Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социальная ответственность бизнеса<.>
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Cтандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі. Нова редакція // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 4. - С. 24-38 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринок реклами -- рынок рекламы -- стандарти недискримінаційної реклами -- стандарты недискриминационной рекламы -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- культура маркетингових відносин -- культура маркетинговых отношений -- недискримінаца реклама -- недискриминационная реклама
Анотація: Розроблено: Всеукраїнською громадською організацією „Українська асоціація маркетингу”, Центром ґендерно-правової освіти УАМ за участю та при екпертно-консультаційному сприянні Всеукраїнської рекламної коаліції, Асоціації зовнішньої реклами, Української асоціації директ маркетингу, Міжнародної асоціації маркетингових ініціатив, Спілки рекламістів України, КМГО „Інститут ліберального суспільства”, МГО „Школа рівних можливостей”, МГО „Український жіночий фонд”, ВГО „Жіночий консорціум України”.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Cтандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі. \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Бержанір, Анатолій Леонідович (кандидат соціологічних наук; доцент).
    Інституційна підтримка соціальної відповідальності бізнесу як необхідна передумова його розвитку [Текст] / А. Л. Бержанір // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2017. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємств

   Экономика

   Экономика предприятий

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- інституційна підтримка СВБ -- соціальне партнерство -- соціальна звітність -- відповідальне фінансування -- нормативно-правове регулювання -- социальная ответственность бизнеса -- корпоративная социальная ответственность -- институциональная поддержка СОБ -- социальное партнерство -- социальная отчетность -- ответственное финансирование -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Обгрунтовано необхідність впровадження соціальної відповідальності як важливого чинника подальшого соціально-економічного розвитку країни. Проаналізовано основні передумови інституційних перетворень у реалізації стратегії соціальної відповідальності бізнесу. Визначено сутність інституційної підтримки СВБ на національному рівні, яка здійснюється державою, громадськістю та бізнесом.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


    Олійник, Я. В. (доктор економічних наук; професор; головний науковий співробітник відділу методології бухгалтерського обліку).
    Інституціональні чинники запровадження нефінансової звітності [Текст] / Я. В. Олійник // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 9. - С. 112-128. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

   Україна
    Украина

    Європа

    Европа

Кл.слова (ненормовані):
концепції корпоративної соціальної відповідальності -- соціальна відповідальність бізнесу -- адаптація законодавства -- корпоративна звітність -- нефінансова звітність -- соціальна політика підприємств -- інституційне середовище -- досвід країн ЄС -- нормативно-правове регулювання -- концепции корпоративной социальной ответственности -- концепции корпоративной социальной ответственности -- социальная ответственность бизнеса -- адаптация законодательства
Анотація: Показано, що в Україні відбувається процес адаптації законодавства ЄС з питань корпоративної звітності до національного законодавства. Головна фундаментальна проблема цього процесу полягає у відсутності вимог щодо підготовки інтегрованої корпоративної звітності, яка передбачає розкриття нефінансової інформації. Досліджено інституціональні чинники запровадження нефінансової звітності через систематизацію законодавчих документів, що регулюють ведення бізнесу на засадах відповідальності перед суспільством на міжнародному та національному рівнях, практику регулювання складання й подання нефінансової звітності в країнах ЄС. Оцінено стан адаптації вимог міжнародного та європейського законодавства й норм у контексті розкриття інформації щодо КСВ в українських умовах, встановлено перешкоди імплементації законодавства ЄС, яке регулює різноманітні аспекти стандартизації підготовки та подання нефінансової звітності, запропоновано шляхи її запровадження. Дослідження дало змогу дійти висновку, що в Україні соціальне звітування не має законодавчого регулювання. Доведено необхідність підвищення підзвітності та прозорості діяльності суб'єктів господарювання в Україні через удосконалення нормативно-правого забезпечення, що регулює бухгалтерський облік.


Знайти схожі

4.


