Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=самореализация личности<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
20
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
>
1.
Колісник, О. В.
(Київський національний університет культури і мистецтв, Київ).
Соціокультурні виміри творчості у суспільстві [Text] / О. В. Колісник> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 6
. - С. 74-77. - Література : С.77 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.422
ББК
60.50
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
жизнетворчество
--
життєтворчість
--
личностная самореализация
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
социология личности
--
соціологія особистості
--
творча самореалізація
--
творческая самореализация
--
творчество
--
творчість
--
соціокультурна реальність
--
социокультурная реальность
Анотація:
Автор аналізує контекст сприйняття творчості з позиції такого вагомого явища соціокультурної реальності людини, як життєтворчість.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Серікова, О.
(кандидат економічних наук).
Комплексна оцінка використання трудового потенціалу підприємства: особистісний підхід [Текст] / О. Серікова> // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2015. -
№ 7
. - С. 36-42 : рис.-1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
658.310
ББК
65.291.6
Рубрики:
Економіка
Управління персоналом
Экономика
Управление персоналом
Кл.слова (ненормовані):
трудовий потенціал підприємств
--
економіка підприємств
--
методики оцінки персоналу
--
трудова активність персоналу
--
продуктивність праці
--
самореалізація особистості
--
кар'єра
--
якість персоналу
--
особистісні якості персоналу
--
економічне моделювання
--
використання трудового потенціалу
--
ефективність використання трудового потенціалу
--
трудовой потенциал предприятий
--
экономика предприятий
--
методика оценки персонала
--
трудовая активность персонала
--
продуктивность труда
--
самореализация личности
--
карьера
--
качество персонала
--
личные качества персонала
--
экономическое моделирование
--
использование трудового персонала
--
эффективность использования трудового персонала
Анотація:
Наведено підхід до оцінювання використання трудового потенціалу на індивідуальному рівні, що надає можливість визначити не лише рівень використання, а й виявити резерви підвищення трудової активності, отримати інформацію стосовно того, чи відповідає чинна система мотивам та уявленням працівника, виявити основні чинники, котрі стриятимуть підвищенню рівня використання трудового потенціалу. Запропоновано теоретико-методичний підхід до комплексного оцінювання потенційно можливого та реалізованого трудового потенціалу працівника.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
3.
Овчаренко, Н. В.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Самореалізація особистості у професійній освіті: філософський аспект проблеми / Н. В. Овчаренко> // Грані. - 2015. -
№ 3
. - С. 131-134. - Бібліографія : С.134 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
образовательные технологии
--
освітні технології
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
саморазвитие личности
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
саморозвиток особистості
--
философия образования
--
философский аспект
--
философско-образовательный анализ
--
філософія освіти
--
філософський аспект
--
філософсько-освітній аналіз
Анотація:
Освітня технологія самореалізації майбутнього фахівця забезпечує гарантований результат професійного та особистісного саморозвитку з урахуванням специфіки кожного етапу професійного становлення особистості. Особливо важливим внеском концепту самореалі зації у філософсько-освітню методологію обгрунтування цілей постнекласичної освіти є його зорієнтованість на суб'єктну активність учасників освітнього процесу, і відповідна орієнтація особистості засобами освітньої діяльності забезпечує не лише своєрі дну автономію індивіда від несприятливих соціальних впливів, а й системні зміни на краще у самому соціумі. Взаємопереплетення освіти та соціальних форм життєдіяльності, особистісних освітніх траєкторій і форм саморозвитку є основою філософсько-освітнь ого аналізу поняття самореалізації особистості.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\23.pdf
Знайти схожі
>
4.
Кодацька, Н. О.
(Дніпропетровська державна фінансова академія; Дніпропетровськ).
