Пошуковий запит: <.>K=социология коммуникаций<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кравцов, Ю. С. Социология социальной коммуникации как коммуникативная теория общества / Ю. С. Кравцов> // Гуманитарний журнал. - 2006. - № 1/2. - С. 254-259. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Общество Суспільство Социальные коммуникации Соціальні комунікації Кл.слова (ненормовані): социология социальной коммуникации -- соціологія соціальної комунікації -- коммуникативная теория общества -- комунікативна теорія суспільства -- социология коммуникаций -- соціологія комунікацій -- единое коммуникативное пространство -- єдиний комунікативний простір -- инфраструктура информационного общества -- інфраструктура інформаційного суспільства
Є примірники у відділах: АНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Барматова, Світлана (кандидат соціологічних наук; професор). Зміна місця і ролі комунікації в сучасному світі / Світлана Барматова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 3. - С. 158-168. - Бібліографія : С.167-168. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): информационное неравенство -- информационное общество -- информационные технологии -- информация как социальная материя -- інформаційна нерівність -- інформаційне суспільство -- інформаційні технології -- інформація як соціальна матерія -- социальная коммуникация -- социология коммуникаций -- соціальна комунікація -- соціологія комунікацій Анотація: Вивчається соціальний феномен інформаційного суспільства, інформація як соціальна матерія, соціальні наслідки інформаційних технологій, комунікативна взаємодія та комуніційованість як якість соціального простору.
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Батаєва, Катерина (кандидат філософських наук; доцент кафедри соціології Народної української академії). Гендерна візуальність сучасної реклами / Катерина Батаєва> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 3. - С. 136-153. - Бібліографія : С.152-153. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 60.5 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): визуальная социология -- візуальна соціологія -- гендерна поведінка -- гендерні моделі -- гендерное поведение -- гендерные модели -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- образ женщины в рекламе -- образ жінки в рекламі -- образ мужчины в рекламе -- образ чоловіка в рекламі -- социальная иконография -- социальная иконология -- социология коммуникаций -- социология рекламы -- соціальна іконографія -- соціальна іконологія -- соціологія комунікацій -- соціологія реклами -- телевизионная реклама -- телевізійна реклама Анотація: У статті подано результати візуального аналізу гендерного змісту телевізійної комерційної реклами. У візуальній соціології можна виокремити два пласти аналізу - соціальної іконографії та соціальної іконології. Подано аналіз соціальної іконографії ген дерної поведінки, гендрних моделей, соціальної іконології реклами.
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Костенко, Наталія (доктор соціологічних наук; завідувач відділу Інституту соціології НАН України). Вхопити реальне, коли медіа повсюдно: онтологічний інтерес у культурних дослідженнях і теорії медіа / Наталія Костенко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 1. - С. 3-15. - Бібліографія : С.14-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 60.56 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): засоби масової комунікації -- информационный материализм -- інформаційний матеріалізм -- мас-медіа -- масс-медиа -- методология социальных наук -- методологія соціальних досліджень -- методологія соціологічних досліджень -- пост-герменевтика -- постгуманизм -- постгуманізм -- социология коммуникаций -- социология культуры -- соціологія комунікацій -- соціологія культури -- средства массовой коммуникации -- теория коммуникации -- теория медиа -- теорія комунікації -- теорія медіа Анотація: Вивчається методологія дослідження взаємодії суспільства і новітніх медіа-систем, тотальне медіа-оточення. У культурних дослідженнях і теорії медіа використовуються пост-гуманістичні, пост-герменевтичні, антропоцетричні парадигми. Подано огляд концепц ій Б. Латура, Г.У. Гумбрехта, Ф. Кітлера (теорія інформаційного матеріалізму), М. Мак-Люена.
Дод.точки доступу: Гумбрехт, Ханс Ульрих \о нем\; Маклюэн, Герберт Маршалл \о нем\; Латур, Бруно \о нем\; Кітлер, Фридрих \о нем\; Киттлер, Фридрих \о нем\ Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Согорін, А. А. (доцент кафедри соціології та соціальної роботи Запорізького інституту державного управління). Теоретичні концепти та моделі соціологічного бачення ефектів масової комунікації / А. А. Согорін> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 2. - С. 134-139. - Бібліографія : С.139 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 60.52 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): ефекти масової комунікації -- информационный дефицит -- інформаційний дефіцит -- масова комунікація -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій -- спираль замовчування -- спираль умолчания -- эффекты массовой коммуникации Анотація: У статті досліджено основні соціологічні підходи щодо дослідження ефектів масової комунікації. Проаналізовано сутність ефектів масової комунікації.
