Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=система менеджмента качества<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Борода, М. В.
    Определение основных рисков при создании реестра рисков на предприятии / М. В. Борода // Вісник сертифікації залізничного транспорту. - 2021. - № 2 (66). - С. 18-33 : ил., а-табл.
УДК
Рубрики: Управление
   Управління

Кл.слова (ненормовані):
управление рисками -- управління ризиками -- реестр рисков -- реєстр ризиків -- риск-менеджмент -- ризик-менеджмент -- система менеджмента качества -- система менеджменту якості -- оценивание -- оцінювання


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

2.


    Вайсбурд, А.
    Современные требования к компетентности испытательных лабораторий / А. Вайсбурд, В. Сторчак // Водне господарство України. - 2013. - № 4. - С. 27-30 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Охрана окружающей среды
   Охорона довкілля

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
охрана окружающей среды -- охорона довкілля -- менеджмент качества -- менеджмент якості -- система менеджмента качества -- система менеджмена якості -- испытательные лаборатории -- випробувальні лабораторії -- компетентность -- компетентність -- документация -- документація


Дод.точки доступу:
Сторчак, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Гаевский, Олег (кандидат технических наук).
    Научные задачи разработки замкнутых систем контроля качества / О. Гаевский, В. Гаевский // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 20-21 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.2
Рубрики: Економіка
   Внутрішньофірмове управління. Менеджмент

   Экономика

   Внутрифирменное управление. Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
управление качеством -- управління якістю продукції -- менеджмент качества -- менеджмент якості -- неформальные системы менеджмента качества -- неформальні системи менеджмента якості -- система менеджмента качества -- система менеджмента якості -- автоматизированные системы управления технологическим процессом -- автоматизовані системиуправління технологічним процесом -- математические модели -- математичні моделі -- автоматизированный контроль качества продукции -- автоматизований контроль якості продукції -- замкнутая система контроля качества -- замкнена система контроля якості
Анотація: Стремление предприятий к разработке неформальных систем менеджмента качества в сочетании с новыми возможностями информационных технологий дают очередной импульс к созданию автоматизированных систем управления качеством продукции. Внедрение таких систем требует решения ряда научных задач, связанных с моделированием производственных процессов на основе статистических методов управления качеством и ограничения производственных рисков. Рассматриваются первоочередные задачи, решение которых позволит автоматизировать процессы принятия решений в системе менеджмента качества.



Дод.точки доступу:
Гаевский, Владимир (аспирант)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Жукова, Елена.
    Управление качеством услуг предприятия корабельной инженерии / Е. Жукова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 12-16 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.2
Рубрики: Экономика
   Внутрифирменное управление. Менеджмент

   Економіка

   Внутрішньофірмове управління. Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
судобудівні підприємства -- судостроительные предприятия -- підприємства корабельної інженерії -- предприятия корабельной инженерии -- виробничі процеси підприємств -- производственные процессы предприятий -- управлінські рішення -- управленческие решения -- якість управлінських рішень -- качество управленческих решений -- інжиніринг -- инжиниринг -- холонические агентства -- система менеджмента якості -- система менеджмента качества -- инжинірінгові проекти -- инжиниринговые проекты -- СИП КИП
Анотація: Рассмотрено влияние особенностей производственных процессов предприятий корабельной инженерии на современность и качество принимаемых управленческих решений различного уровня с учетом влияния спада производства на конкурентоспособность проектно-конструкторских и мультисервисных инжиниринговых компаний в мировом судостроении. Получили дальнейшее развитие соответствуещие оригинальные модели информационной поддержки таких решений на базе методов сетевых нечетких холонических агентств.


Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Кравчук, Неліна (заступник директора наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова).
    Співробітництво медичних бібліотек в міжнародному просторі / Н. Кравчук // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2013. - № 3. - С. 48-50
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Отраслевые библиотеки

   Галузеві бібліотеки

   Украина
    Україна

    Винница

    Вінниця

    Россия

    Росія

    Белорусь

    Білорусь

    Польша

    Польща

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- медицинские библиотеки -- медичні бібліотеки -- международные конференции -- міжнародні конференции -- международное сотрудничество -- міжнародна співпраця -- корпорации библиотек -- корпорації бібліотек -- сотрудничество библиотек -- співробітництво бібліотек -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- имидж библиотеки -- імідж бібліотеки -- система менеджмента качества -- система менеджменту якості -- информационные технологии -- інформаційні технології -- электронные учебники -- електронні підручники -- социальные сети -- соціальні мережі
Анотація: У статті представлений огляд основних тем, які висвітлювались на Міжнародній науково-практичній конференції "Співпраця та партнерство медичних бібліотек України в сучасному інформаційному просторі".