Вільний розвиток особистості через визнання та прийняття гендерних відмінностей / Н. О. Кодацька> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 73-78. - Бібліографія : С.77-78 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.37
ББК
60.53
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
андрогинность
--
андрогінність
--
вільний розвиток
--
вільний розвиток особистості
--
гендерна ідентичність
--
гендерная идентичность
--
гендерні відмінності
--
гендерні ролі
--
гендерні стереотипи
--
гендерные отличия
--
гендерные роли
--
гендерные стереотипы
--
жизненные ценности
--
життєві цінності
--
индивидуальная свобода
--
індивідуальна свобода
--
маскулинность
--
маскулінність
--
психофизиологические особенности
--
психофізіологічні особливості
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
ролевая социализация
--
рольова соціалізація
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
свободное развитие
--
свободное развитие личности
--
социальное поведение
--
социология личности
--
соціальна поведінка
--
соціологія особистості
--
феминность
--
фемінність
Анотація:
У представленій статті автором розкривається механізм реалізації індивідуальної свободи в сучасному суспільстві, виявлено основні гендерні відмінності та аналізується їх вплив на самореалізацію особистості, а також визначаються особливості рольової со ціалізації та формування гендерної ідентичності. Досліджуються поняття маскулінність, фемінність та андрогінність, а також сучасні гендерні стереотипи і їх вплив на формування соціальної поведінки людини. Найбільш гендерні відмінності спостерігаються в сфері материнства та батьківства. Підкреслюється, що відмінності між чоловіком та жінкою мають більш психологічний, ніж фізіологічний характер. Досліджується гендерний розподіл праці. Гендерні ролі мають бути гнучкими і виконуватися в залежності від ж иттєвих обставин та актуальних проблем окремих індивідів. Також гендерні ролі в суспільстві в цілому можуть бути взаємозамінними та реалізовуватися індивідами залежно від їх природних здібностей та психофізіологічних особливостей.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Безена, І. М.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Технологічний вимір трансформації змісту освіти для розвитку та самореалізації особистості школяра: філософсько-освітній аспект / І. М. Безена> // Грані. - 2015. -
№ 3
. - С. 118-124. - Бібліографія : С.124 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
альтернативна освіта
--
альтернативное образование
--
дистанционное образование
--
дистанційна освіта
--
зміст освіти
--
индивидуальное обучение
--
интерактивность
--
індивідуальне навчання
--
інтерактивність
--
класно-урочна форма навчання
--
классно-урочная форма обучения
--
компетентнісний підхід
--
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход
--
компетентностный подход в образовании
--
личность школьника
--
навчально-виховний процес
--
неформальна освіта
--
неформальное образование
--
особистість школяра
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
содержание образования
--
технологическое измерение
--
технологічний вимір
--
трансформация содержания образования
--
трансформація змісту освіти
--
учебно-воспитательный процесс
--
философия воспитания
--
философия образования
--
философско-образовательный аспект
--
філософія виховання
--
філософія освіти
--
філософсько-освітній аспект
--
формальна освіта
--
формальное образование
--
форми навчання
--
формы обучения
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
У навчальному процесі необхідно забезпечити збалансованість особистісних і загальнодержавних інтересів. Це зумовляє два основні напрями формування змісту шкільної освіти: державний та особистісний, який уможливлює вибір кожним учнем предметів і курсів , які поглиблюють і доповнюють визначений державою навчальний зміст. Загальновизнано, що наблизити школу до потреб дітей, а разом з тим - і до реалізації гуманістичних цінностей в навчально-виховному процесі без контролю з боку громадськості неможливо . Тобто постає питання про прозорість навчальної роботи школи, технологічного процесу трансформації форм навчання, а також формування змісту загальноосвітньої підготовки, його коригування відповідно до запитів замовників освітньої послуги.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\21.pdf
Знайти схожі
>
6.
Радул, Валерій
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки ).
