Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=скорость информационных изменений<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 3/С 83
Автор(и) : Ніфатова О. М., Небилиця О. А., Поляков В. С.
Назва : Вплив внутрішнього маркетингу на розвиток підприємства
Колективи : Східноукраїнський національний університет імені В. Даля, Тернопільський національний економічний університет
Місце публікування : Стратегії сталого розвитку: на шляху до сильнішої громади: матеріали науково-практичної конференції. Сєвєродонецьк, 21 жовтня 2016 р./ Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Терноп. нац. екон. ун-т. - Сєвєродонецьк, 2016. - С. 201-202 (Шифр 3/С 83-113982)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 339.138:65
Предметні рубрики: Маркетинг
Управління підприємством
Управление предприятием
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): швидкість інформаційних змін--скорость информационных изменений--діяльність підприємства--деятельность предприятия--ринкова економіка--рыночная экономика--маркетингова підготовка--маркетинговая подготовка
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)