Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=система забезпечення якості освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головенкін, Володимир (начальник навчально-методичного відділу; Національно-технічний університет України "Київський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук; доцент)
Назва : Університетська система забезпечення якості
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К., 2014. - № 11/12. - С. 15-23: рис.
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість освіти--качество образования--система забезпечення якості освіти--система обеспечения качества образования--підготовка фахівців--подготовка специалистов--науково-педагогічний потенціал--научно-педагогический потенциал--науково-інноваційна діяльність--научно-инновационная деятельность--міжнародна діяльність--международная деятельность--стандарти забезпечення якості освіти--стандарты обеспечения качества образования--програмні заяви щодо забезпечення якості--програмные заявления относительно обеспечения качества--показники підготовки фахівців--показатели подготовки специалистов--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--вища освіта--высшее образование--університетська освіта--университетское образование--наукова діяльність університетів--научная деятельность университетов--міжнародна співпраця університетів--международное сотрудничество университетов--опыт университетов--досвід університетов
Анотація: Розглядаються рекомендації із внутрішнього забезпечення якості у вищих навчальних закладах, запропоновані у документі "Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти". Викладається десятирічний досвід Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" зі створення та розвитку університетської системи забезпечення якості. Наводяться статистичні дані щодо результатів оцінювання якості підготовки фахівців за окремими спеціальностями у минолому 2012/13 навчальному році.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жорнова, Олена (провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України; доктор педагогічних наук; доцент; Київ), Жорнова, Ольга
Назва : Благополуччя здобувачів вищої освіти як об'єкт моніторингу її якості
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К., 2014. - № 11/12. - С. 36-44
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): благополуччя здобувачів вищої освіти--моніторинг якості освіти--мониторинг качества образования--система моніторингу якості освіти--система мониторинга качества образования--качество образования--система забезпечення якості освіти--система обеспечения качества образования--вища освіта--высшее образование--моніторинг діяльності навчальних закладів--мониторинг деятельности учебных заведений--соціальні ефекти вищої освіти--социальные эффекты высшего образования
Анотація: Показано, що до ключових об'єктів моніторингу якості вищої освіти має бути віднесено благополуччя здобувача вищої освіти. Моніторинг благополуччя має засвідчити таке: діяльність, спільна для здобувачів вищої освіти, породжує особливі соціальні зв'язки на грунті турботи про власне благополуччя; відбувається становлення соціальної групи представників професійного середнього класу й утворюється колективний суб'єкт - носії ідеї благополуччя; емпіричне описання зрушень у компетентності здобувача вищої освіти містить показники динаміки його благополуччя.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Красильникова, Ганна (завідувач навчально-методичного відділу; Хмельницький національний університет; кандидат технічних наук; доцент)
Назва : На шляху до сучасної системи моніторингу якості вітчизняної освіти
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К., 2014. - № 11/12. - С. 24-35
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371
ББК : 74.04
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моніторинг якості освіти--мониторинг качества образования--система освіти--система образования--якість освіти--система моніторингу якості освіти--система мониторинга качества образования--качество образования--система забезпечення якості освіти--система обеспечения качества образования--елементи системи якості освіти--элементы системы качества образования--статистичний моніторинг--статистический мониторинг--інспектування навчальних закладів--инспектирование учебных заведений--загальна середня освіта--общее среднее образование--професійно-технічна освіта--профессионально-техническое образование--вища освіта--высшее образование--моніторинг діяльності навчальних закладів--мониторинг деятельности учебных заведений--державна система акредитації внз--государственная система аккредитации вузов
Анотація: Розглядається чинна система моніторингу якості вітчизняної освіти на локальному, регіональному, загальнодержавному та міжнародному рівнях. Аналізуються елементи системи моніторингу якості в дошкільній, загальній середній (ЗСО), професійно-технічній (ПТО), вищій та пілядипломній освіті. Надається детальна характеристика таких елементів системи, як статистичний моніторинг, інспектування навчальних закладів, що сформувалися ще в радянській освітній системі і діють донині. Намічені шляхи модернізації чинних процедур державного контролю якості освіти - атестації та акредитації навчальних закладів шляхом запровадження громадського моніторингу. Поряд із цим висвітлені нові перспективні елементи вітчизняної системи моніторингу - рейтинги навчальних закладів та зовнішнє незалежне оцінювання. Окреслені шляхи формування освітнього моніторингу в єдину систему.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)