Культура та соціалізація особистості / В. Радул> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. -
№ 1/2
. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
соціальний зміст культури
--
социальное содержание культуры
--
соціалізація особистості
--
социализация личности
--
соціальне культурне середовище
--
социальная культурная среда
--
психічні функції особи
--
психические функции личности
--
самореалізація особистості
--
самореализация личности
--
функції особистості
--
функции личности
--
культурно-антропологічний самообраз
--
культурно-антропологический самообраз
Анотація:
Репрезентовано різні підходи до розуміння поняття "культура", узагальнено тлумачення соціального змісту культури, а також акцентовано на впливові культури на соціалізацію особистості. Основним контекстом розвитку особистості при цьому обрано інтеграцію в соціальне культурне середовище.
Знайти схожі
>
7.
Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна (Дніпро)
Lyubiviy, Y. V.
Virtualization of identity in the context of self-realization of a personality / Y. V. Lyubiviy, R. V. Samchuk> //
Збірник наукових праць / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, 2020. -
Вип. 18
: Антропологічні виміри філософських досліджень. - P102-112. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
130.1:141
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
віртуальна реальність
--
виртуальная реальность
--
ідентичність
--
идентичность
--
віртуалізація ідентичності
--
виртуализация идентичности
--
множинна ідентичність
--
множественная идентичность
--
соціальні мережі
--
социальные сети
--
комп’ютерні мережі
--
компьютерные сети
--
мережева ідентичність
--
сетевая идентичность
--
самореалізація особистості
--
самореализация личности
Дод.точки доступу:
Хміль, В. В. \ред.\; Хмель, В. В.; Samchuk, R. V.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпро)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Остапчук, Олена
(кандидат педагогічних наук; доцент; доцент кафедри практичної психології).
Професійно-творча самореалізація вчителя у наукових теоріях і освітніх реаліях / О. Остапчук> // Рідна школа. - 2017. -
№ 11/12
. - С. 9-15. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
свобода особистості
--
свобода личности
--
самореалізація особистості
--
самореализация личности
--
самодетермінація
--
самодетерминация
--
автономія особистості
--
автономия личности
--
професійно-творча самореалізація
--
профессионально=-творческая самореализация
--
майбутні вчителі
--
будущие учителя
Анотація:
Обґрунтовано філософський, психологічний і педагогічний зміст самореалізації особистості. Розглянуто питання свободи і автономії як умови професійно-творчої самореалізації майбутнього вчителя. Проаналізовано новаторський досвід самореалізації педагогів-гуманістів, конкретизовано вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Рідна школа_2017_11-12/2.pdf
Знайти схожі
>
9.
Радул, Валерій
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка).
Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та компетенціях (друга половина ХХ століття) / В. Радул> // Рідна школа. - 2016. -
№ 1
. - С. 3-10. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159. 923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія
Психология
Психологія особистості, 20 ст.
Психология личности, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
особистість
--
личность
--
професійне становлення
--
профессиональное становление
--
професійна діяльність
--
профессиональная деятельность
--
самореалізація особистості
--
самореализация личности
--
самоактуалізація особистості
--
самоактуализация личности
--
соціалізація особистості
--
социализация личности
--
концепції особистості
--
концепции личности
--
проблеми самореалізації особистості
--
проблемы самореализации личности
--
наукові дослідження
--
научные исследования
Анотація:
На основі дослідження різних наукових підходів та концепцій виокремлено найсуттєвіші щодо проблеми самореалізації особистості. Обгрунтовано, що потреба саморозуміння, самопізнання, самоактуалізації, самоздійснення й інших феноменів "само" розвивається разом із розширенням знань людини про світ і себе саму, із зростанням суб'єктивних можливостей й удосконалення завдань, що постають перед нею.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\1.pdf
Знайти схожі
>
10.
Петренко, Н. В.
Самоактуалізація та самореалізація особистості у філософсько-освітньому дискурсі [Текст] / Н. В. Петренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 7
. - С. 52057. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
личностная самореализация
--
личностное саморазвитие
--
самоактуализация личности
--
самоактуалізація особистості
--
саморазвитие личности
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
саморозвиток особистості
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Автор статті здійснює порівняльний аналіз концептів самоактуалізації та самореалізації у контексті філософсько-освітнього знання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)