Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=самореклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дениско, Петро (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії та соціально-політичних дисциплін)
Назва : Комодифіковане "Я" - новий тип професіональної ідентичності
Місце публікування : Філософська думка: науково-теоретичний журнал/ Орган інституту філософії АH УРСР. - К., 2017. - № 4. - С. 81-97
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 159.923
ББК : 88.37
Предметні рубрики: Психологія
Психологія особистості
Психология
Психология личности
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комодифікація--комодификация--комодифіковане я--комодификованное я--самопрезентація--самопрезентация--індивідуалізм--индивидуализм--епоха гіперспоживання--єпоха гипперпотребления--пост-модернізм--пост-модернизм--людське я--человеческое я--персональна ідентичність--персональная идентичность--стратегії самопрезентації--стратегии самопрезентации--привернення симпатії--привлечение симпатии--самореклама--гіперіндивідуалізм--гиппериндивидуализм--візуальна культура селфі--визуальная культура селфи--естетизація свого тіла--єстетизация своего тела
Анотація: Розглянуто перетворення людського "Я" на товар за умов сучасного гіперспоживацького, пост-модерного суспільства. Проаналізовано істотні особливості комодифікованого "Я" та зміни в природі самопрезентації, яка стає головним способом конструювання комодифікованого "Я" під час інтеракцій з іншими людьми в повсякденному житті та в Інтернеті. Вживлення споживацьких патернів у процес самопрезентації призводить до того, що привертання симпатії та самореклама стають ключовими стратегіями самопрезентації для сучасних соціальних акторів, а інтеракції між індивідами, які мають комодифіковане "Я", неминуче переплітаються з комодифікацією їхніх стосунків і відтворюють контрактну модель стосунків. Внаслідок цього приватне "Я" (Я для себе) в індивідів спустошується, стає невловимим, адже вони зосереджені лише на своєму публічному "Я" (Я-для-інших). Нові комунікаційні технології та цифрові дивайси неабияк сприяють комодифікації людського "Я", бо перетворюють приватне життя індивіда на медійний товар, що публічно поширюється і Інтернеті. Комодифіковане "Я" багато в чому схоже з пост-модерним "Я", проте у дечому все ж відрізняється, а тому його можна називати пост-модерним "Я".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)