Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=социальное измерение<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.291.3
Автор(и)
: Гладунов О. (віце-президент )
Назва
: Бренд майдану в чотирьох вимірах
Серія:
Маркетингові технології
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - Київ, 2013. - № 6. - С. 20-21: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2013/6). - ISSN 1606-3732
УДК
: 65.291.3
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): бренди--бренды--майдан--функціональний вимір--функциональное измерение--4d-брендинг--соціальний вимір--
социальное измерение
--духовний вимір--духовное измерение--ментальний вимір--ментальное измерение--ринкова позиція--рыночная позиция--бренд майдану
Анотація:
Стратегія 4D-брендингу полягає у формульованні чотирьох основних вимірів, які визначають сутність бренду. Бренд має чотири основні складові, що визначають його структуру та ринкову позицію.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)