ.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

20.


    Кредісов, А. І. (професор; доктор економічних наук).
    Організаційний вектор розвитку сучасного бізнесу / А. Кредісов // Економіка України : науковий журнал. - 2013. - № 10. - С. 21-31. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.290
Рубрики: Экономика
   Бизнес. Предпринимательство

   Економіка

   Бізнес. Підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
економічні ініститути -- экономические институты -- інститути бізнесу -- институты бизнеса -- управління бізнесом -- управление бизнесом -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- економічна теорія -- экономическая теория -- корпоративна соціальна відповідальність -- корпоративная социальная ответственность -- ринкові відносини -- рыночные отношения
Анотація: Показано, що у своєму історичному розвитку суспільство демонструє визначальність економічних інститутів, а на етапі повсюдного утвердження в ньому ринкових відносин - інститутів бізнесу. Розвиток бізнесу у взаємозв'язку з політичними та громадськими інститутами свідчить про його залежність від підходів до організації, зміни яких відбуваються шляхом утвердження провідного вектора розвитку управління бізнесом. Обгрунтовано, що соціальна відповідальність як визначальний організаційний вектор сучасного розвитку бізнесу впливає не тільки на підвищення ефективності суспільного виробництва, а й на інноваційну трансформацію суспільства в цілому.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
ISO 9000, міжнародний стандарт \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)