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Овакимян, О. С. (доцент Харьковского гуманитарного университета "Народная украинская академия"). Виртуальные социальные сети в ракурсе социологического анализа / О. С. Овакимян> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 68-71. - Бібліографія : С.71 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 60.504/506 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): виртуальная социальность -- віртуальна дійсність -- выборочные социологические исследования -- доступ до інформації -- доступ к информации -- Интернет в социсследованиях -- информационное влияние -- Інтернет -- інформаційний вплив -- онлайнові співтовариства -- сетевые сообщества -- социальные сети -- социологический анализ -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- соціальні мережі -- соціологічны дослідження -- соціологічний аналіз -- соціологія Інтернету -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій Анотація: Представлені матеріали соціологічного опитування студентів, учнів інноваційного навчального закладу "Народна українська академія" та їхніх батьків з питань залучення у віртуальні соціальні мережі. Зроблені висновки щодо знання соціальних Internet-мереж, мотивів реєстрації в них, рівня довіри інформації, що розповсюджується користувачами віртуальних соціальних сервісів.
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Батаєва, Катерина (кандидат філософськихнаук; доцент Харківського гуманітарного ун-ту "Народна українська академія"). Соціальна феноменологія кіберкомунікації / Катерина Батаєва> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 52-66. - Бібліографія : С. 65-66. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 60.5 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): виртуальная среда -- віртуальна дійсність -- интернет-коммуникация -- інтернет-комунікація -- киберкоммуникация -- киберпространство -- кіберкомунікація -- кіберпростір -- социология коммуникаций -- социология компьютерной коммуникации -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій -- феноменологическая социология -- феноменологический метод -- феноменологічна соціологія -- феноменологічний метод -- чати Анотація: У статті зроблено спробу здійснити феноменологічний аналіз кіберкомунцікації on-line, використовуючи методику А. Шютца. Однією з центральних особливостей кіберкомунікації є її безтілесність, що робить неможливим тілесно-безпосередні реакції на процес спілкування між кіберакторами та подовжує соціальні дистанції між ними.
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Перевязка, Г. О. (магістрантка кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету). Соціальні аспекти грошової культури сучасності / Г. О. Перевязка> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 113-116. - Бібліографія : С.115-116 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 60.561.2 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): гроші як соціологічна категорія -- грошова культура -- денежная культура -- деньги и социальная коммуникация -- деньги и социальные отношения -- деньги и социальные ценности -- деньги как предмет экономической социологии -- деньги как социально-культурный феномен -- економізм -- економічна соціологія -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- модерне суспільство -- модерное общество -- социальная коммуникация -- социология коммуникаций -- социология общения -- соціальна комунікація -- соціологія комунікацій -- универсализм -- універсалізм -- экономизм -- экономическая социология Анотація: Стаття присвячена аналізу характерних показників, які відображають сучасну соціальну цінність грошей. Висовується ідея, що в інформаційному суспільстві гроші стають своєрідним інструментом суспільної взаємодії людей через комунікацію.
