Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=современный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Барабаш О.В. Теорія і практика впливу культурних чиннків на економічну діяльність/О. В. Барабаш // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 12.-С.113-121
>
2.
Романова Л. В. До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні/Л. В. Романова // Економіка АПК. -К., 2013,N № 5.-С.102-107
>
3.
Федоров А. То, что у нас считается провокацией, на самом деле - отсутствие вкуса и жлобство/А. Федоров // Маркетинг в Україні. -Київ, 2015,N № 3.-С.44-47
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)