Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (358)
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (71)
Періодичні видання (друковані) (3)
Рідкісні та цінні видання (3)
Мережеві ресурси (20)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=социология<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1804
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Нікітіна В.В. Суперечливість наукових оцінок соціальної природи глобалізації і характеру її розвитку/В.В. Нікітіна // Грані, 2003,N № 6.-С.103-109
>
2.
Социология
: теория, методы, маркетинг. -
Журнал выходит с
1998г.
>
3.
Социология
: теория, методы, маркетинг - 2004г.,N 1
(Введено оглавление)
>
4.
Головаха Е. Социологическое знание: специфика, критерии научности и перспектива развития/Е. Головаха //
Социология
: теория, методы, маркетинг, 2004,N N1.-С.5-14
>
5.
Бурлачук В. Символ и симулякр. Концепция символа в социологии постмодерна/В. Бурлачук, В. Танчер //
Социология
: теория, методы, маркетинг, 2004,N N1.-С.15-29
>
6.
Попова И. Моральное оправдание и нормативная составляющая теневых практик (К постановке проблемы)/И. Попова //
Социология
: теория, методы, маркетинг, 2004,N N1.-С.30-50
>
7.
Чернецкий Ю. Концептуальные разработки "новой экономической социологии"/Ю. Чернецкий //
Социология
: теория, методы, маркетинг, 2004,N N1.-С.51-62
>
8.
Амджадин Л. Социальная составляющая современной экологической политики: Экологически ответственный бизнес/Л. Амджадин //
Социология
: теория, методы, маркетинг, 2004,N N1.-С.63-72
>
9.
Рудницкая Т. Интернизация как начальный этап вхождения Украины в мировое глобализирующееся сообщество: позитивы и риски/Т. Рудницкая //
Социология
: теория, методы, маркетинг, 2004,N N1.-С.73-88
>
10.
Суковатая В. Интернет в социальных политиках и массовом сознании: гендерный анализ/В. Суковатая //
Социология
: теория, методы, маркетинг, 2004,N N1.-С.89-102
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)