Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=современный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.011в
Автор(и)
: Барабаш, Ольга Василівна (інспектор деканату Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського; здобувач Національної академії управління; м.Київ; Україна)
Назва
: Теорія і практика впливу культурних чиннків на економічну діяльність
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 12. - С. 113-121
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.011в
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Общие основы экономического развития
Загальні основи економічного розвитку
Анотація:
Проведено теоретично-практичний аналіз проблеми взаємозв'язку економічних і культурних чинників у ситуації сучасного соціально-економічного простору й обгрунтовано необхідність врахування впливу культурних чинників на економічну діяльність.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 658.8:338.432
Автор(и)
: Романова Л. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом)
Назва
: До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні
Місце публікування
: Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал/ редакційна рада Ю. О. Лупенко та ін. - К., 2013. - № 5. - С. 102-107. - (Проблеми економічної теорії). - ISSN 2221-1055. - ISSN 2221-1055
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
: 68.01.14
УДК
: 658.8:338.432
Предметні рубрики:
Маркетинг
Сільськогосподарське виробництво
Сельскохозяйственное производство
Анотація:
Обґрунтовано необхідність переходу до формування сучасної моделі маркетингу.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Федоров А. (председатель правления Всеукраинской рекламной коалиции; владелец брендингового агентства)
Назва
: То, что у нас считается провокацией, на самом деле - отсутствие вкуса и жлобство
Місце публікування
: Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 3. - С. 44-47: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): реклама--интервью--інтерв'ю--pr--комунікації--коммуникации--
современный маркетинг
--сучасний маркетинг--провокации современного маркетинга--провокації сучасного маркетингу--проблеми современного маркетинга--проблеми сучасного маркетингу--рекламные агентства--рекламні агентства--маркетинговые стратегии--маркетингові стратегії
Анотація:
В интервью речь идет о проблемах современного маркетинга.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)