Пошуковий запит: <.>K=сбыт<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 10 |
|
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Семенченко Н.
Назва : Проблема розвитку та конценція надійності в сфері збуту продукції
Місце публікування : Економіст. - 2004. - № 2. - С. 68-69
УДК : 330.131.7
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 06/Х 23
Автор(и) : Смирнова Ю.О.
Назва : Управління затратами на збут
Місце публікування : Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - Х., 2004. - Вып. 59: Збірник наукових праць студентів. - С. 123-127 (Шифр 06/Х 23-530404)
УДК : 658.82 + 338.14 + 339.187
Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Гайдук В.А.
Назва : Формування конкурентоздатності економіки на основі попиту і стимулювання збуту
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - №3. - С. 21-24 (Шифр И10/2007/3)
УДК : 339.133
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Семенов А.Г.
Назва : Аналіз виробництва, просування та збуту продукції в акціонерному товаристві
Місце публікування : Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво: Наук.-вироб. журн./ Гуманіт. ун-т "Запоріж. ін-т держ. та муніципального упр.". - 2007. - № 6. - С. 142-147 (Шифр Д4/2007/6)
УДК : 334.722.8 Предметні рубрики: АКЦИОНЕРНЫЕ ОБЩЕСТВА акціонерні ТОВАРИСТВА
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 06/Д 54
Автор(и) : Герцик В.А.
Назва : Проблеми маркетингових доліджень прогнозування збуту на підприємстві
Місце публікування : Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. - Д., 2007. - Вип. 19. - С. 247-251
УДК : 339.138 Предметні рубрики: МАРКЕТИНГ СБЫТ ПРОДУКЦИИ ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ
Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Бєлявцев, Михайло, Беспята, Марина
Назва : Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 1. - С. 24-26. - ISSN 1606-3732 (Шифр mavu/2010/1). - ISSN 1606-3732 Примітки : Библиогр.: с. 26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Оцінювання економічної ефективності стратегічного маркетингового управління збутом.
Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сингаївська, Інна (кандидат юридичних наук; доцент кафедри кримінального права та кримінології Кримського юридичного інституту Одеського державного університету внутрішніх справ)
Назва : Роз'яснення кримінального законодавства: пропозиції до постанови Пленуму Верховного Суду України "Про практику розгляду судами кримінальних справ про виготовлення або збут підроблених грошей чи цінних паперів"
Місце публікування : Підприємництво, господарство, право: науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою/ Інститут приватного права і підприємництва АПрН України,Спілка юристів України , Інститут держави і права НАН України. - К., 2010. - № 2. - С. 108-112 (Шифр П250/2010/2) Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 343.2/.7 ББК : 67.408 Предметні рубрики: Право Кримінальне право Право Уголовное право Анотація: Аналіз положень Постанови Пленуму Верховного Суду України "Про практику розгляду судами кримінальних справ про виготовлення або збут підроблених грошей чи цінних паперів" від 12 квітня 1996 №6, надання їх характеристики та формулювання пропозиції щодо удосконалення чинної редакції постанови.
Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Єрмакова О. (інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України), Сазонов В., Вінник П.
Назва : Щодо мінімізації ризиків експорту української металопродукції
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К., 2010. - № 3. - С. 36-40: табл., рис. (Шифр Е30/2010/3) Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 338:45:621.7 ББК : 65.305.2 Предметні рубрики: Економіка Економіка металургійної промисловості Экономика Экономика металлургической промышленности Географіч. рубрики: Україна Кривий Ріг Анотація: Розглянуто класифікацію ризиків зовнішньоекономічної діяльності, досліджено особливості ризиків при зовнішньоекономічних постачаннях української металопродукції та шляхи їх мінімізації, запропоновано створення сервісних металокластерів як один із шляхів мінімізації зовнішньоекономічних ризиків.
Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Карпенко, Наталія (кандидат економічних наук; доцент)
Назва : Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підриємствах споживчої кооперації
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 4. - С. 25-29. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/4). - ISSN 1606-3732 Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації.
Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Сахарова, Тетяна (доцент кафедри маркетингу)
Назва : Формування каналів збуту в міжнародному туризмі
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 39-42. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Особливості формування збутових каналів в міжнародному туризмі.
Знайти схожі
|
|
|