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Гумінський, Ю. Й. (доктор медичних наук; проректор з навчальної роботи Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова) \про нього\; Павленко, Р. І. (генеральний директор Національної наукової медичної бібліотеки України) \про неї\; Сороко, В. М. (директор ДУ "Республіканська наукова медична бібліотека") \про нього\; Дрешер, Ю. М. \про неї\; Круліковськи, Криштоф (лікар Центру онкології Інституту ім. Марії Склодовської-Кюрі) \про нього\; Веркентін, Марія (лікар) \про неї\; Співпраця та партнерство медичних бібліотек України в сучасному інформаційному просторі, міжнародна науково-практична конференція \про неї\; Наукова бібліотека Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова \про неї\; Вінницька обласна наукова медична бібліотека \про неї\; Національна наукова медична бібліотека України \про неї\; Співпраця та партнерство медичних бібліотек в сучасному інформаційному просторі: досвід та перспективи, доповідь \о произв.\; Республіканська наукова медична бібліотека \про неї\Напрямки діяльності та стратегія розвитку наукової бібліотеки Вінницького НМУ ім. М. І. Пирогова в реальному та віртуальному просторах, доповідь \о произв.\; Вінницька обласна універсальна наукова бібліотека \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Левченко, Нина (заведующая библиотекой Харьковского торгово-экономического института Киевского национального торгово-экономического университета).
    Восемь принципов системы менеджмента качества / Н. Левченко // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2013. - № 1. - С. 4-6. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Библиотековедение

   Бібліотекознавство

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- библиотековедение -- бібліотекознавство -- управление качеством -- управління якістю -- принципы управления качеством -- принципи управління якістю -- система менеджмента качества -- система менеджменту якості -- управление библиотекой -- управління бібліотекою -- ориентация на потребителей -- орієнтація на споживачів -- лидерство руководителей -- лідерство керівників -- вовлечение работников -- залучення працівників -- процессный подход -- процесний підхід -- системный подход -- системний підхід -- постоянное улучшение -- постійне поліпшення -- совершенствование работы -- вдосконалення роботи -- принятие решений -- прийняття рішень -- отношения с поставщиками -- відносини з постачальниками
Анотація: В статье представлены принципы системы менеджмента качества и даны рекомендации по их применению в библиотеках.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Морита, Акио \о нем\; Митчелл, Артур \о нем\; ISO 9001:2000, стандарт \о произв.\; Ford Motor Company, компания \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Левченко, Нина (заведующая библиотекой Харьковского торгово-экономического института Киевского национального торгово-экономического университета).
    С чего начинается качество? / Н. Левченко // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2012. - № 2. - С. 11-13. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- университетские библиотеки -- університетські бібліотеки -- библиотеки вузов -- бібліотеки внз -- система менеджмента качества -- система менеджменту якості -- управление библиотекой -- управління бібліотекою -- СКМ -- мотивация сотрудников -- мотивація співробітників -- повышение квалификации -- підвищення кваліфікації -- документирование -- документування
Анотація: В статье показаны первые шаги внедрения системы менеджмента качества в библиотеке Харьковского торгово-экономического института Киевского национального торгово-экономического университета.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Библиотека Харьковского торгово-экономического института Киевского национального торгово-экономического университета \о ней\; ISO 9001:2000 \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

8.


    Носова, А. В.
    Документационная составляющая системы менеджмента качества в библиотеках: проблемы и перспективы / А. В. Носова // Науч.-техн. б-ки. - 2012. - № 8. - С. 40-44
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- библиотеки -- система менеджмента качества -- документы -- документооборот -- документационное обеспечение -- бібліотечна справа -- бібліотеки -- система менеджменту якості -- документи -- документообіг -- документаційне забезпечення


Є примірники у відділах:
ДИР Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

9.


    Простаков, К. А.
    Влияние системы менеджмента качества стрелочных заводов на конечную продукцию / К. А. Простаков // Путь и путевое хоз-во. - 2012. - № 7. - С. 31-33
УДК
Рубрики: Железнодорожный путь
   Залізнична колія

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
организация производства -- організація виробництва -- стрелочные переводы -- стрілочні переводи -- система менеджмента качества -- система менеджменту якості -- качество стрелочной продукции -- якість стрілочної продукції -- железнодорожный путь -- залізнична колія -- стрелочные заводы -- стрілочні заводи


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Раздайбєдіна, У. Я.
    Аналіз дефектності шкарпеткових виробів на підприємстві, сертифікованому у відповідності до міжнародного стандарту ISO 9001 / У. Я. Раздайбєдіна, Л. Є. Галавська // Технології та дизайн. - 2017. - № 4 : цв.ил., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Трикотажне виробництво
   Трикотажное производство

Кл.слова (ненормовані):
система менеджменту якості -- панчішно-шкарпеткові вироби -- види дефектів -- якісь трикотажних виробів -- система менеджмента качества -- чулочно-носочные изделия -- виды дефектов -- качество трикотажных изделий -- сертифіковані підприємства -- сертифицированные предприятия
Анотація: Проаналізувано вплив наявності сертифікату ISO 9001 на рівень дефектності продукції панчішно-шкарпеткового підприємства. Використано методи аналізу та синтезу науково-технічної літератури у сфері сертифікації ринку панчішно-шкарпеткових виробів. Проведено аналіз дефектності шкарпеткових виробів, зокрема їх видів та частоти появи, в умовах діючої системи менеджменту якості на підприємстві «Дюна – Веста». Визначено види дефектів панчішно-шкарпеткових виробів та способи їх ліквідації. Проаналізовано вплив наявності сертифікації підприємства на якість продукції. Практична значимість полягає у вивченні діяльності панчішно-шкарпеткового підприємства в умовах діючої системи менеджменту якості ISO 9001.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Технології_та_дизайн_2017_04\10.pdf

Дод.точки доступу:
Галавська, Л. Є.

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)