Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (10)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сегментація ринку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 1.-С.13-17
2.

Иловайский Н. Д. Мероприятия маркетинга для повышения эффективности железнодорожных перевозок/Н. Д. Иловайский // Вестник ВНИИЖТа, 1993,N № 6.-С.3-7
3.

Шинкаренко О. Є. Електоральний маркетинг та сегментація електорального ринку/О. Є. Шинкаренко // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013,N № 6.-С.120-124
4.

Ревчук Отдельные вопросы исследования рынка автобусов/Виталий Ревчук // Маркетинг в Україні. -Київ, 2015,N № 2.-С.16-22
5.

Шіковець К. О. Бізнес-аналіз ринку сировини для виробництва біотоплива/К. О. Шіковець, В. В. Мартинюк // Технології та дизайн, 2016,N № 1
6.

Медиа-пиратство в развивающихся экономиках/Лоуренс Лян [и др.] ; ред. Д. Караганис // Інтелектуальна власність в Україні, 2017,N № 11.-С.51-64
7.

Mironovich A. Conditions for the development of the crushed stone production in Ukraine and competition on the transport market/A. Mironovich, G. Eitutis // Збірник наукових праць. -Київ, 2021. т.Вип. 37:Транспортні системи і технології.-С.12-20
8.

Pariy L. V. Consumer Preferences Formation in the Cheese Market Under the New Business Conditions/L. V. Pariy // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікацій, 2019,N N 2 (28).-С.58-65
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)