Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=социальное измерение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.291.3
Автор(и) : Гладунов О. (віце-президент )
Назва : Бренд майдану в чотирьох вимірах
Серія: Маркетингові технології
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2013. - № 6. - С. 20-21: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2013/6). - ISSN 1606-3732
УДК : 65.291.3
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренди--бренды--майдан--функціональний вимір--функциональное измерение--4d-брендинг--соціальний вимір--социальное измерение--духовний вимір--духовное измерение--ментальний вимір--ментальное измерение--ринкова позиція--рыночная позиция--бренд майдану
Анотація: Стратегія 4D-брендингу полягає у формульованні чотирьох основних вимірів, які визначають сутність бренду. Бренд має чотири основні складові, що визначають його структуру та ринкову позицію.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)