Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=социология коммуникаций<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
25
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-25
>
1.
Барматова Світлана Зміна місця і ролі комунікації в сучасному світі/Світлана Барматова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 3.-С.158-168
>
2.
Костенко Н. Вхопити реальне, коли медіа повсюдно: онтологічний інтерес у культурних дослідженнях і теорії медіа/Наталія Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2010,N № 1.-С.3-15
>
3.
Согорін А. А. Теоретичні концепти та моделі соціологічного бачення ефектів масової комунікації/А. А. Согорін // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010,N № 2.-С.134-139
>
4.
Батаєва К. Гендерна візуальність сучасної реклами/Катерина Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2010,N № 3.-С.136-153
>
5.
Батаєва К. Соціальна феноменологія кіберкомунікації/Катерина Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2011,N № 1.-С.52-66
>
6.
Перевязка Г. О. Соціальні аспекти грошової культури сучасності/Г. О. Перевязка // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011,N № 2.-С.113-116
>
7.
Овакимян О. С. Виртуальные социальные сети в ракурсе социологического анализа/О. С. Овакимян // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011,N № 2.-С.68-71
>
8.
Довгаль С. А. Медіапростір як предмет соціально-філософського дослідження/С. А. Довгаль // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012,N № 3.-С.67-69
>
9.
Гавриленко І. Мережеве суспільство як поняття, образ та історична перспектива/І. Гавриленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 1.-С.62-81
>
10.
Акулич М. Троллинг как феномен сети Интернет/М. Акулич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 3.-С.175-185
>
11.
Шульга Р. Возможности реализации смыслового послания телепродукта/Р. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 3.-С.77-98
>
12.
Купрій Т. Г. Флешмоб як соціальне явище і технологія інформаційної комунікації/Т. Г. Купрій // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012,N № 7.-С.71-75
>
13.
Кривошеїн В. В. Особливості осмислення впливу мас-медіа на громадську думку/В. В. Кривошеїн // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012,N № 8.-С.90-93
>
14.
Чайка І. Ю. Семантична єдність процесу соціальної комунікації: гендерний аспект/І. Ю. Чайка // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012,N № 10.-С.38-41
>
15.
Горелова А. В. Интернент-зависимость как объект социологического исследования/А. В. Горелова // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013,N № 2.-С.108-110
>
16.
Брязкун В. В. Граїзація та карнавалізація як критерії сформованості об'єктивованої форми віртуальної свідомості/В. В. Брязкун // Грані, 2012,N № 11.-С.59-63
>
17.
Яценко М. С. Взаимодействие украинской блогосферы с политикумом/М. С. Яценко // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013,N № 4.-С.97-99
>
18.
Барматова С. П. Информационно-коммуникативный аспект глобализационных процессов: социологический анализ/С. П. Барматова // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013,N № 5.-С.95-98
>
19.
Сусська О. Інтерпретативні можливості теорії відповідності інформаційного поля індивіда/О. Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2013,N № 1.-С.131-138
>
20.
Боднарчук О. В. Відображення у дискурсі ЗМІ пропагандистських кампаній/О. В. Боднарчук // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013,N № 12.-С.49-53
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-25
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)