Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самореализация личности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Колісник, О. В. (Київський національний університет культури і мистецтв, Київ).
    Соціокультурні виміри творчості у суспільстві [Text] / О. В. Колісник // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 6. - С. 74-77. - Література : С.77 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.50
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
жизнетворчество -- життєтворчість -- личностная самореализация -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- социология личности -- соціологія особистості -- творча самореалізація -- творческая самореализация -- творчество -- творчість -- соціокультурна реальність -- социокультурная реальность
Анотація: Автор аналізує контекст сприйняття творчості з позиції такого вагомого явища соціокультурної реальності людини, як життєтворчість.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Серікова, О. (кандидат економічних наук).
    Комплексна оцінка використання трудового потенціалу підприємства: особистісний підхід [Текст] / О. Серікова // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2015. - № 7. - С. 36-42 : рис.-1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.6
Рубрики: Економіка
   Управління персоналом

   Экономика

   Управление персоналом

Кл.слова (ненормовані):
трудовий потенціал підприємств -- економіка підприємств -- методики оцінки персоналу -- трудова активність персоналу -- продуктивність праці -- самореалізація особистості -- кар'єра -- якість персоналу -- особистісні якості персоналу -- економічне моделювання -- використання трудового потенціалу -- ефективність використання трудового потенціалу -- трудовой потенциал предприятий -- экономика предприятий -- методика оценки персонала -- трудовая активность персонала -- продуктивность труда -- самореализация личности -- карьера -- качество персонала -- личные качества персонала -- экономическое моделирование -- использование трудового персонала -- эффективность использования трудового персонала
Анотація: Наведено підхід до оцінювання використання трудового потенціалу на індивідуальному рівні, що надає можливість визначити не лише рівень використання, а й виявити резерви підвищення трудової активності, отримати інформацію стосовно того, чи відповідає чинна система мотивам та уявленням працівника, виявити основні чинники, котрі стриятимуть підвищенню рівня використання трудового потенціалу. Запропоновано теоретико-методичний підхід до комплексного оцінювання потенційно можливого та реалізованого трудового потенціалу працівника.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


    Овчаренко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Самореалізація особистості у професійній освіті: філософський аспект проблеми / Н. В. Овчаренко // Грані. - 2015. - № 3. - С. 131-134. - Бібліографія : С.134 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
образовательные технологии -- освітні технології -- професійна освіта -- профессиональное образование -- развитие личности -- розвиток особистості -- саморазвитие личности -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- саморозвиток особистості -- философия образования -- философский аспект -- философско-образовательный анализ -- філософія освіти -- філософський аспект -- філософсько-освітній аналіз
Анотація: Освітня технологія самореалізації майбутнього фахівця забезпечує гарантований результат професійного та особистісного саморозвитку з урахуванням специфіки кожного етапу професійного становлення особистості. Особливо важливим внеском концепту самореалі зації у філософсько-освітню методологію обгрунтування цілей постнекласичної освіти є його зорієнтованість на суб'єктну активність учасників освітнього процесу, і відповідна орієнтація особистості засобами освітньої діяльності забезпечує не лише своєрі дну автономію індивіда від несприятливих соціальних впливів, а й системні зміни на краще у самому соціумі. Взаємопереплетення освіти та соціальних форм життєдіяльності, особистісних освітніх траєкторій і форм саморозвитку є основою філософсько-освітнь ого аналізу поняття самореалізації особистості.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\23.pdf

Знайти схожі

4.


    Кодацька, Н. О. (Дніпропетровська державна фінансова академія; Дніпропетровськ).
    Вільний розвиток особистості через визнання та прийняття гендерних відмінностей / Н. О. Кодацька // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 73-78. - Бібліографія : С.77-78 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.53
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
андрогинность -- андрогінність -- вільний розвиток -- вільний розвиток особистості -- гендерна ідентичність -- гендерная идентичность -- гендерні відмінності -- гендерні ролі -- гендерні стереотипи -- гендерные отличия -- гендерные роли -- гендерные стереотипы -- жизненные ценности -- життєві цінності -- индивидуальная свобода -- індивідуальна свобода -- маскулинность -- маскулінність -- психофизиологические особенности -- психофізіологічні особливості -- развитие личности -- розвиток особистості -- ролевая социализация -- рольова соціалізація -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- свободное развитие -- свободное развитие личности -- социальное поведение -- социология личности -- соціальна поведінка -- соціологія особистості -- феминность -- фемінність
Анотація: У представленій статті автором розкривається механізм реалізації індивідуальної свободи в сучасному суспільстві, виявлено основні гендерні відмінності та аналізується їх вплив на самореалізацію особистості, а також визначаються особливості рольової со ціалізації та формування гендерної ідентичності. Досліджуються поняття маскулінність, фемінність та андрогінність, а також сучасні гендерні стереотипи і їх вплив на формування соціальної поведінки людини. Найбільш гендерні відмінності спостерігаються в сфері материнства та батьківства. Підкреслюється, що відмінності між чоловіком та жінкою мають більш психологічний, ніж фізіологічний характер. Досліджується гендерний розподіл праці. Гендерні ролі мають бути гнучкими і виконуватися в залежності від ж иттєвих обставин та актуальних проблем окремих індивідів. Також гендерні ролі в суспільстві в цілому можуть бути взаємозамінними та реалізовуватися індивідами залежно від їх природних здібностей та психофізіологічних особливостей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Технологічний вимір трансформації змісту освіти для розвитку та самореалізації особистості школяра: філософсько-освітній аспект / І. М. Безена // Грані. - 2015. - № 3. - С. 118-124. - Бібліографія : С.124 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
альтернативна освіта -- альтернативное образование -- дистанционное образование -- дистанційна освіта -- зміст освіти -- индивидуальное обучение -- интерактивность -- індивідуальне навчання -- інтерактивність -- класно-урочна форма навчання -- классно-урочная форма обучения -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- личность школьника -- навчально-виховний процес -- неформальна освіта -- неформальное образование -- особистість школяра -- развитие личности -- розвиток особистості -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- технологическое измерение -- технологічний вимір -- трансформация содержания образования -- трансформація змісту освіти -- учебно-воспитательный процесс -- философия воспитания -- философия образования -- философско-образовательный аспект -- філософія виховання -- філософія освіти -- філософсько-освітній аспект -- формальна освіта -- формальное образование -- форми навчання -- формы обучения -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: У навчальному процесі необхідно забезпечити збалансованість особистісних і загальнодержавних інтересів. Це зумовляє два основні напрями формування змісту шкільної освіти: державний та особистісний, який уможливлює вибір кожним учнем предметів і курсів , які поглиблюють і доповнюють визначений державою навчальний зміст. Загальновизнано, що наблизити школу до потреб дітей, а разом з тим - і до реалізації гуманістичних цінностей в навчально-виховному процесі без контролю з боку громадськості неможливо . Тобто постає питання про прозорість навчальної роботи школи, технологічного процесу трансформації форм навчання, а також формування змісту загальноосвітньої підготовки, його коригування відповідно до запитів замовників освітньої послуги.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\21.pdf