    Шандова, Н. В. (кандидат економічних наук; доцент; професоор кафедри менеджменту та маркетингу).
    Інтеграція корпоративної соціальної відповідальності в систему стратегічного управління підприємством [Текст] / Н. Шандова // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2015. - № 11. - С. 22-24. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповідальність -- соціальна відповідальність бізнесу -- інтеграція корпоративної соціальної відповідальності -- стратегічне управління підприємствами -- стейкхолдери -- соціальна політика підприємств -- корпоративная социальная ответственность -- социальная ответственность бизнеса -- интеграция корпоративной социальной ответственности -- стратегическое управление предприятиями -- стейкхолдеры -- социальная политика предприятий
Анотація: Проаналізовано практики реалізації корпоративної соціальної відповідальності на українських підприємствах та узагальнено їх особливості. Розроблено підхід щодо інтеграції корпоративної соціальної відповідальності в систему стратегічного управління підприємством.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Диба, В'ячеслав (кандидат економічних наук).
    Інтелектуалізація, соціальна відповідальність та обліково-аналітичний вимір нематеріальних активів [Текст] / В. Диба // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. - № 1. - С. 39-41 : портр.; а-рис.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
матеріальні активи підприємств -- ефективність підприємств -- соціальна відповідальність бізнесу -- інтелектуалізація бізнесу -- інвестиційна діяльність підприємств -- корпоративне управління -- фінанси підприємств -- зовнішнє середовище підприємств -- внутрішнє середовище підприємств -- материальные активы предприятий -- эффективность предприятий -- социальная ответственность бизнеса -- интеллектуализация бизнеса -- инвестиционная деятельность предприятий -- корпоративное управление -- финансы предприятий -- внешняя среда предприятий -- внутренняя среда предприятий
Анотація: Розглянуто доцільність поряд із традиційними фінансовими показниками ефективності діяльності компанії використовувати індикатори, які відображають соціальну відповідальність бізнесу, рівень інтелектуалізації. Це дозволяє одночасно звернути увагу на інтереси всіх груп впливу, що існують всередині або за межами компанії (стейкхолдерів). Доведено відсутність можливості розробки інвестиційної стратегії компанії зі значною питомою вагою інтелектуальних ресурсів лише в рамках фінансових показників. У зв'язку із цим зроблено порівняння акціонерної та стейкхолдерськоїмоделей виміру ефективності корпоративного управління. Обгрунтовано можливість трансформації фінансової перспективи стратегічного розвитку підприємства з урахуванням зацікавлених сторін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Економіст_2016_1\9.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

6.


    Міних, Ольга Богданівна (професор кафедри маркетингу і логістики Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Актуальні проблеми впровадження концепції соціальної відповідальності корпоративних структур / О. Б. Міних, В. П. Далик // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 168-175 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292(4УКР)в-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Объединения предприятий

   Обєднання підприємств

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
капитализация -- капіталізація -- методология корпоративного управления -- методологія корпоративного управління -- корпоративные структуры -- корпоративні структури -- общественная ценность -- суспільна цінність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- корпоративная социальная ответственность -- соцільна політика підприємств -- социальная политика предприятий -- социальные стандарты -- соціальні стандарти -- стейкхолдеры -- стейкхолдери
Анотація: Доведено необхідність розширення економічного простору дії концепції соціальної відповідальності корпоративних структур, які повинні відігравати стратегічну роль у підвищенні темпів соціально-економічного розвитку і якості життя суспільства. Надано характеристику актуальних проблем, пов'язаних із впровадженням моделі соціальної відповідальності бізнесу в Україні в умовах кризи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\23.pdf

Дод.точки доступу:
Далик, Володимир Петрович (доцент кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; кандидат економічних наук); Современные проблемы информатики в управлении, экономике, образовании и экологии, международный научный семинар \о нем\

Знайти схожі

7.


    Раїчевіч, Вук (старший викладач факультету економіки та управління машинобудування Університету Бізнес Академії; м.Нові Сад; Сербія; PhD).
    Взаємодія бізнесу та неприбутового сектору у галузі стійкого розвитку : політико-правовий контекст Сербії / В. Раїчевіч, Р. Гломазіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 153-163 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.404(4СЕР)в7
Рубрики: Право
   Методология хозяйственного права

   Методологія господарського права

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-структуры -- бізнес-структури -- глобализация -- глобалізація -- государственно-частное партнерство -- государственно-частное партнерство -- информационные технологии -- інформаційні технології -- кодексы корпоративной этики -- кодекси корпоративної етики -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна політика підприємств -- корпоративные взаимодействия -- корпоративні взаємодії -- неприбыльные организации -- неприбуткові організації -- системные изменения -- системні зміни -- устойчивое развитие -- стійкий розвиток -- финансовая филантропия -- фінансова філантропія
Анотація: Показано, як в останнє десятиліття розвивалась концепція корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) у контексті глобалізації бізнесу та революції у сфері інформаційно-комунікаційних технологій. Нове середовище призвело до встановлення нових форм взаємовідносин між державним та приватним секторами, ролі держави, бізнесу та суспільства було суттєво переглянуто. Партнерства стали новим підходом до бізнесу: навички ведення бізнесу у поєднанні з капіталом філантропів та динамічними ринковими змінами призвели до кардинальних системних змін у функціонуванні держави та суспільства. Акцент у дослідженні зроблено на партнерствах, спрямованих на стійкий розвиток, зокрема, на взаємодії неприбуткових організацій та корпорацій у Сербії. Надано рекомендації щодо формування сприятливого середовища для подальшого розвитку такого співробітництва.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Гломазіч, Раде (співробітник Європейського центру миру та розвитку Університету миру ООН; м.Бєлград; Сербія; крайовий менеджер-представник Сербії та Чорногорії корпорації "PGG international"; Фінляндія; PhD (політекономія))

Знайти схожі

8.


