Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=современный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.011в
Автор(и) : Барабаш, Ольга Василівна (інспектор деканату Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського; здобувач Національної академії управління; м.Київ; Україна)
Назва : Теорія і практика впливу культурних чиннків на економічну діяльність
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 12. - С. 113-121
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.011в
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Общие основы экономического развития
Загальні основи економічного розвитку
Анотація: Проведено теоретично-практичний аналіз проблеми взаємозв'язку економічних і культурних чинників у ситуації сучасного соціально-економічного простору й обгрунтовано необхідність врахування впливу культурних чинників на економічну діяльність.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 658.8:338.432
Автор(и) : Романова Л. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом)
Назва : До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні
Місце публікування : Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал/ редакційна рада Ю. О. Лупенко та ін. - К., 2013. - № 5. - С. 102-107. - (Проблеми економічної теорії). - ISSN 2221-1055. - ISSN 2221-1055
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ : 68.01.14
УДК : 658.8:338.432
Предметні рубрики: Маркетинг
Сільськогосподарське виробництво
Сельскохозяйственное производство
Анотація: Обґрунтовано необхідність переходу до формування сучасної моделі маркетингу.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Федоров А. (председатель правления Всеукраинской рекламной коалиции; владелец брендингового агентства)
Назва : То, что у нас считается провокацией, на самом деле - отсутствие вкуса и жлобство
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 3. - С. 44-47: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--интервью--інтерв'ю--pr--комунікації--коммуникации--современный маркетинг--сучасний маркетинг--провокации современного маркетинга--провокації сучасного маркетингу--проблеми современного маркетинга--проблеми сучасного маркетингу--рекламные агентства--рекламні агентства--маркетинговые стратегии--маркетингові стратегії
Анотація: В интервью речь идет о проблемах современного маркетинга.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)