Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=сервисная качественность<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.262.1(4УКР)г-2
Автор(и)
: Папакулич М.Ю. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород)
Назва
: Застосування процесного підходу до управління діяльністю банків України
Серія:
Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 6. - С. 62-65
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 336.717.061
ББК
: 65.262.1(4УКР)г-2
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Банковское дело
Банківська справа
Теория стратегического управления
Теорія стратегічного управління
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): бизнес-процессы--бізнес-процеси--классификация бизнес-процессов банков--класифікація бізнес-процесів банків--организационная эффективность--організаційна ефективність--потребители--споживачі--процессный подход--процесний підхід--
сервисная качественность
--сервісна якісність--системное управление качеством--системне управління якістю--структурный подход--структурний підхід--украинские банки--українські банки
Анотація:
Визначено недоліки, притаманні традиційному структурному підходу до організації та управління діяльністю банку; розглянуто банківське управління із застосуванням процесного підходу. На основі процесного підходу здійснено виокремлення та класифікацію бізнес-процесів банку, основою якого є чотири базові групи, в т.ч.: основні бізнес-процеси, допоміжні бізнес-процеси, бізнес-процеси управління і бізнес-процеси розвитку. Сформульовано принципи системного управління якістю в контексті банківської діяльності. Виявлено переваги використання процесного підходу в банках. Наведено заходи щодо підвищення ефективності реалізації можливостей, закладених в процесному підході.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)