    Ходапарасті, Рамін Башир (Dr.; PhD; доцент кафедри управління факультету економіки і менеджменту Університету Урмія; Іран).
    Вплив корпоративної соціальної відповідальності на фінансові показники банку / Р. Б. Ходапарасті, Е. Форузанфар, Е. Форузанфар // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 1. - С. 338-343 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(5ІРН)г-05
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Теорія корпоративного управління

   Иран
    Іран

Кл.слова (ненормовані):
банки -- корпоративное управление -- корпоративне управління -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- финансовые показатели банков -- фінансові показники банків
Анотація: Досліджено взаємозв'язок між корпоративною соціальною відповідальністю (КСВ) та фінансовими показниками банківської установи. Продемонстровано важливість КСВ для фінансового успіху банку. Для збору даних використано анкету з 52 питань, що стосувались впливу КСВ на клієнтів, персонал та середовище. Анкету було розповсюджено серед 110 співробітників філій одного іранського банку, однак заповнили її лише 59 з них. Для аналізу даних використано метод регресії. Її результати виявили, що рентабельність фондів соціально відповідальних банків вища, ніж у банків, які не сповідують КСВ. Аналогічним чином відреагували й інші показники ціноутворення та прибутковості. У цілому, банки, що займаються проектами КСВ, є більш успішними, ніж ті, які не приділяють уваги корпоративній соціальній відповідальності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Форузанфар, Ельназ (МА; кафедра управління факультету економіки і менеджменту Університету Урмія; Іран); Форузанфар, Ельхам (МВА; кафедра управління факультету економіки і менеджменту Університету Урмія; Іран); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

9.


    Бутко, М. (професор; доктор економічних наук).
    Генезис соціальної відповідальності бізнесу та її становлення в Україні / М. Бутко, М. Мурашко // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2009. - № 7. - С. 74-85 : табл.
УДК
ББК 65.9 (4Укр)
Рубрики: Економіка
   Економіка України

   Экономика

   Экономика Украины

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповільність -- КСВ -- соціальна відповідальність -- концепція корпоративної соціальної відповідальності -- принципи корпоративної соціальної відповідальності -- соціальні інвестиції -- социальная ответственность бизнеса -- социальная ответственность -- концепция корпоративной социальной ответственности -- принципы корпоративной социальной ответственности -- социальные инвестиции
Анотація: Доведено, що глобалізація породжує багато соціальних проблем, особливо для країн з перехідною економікою, досліджено сучасні аспекти управління глобальними процесами корпоративної соціальної відповідальності бізнесу та особливості формування цієї місії в Україні.


Дод.точки доступу:
Мурашко, М. (доцент; кандидат економічних наук); Девіс, К. \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2781ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Иванов, Г. Г. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри торговельної політики ).
    Деловая репутация и эффективность торговли / Г. Г. Иванов, Е. А. Майорова // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 54-57 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

Кл.слова (ненормовані):
ділова репутація -- торгівля -- торговельна організація -- рейтинг торговых организаций -- міжнародні торговельні мережі -- соціальна відповідальність бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- нефінансова звітність -- деловая репутация -- торговля -- торговая организация -- рейтинг торговых организаций -- международные торговые сети -- социальная ответственность бизнеса -- корпоративная социальная ответственность -- нефинансовая отчетность
Анотація: Ділову репутацію провідних міжнародних торговельних мереж проаналізовано на основі її оцінки в бухгалтерському, економічному і соціальному аспектах. Визначено частку ділової репутації в балансовій та ринковій вартості торговельних організацій. Складено рейтинг торговельних організацій на основі коефіцієнта ефективності ділової репутації. Показано місце торговельних організацій у світових репутаційних рейтингах. Розглянуто відображення торговельними організаціями показників соціальної відповідальності в нефінансовій звітності.


Дод.точки доступу:
Майорова, Е. А. (аспірантка кафедри торговельної політики)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)