Пошуковий запит: <.>K=совесть<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Павлова Т. С. Історико-філософські роздуми Г.В.Ф. Гегеля про мораль/Т. С. Павлова // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009,N № 6.-С.89-92
|
>2.
| Чайка І. Ю. Особистісна рефлексія як комунікативний феномен: соціально-філософський аналіз/І. Ю. Чайка // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010,N № 4.-С.52-55
|
>3.
| Бех І. Совість: психологічна сутність та механізм виховання/І. Бех // Рідна школа. -К.:ПП "Видавництво "Рідна школа", 2011,N № 1/2.-С.3-7
|
>4.
| Бех І. Д. Категорії совісті в посткласичному психологічному осмисленні/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. -К.:АПН України, 2011,N № 1.-С.33-42
|
>5.
| Верещак Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів/Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. -К.:АПН України, 2012,N № 1.-С.77-81
|
>6.
| Гурлєва Т. С. Відповідальність, совість, високі життєві смисли у розвитку особистості по висхідній/Т. С. Гурлєва // Практична психологія та соціальна робота. -К., 2013,N № 6.-С.67-73
|
>7.
| Варшавський О. П. Пропедевтика етичної проблематики/О. П. Варшавький // Антропологічні виміри філософських досліджень, 2012.-С.62-67
|
>8.
| Зущик Ю. Генетика украинской "элиты"/Ю. Зущик // Практична психологія та соціальна робота. -К, 2014,N № 4.-С.76-78
|
>9.
| Дічек Н. В. Сухомлинський і зарубіжна філософсько-психологічна думка ХХ ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому/Н. Дічек // Рідна школа. -Київ, 2015,N № 5/6.-С.3-8
|
>10.
| Роговець О. Ігрова діяльність як метод виховання моральної самосвідомості молодших школярів (1-2 класи) у позаурочної діяльності/О. Роговець // Рідна школа. -Київ, 2015,N № 5/6.-С.58-61
|
|
|