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кривошеїн, В. В. (доктор політичних наук; завідувач кафедри соціології Дніпропетровського національного університету). Особливості осмислення впливу мас-медіа на громадську думку / В. В. Кривошеїн> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 8. - С. 90-93. - Література : С.93 : 9 назв
ББК 60.5 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- громадська думка -- мас-медіа -- масс-медиа -- общественное мнение -- СМИ и общественное мнение -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій -- теория СМИ Анотація: Розкриваються особливості впливу мас-медіа на громадську думку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чайка, І. Ю. (кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова). Семантична єдність процесу соціальної комунікації: гендерний аспект / І. Ю. Чайка> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 38-41. - Література : С.41 : 13 назв
ББК 60.0 Рубрики: Соціальна філософія Социальная философия Кл.слова (ненормовані): гендерна комунікація -- гендерная коммуникация -- гендерні дослідження -- гендерные исследования -- социальная коммуникация -- социология коммуникаций -- соціальна комунікація -- соціологія комунікацій Анотація: Аналізується гендерний вимір процесу соціальної комунікації в контексті його семантичної єдності, що визначає ефективність соціально-комунікаційного процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Брязкун, Валентина Вікторівна (заступник директора Інституту управління та економіки освіти НПУ імені М.П.Драгоманова). Граїзація та карнавалізація як критерії сформованості об'єктивованої форми віртуальної свідомості / В. В. Брязкун> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 11. - С. 59-63. - Література : С.63 : 15 назв
ББК 60.028 Рубрики: Соціальна філософія Социальная философия Кл.слова (ненормовані): виртуализация сознания -- виртуальная коммуникация -- виртуальное сознание -- віртуалізація свідомості -- віртуальна комунікація -- віртуальна свідомість -- гра -- игра -- идентичность -- ідентичність -- карнавализация -- карнавалізація -- общественное сознание -- свідомість -- сознание -- социология коммуникаций -- социология компьютерной коммуникации -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій -- суспільна свідомість -- философия сознания -- філософія свідомості Анотація: Подано авторське бачення поняття "об'єктивованої форми віртуальної свідомості" як форми відображення дійсності. Описуються процеси впливу віртуальної комунікації на зміни, що мають місце в житті сучасних людей. Також обгрунтовуються критерії сформованості віртуальної свідомості, що пов'язані з грою та карнавалом.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Купрій, Т. Г. (кандидат історичних анук; доцент Київського університету імені Б. Грінченка). Флешмоб як соціальне явище і технологія інформаційної комунікації / Т. Г. Купрій> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 7. - С. 71-75. - Література : С.75 : 12 назв
ББК 316 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): виртуальное социальное действие -- развлекательные акции -- разумная толпа -- розважальні акції -- розумний натовп -- социальное действие -- социальные сети -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- соціальна дія -- соціальні мережі -- соціологія Інтернету -- соціологія комунікацій -- флешмоб Анотація: Дос ліжується вплив соціальних зв'язків інформаційного суспільства у розважальних масових акціях, що організовуються за допомогою сучасних засобів комунікації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Довгаль, С. А. (завідуючий соціологічною лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти). Медіапростір як предмет соціально-філософського дослідження / С. А. Довгаль> // Грані. - 2012. - № 3. - С. 67-69. - Література : С.69 : 10 назв
ББК 65.0 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): медиакультура -- медиапространство -- медиафилософия -- медіакультура -- медіапростір -- медіафілософія -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій Анотація: Концептуалізовано поняття медіапростору, проаналізовано його сутністі риси як предмета соціально-філософського аналізу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гавриленко, Іван (доктор філософських наук; професор Академії праці та соц. відносин Федерації профспілок України). Мережеве суспільство як поняття, образ та історична перспектива / І. Гавриленко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 1. - С. 62-81. - на рус. яз. - Література : С. 80-81
ББК 60.52 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): информационная революция -- информационное общество -- информационные сети -- інформаційна революція -- інформаційне суспільство -- інформаційні мережі -- мережеве суспільство -- мережеві комунікації -- сетевое общество -- социология коммуникаций -- социология компьютерной коммуникации -- соціологія комп'ютерної комунікації Анотація: Розглядається концепція мережевого суспільства, особливо з огляду на її безпосередній зв'язок з аудіовізуальною революцією і появою Інтернету, а відтак і суттєвими зрушеннями у формах людського спілкування і взаємодії.