Знайти схожі

6.


    Радул, Валерій (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки ).
    Культура та соціалізація особистості / В. Радул // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
соціальний зміст культури -- социальное содержание культуры -- соціалізація особистості -- социализация личности -- соціальне культурне середовище -- социальная культурная среда -- психічні функції особи -- психические функции личности -- самореалізація особистості -- самореализация личности -- функції особистості -- функции личности -- культурно-антропологічний самообраз -- культурно-антропологический самообраз
Анотація: Репрезентовано різні підходи до розуміння поняття "культура", узагальнено тлумачення соціального змісту культури, а також акцентовано на впливові культури на соціалізацію особистості. Основним контекстом розвитку особистості при цьому обрано інтеграцію в соціальне культурне середовище.


Знайти схожі

7.


Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна (Дніпро)

    Lyubiviy, Y. V.
    Virtualization of identity in the context of self-realization of a personality / Y. V. Lyubiviy, R. V. Samchuk // Збірник наукових праць / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, 2020. - Вип. 18: Антропологічні виміри філософських досліджень. - P102-112. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
віртуальна реальність -- виртуальная реальность -- ідентичність -- идентичность -- віртуалізація ідентичності -- виртуализация идентичности -- множинна ідентичність -- множественная идентичность -- соціальні мережі -- социальные сети -- комп’ютерні мережі -- компьютерные сети -- мережева ідентичність -- сетевая идентичность -- самореалізація особистості -- самореализация личности


Дод.точки доступу:
Хміль, В. В. \ред.\; Хмель, В. В.; Samchuk, R. V.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпро)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Остапчук, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; доцент кафедри практичної психології).
    Професійно-творча самореалізація вчителя у наукових теоріях і освітніх реаліях / О. Остапчук // Рідна школа. - 2017. - № 11/12. - С. 9-15. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
свобода особистості -- свобода личности -- самореалізація особистості -- самореализация личности -- самодетермінація -- самодетерминация -- автономія особистості -- автономия личности -- професійно-творча самореалізація -- профессионально=-творческая самореализация -- майбутні вчителі -- будущие учителя
Анотація: Обґрунтовано філософський, психологічний і педагогічний зміст самореалізації особистості. Розглянуто питання свободи і автономії як умови професійно-творчої самореалізації майбутнього вчителя. Проаналізовано новаторський досвід самореалізації педагогів-гуманістів, конкретизовано вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Рідна школа_2017_11-12/2.pdf

Знайти схожі

9.


    Радул, Валерій (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка).
    Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та компетенціях (друга половина ХХ століття) / В. Радул // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 3-10. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

   Психологія особистості, 20 ст.

   Психология личности, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- личность -- професійне становлення -- профессиональное становление -- професійна діяльність -- профессиональная деятельность -- самореалізація особистості -- самореализация личности -- самоактуалізація особистості -- самоактуализация личности -- соціалізація особистості -- социализация личности -- концепції особистості -- концепции личности -- проблеми самореалізації особистості -- проблемы самореализации личности -- наукові дослідження -- научные исследования
Анотація: На основі дослідження різних наукових підходів та концепцій виокремлено найсуттєвіші щодо проблеми самореалізації особистості. Обгрунтовано, що потреба саморозуміння, самопізнання, самоактуалізації, самоздійснення й інших феноменів "само" розвивається разом із розширенням знань людини про світ і себе саму, із зростанням суб'єктивних можливостей й удосконалення завдань, що постають перед нею.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\1.pdf

Знайти схожі

10.


    Петренко, Н. В.
    Самоактуалізація та самореалізація особистості у філософсько-освітньому дискурсі [Текст] / Н. В. Петренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 7. - С. 52057. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
личностная самореализация -- личностное саморазвитие -- самоактуализация личности -- самоактуалізація особистості -- саморазвитие личности -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- саморозвиток особистості -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Автор статті здійснює порівняльний аналіз концептів самоактуалізації та самореалізації у контексті філософсько-освітнього знання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)