Дод.точки доступу: Кастельс, Мануэль (социолог ; 1942-) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шульга, Раиса (доктор философских наук; ведущий научный сотрудник Института социологии НАН Украины). Возможности реализации смыслового послания телепродукта / Р. Шульга> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 77-98. - на рус. яз. - Литература : С. 98
ББК 60.562 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): личностный смысл -- масова культура -- массовая культура -- потребление культуры -- смисл -- событийность -- социология коммуникаций -- социология культуры -- социология массовых коммуникаций -- социология телевидения -- соціологія комунікацій -- соціологія культури -- соціологія масових комунікацій -- споживання культури -- структури повсякденності -- структуры повседневности -- телебачення -- телевидение -- телесериалы -- телесеріали -- художественное восприятие -- художнє сприйняття -- ціннісні смисли Анотація: Рассматриваются возможности современного телевидения в плане формирования смыслового поля аудитории. Анализируется место смыслов в жизни современного человека при наличии рефлексии и саморефлексии и при их отсутствии. Автор раскрывает значени е событийности в отношении человека и искусства и ее влияние на формирование смысловых установок в процессе потребления телепродукта.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Акулич, Мария (доктор экономических наук; заведующая кафедрой Тюменского государственного университета). Троллинг как феномен сети Интернет / М. Акулич> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 175-185. - на рус. яз. - Литература : С. 185
ББК 60.5 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): интернет-коммуникации -- інтернет-комунікації -- коммуникативные практики -- комунікативні практики -- социальная коммуникация -- социальные сети -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- соціальні комунікації -- соціальні мережі -- соціологія Інтернету -- соціологія комунікацій -- тролінг -- троллинг Анотація: Рассматривется понятие, содержание и формы Интернет-троллинга - специфической негативной социальной коммуникативной практики. В соответствии с целями выделяется бизнес-троллинг (офисный троллинг) и любительский троллинг.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сусська, Ольга (кандидат філологічних наук; доцент Національного університету "Києво-Могилянська академія"). Інтерпретативні можливості теорії відповідності інформаційного поля індивіда / О. Сусська> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 131-138. - Джерела : С.137-138
ББК 60.5 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): виртуальная реальность -- віртуальна реальність -- информационное поле -- информационный обмен -- інформаційне поле -- інформаційний обмін -- коммуникативное взаимодействие -- комунікативна взаємодія -- масова комунікація -- массовая коммуникация -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія Інтернету -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій Анотація: Подано аналіз рівнів відповідності складових процесу конструювання інформаційного поля особистості на підставі авторської категорії відповідності інформаційного поля.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Боднарчук, О. В. (Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника; Івано-Франківськ). Відображення у дискурсі ЗМІ пропагандистських кампаній / О. В. Боднарчук> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 49-53. - Література : С.53 : 9 назв
ББК 60.5 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): дискурс СМИ -- електоральна соціологія -- манипуляция в СМИ -- манипуляция сознанием -- маніпуляція свідомістю -- медиадискурсы -- политические коммуникации -- политическая пропаганда -- політичні комунікації -- політична пропаганда -- пропагандистские кампании -- пропагандистські кампанії -- социология коммуникаций -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- соціологія комунікацій -- электоральная социология Анотація: Аналізується і осмислюється роль політичної пропаганди в умовах її технічного вдосконалення, використання у виборчих технологіях, механізмів зменшення маніпулятивного впливу на громадян.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Горелова, А. В. (студентка Днепропетровского национального университета имени Олеся Гончара). Интернент-зависимость как объект социологического исследования / А. В. Горелова> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 108-110. - Література : С.110 : 6 назв
ББК 60.504/506 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): аддикция -- аддикція -- компьютерная зависимость -- комп'ютерна залежність -- интернет-зависимость -- інтернет-залежність -- киберзависимость -- кіберзалежність -- социальные коммуникации -- социально-адаптивная практика -- социологические исследования -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- социология компьютерной коммуникации -- соціальна комунікація -- соціально-адаптивна практика -- соціологічні дослідження -- соціологія Інтернету -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій Анотація: Рассматриваются вопросы Интернет-зависимости с точки зрения проблем диагностики и классификации, с акцентом на актуальных аспектах проблемы, нуждающихся в дополнительном изучении.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яценко, Мария Сергеевна (студентка Днепропетровского национального университета им. О. Гончара). Взаимодействие украинской блогосферы с политикумом / М. С. Яценко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 4. - С. 97-99. - Література : С.99 : 6 назв
ББК 60.561.3 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): блоги -- политика и общество -- политикум -- политическая коммуникация -- политическая социология -- политические деятели -- політика і суспільство -- політикум -- політична комунікація -- політична соціологія -- політичні діячі -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- социология компьютерной коммуникации -- соціологія Інтернету -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій -- украинская блогосфера -- українська блогосфера Анотація: В данной статье рассматривается проблема формирования украинской блогосферы и её возможного влияния на политическую ситуацию современной Украины. Анализируются особенности отечественной блогосферы и определяется весомость персональных блогов украински х политиков.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
|
|