Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самооценка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.


    Ігнатенко, Наталія (декан педагогічного факультету; професор кафедри теорії та історії педагогіки Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди; кандидат педагогічних наук).
    Модель системно організованого процесу самоосвіти вчителя / Н. Ігнатенко, А. Ратушинська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 10. - С. 51-59 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта вчителя -- самообразование учителя -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- системно організований процес -- системно организованный процесс -- педагогічна спрямованість -- педагогическая направленность -- самооцінка вчителя -- самооценка учителя -- моделі процесу самоосвіти -- модели процесса самообразования -- завдання моделювання -- задачи моделирования
Анотація: Самоосвіта вчителя розглядається як вид педагогічної діяльності в якій педагог самостійно й усвідомлено оновлює та вдосконалює наявні знання, уміння і навички з метою досягнення бажаного рівня професійної майстерності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_10\ст.6.pdf

Дод.точки доступу:
Ратушинська, Анастасія (Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди)

Знайти схожі

2.


    Агапова, Марина Олексіївна.
    Самоконтроль і самооцінка як складники навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін / М. О. Агапова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 64-71. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.40 + 88.37
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

   Психология личности

   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
підготовка інженерів-педагогів -- самоконтроль -- самооцінка -- педагогічні дисципліни -- педагогічні технології -- саморегуляція -- навчальна діяльність -- професійний розвиток студентів -- подготовка инженеров-педагогв -- самооценка -- педагогические дисциплины -- педагогические технологии -- саморегуляция -- учебная деятельность -- проефессиональное развитие студентов -- інженери-педагогі -- инженеры-педагоги
Анотація: Описано механізми формування адекватного самоконтролю і самооцінки майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

3.


    Ануфриев, А. Ф. (доктор психологических наук; профессор; заведующий кафедрой практической психологии Московского государственного открытого педагогического университета).
    Коррекция трудностей в обучении у детей 5-8 лет / А. Ф. Ануфриев, С. Н. Костромина // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньометодичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 66-68 : рис., а-табл. - Библиогр. в конце ст., 20 названий. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Психология обучения
   Психологія навчання

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
виды самоконтроля -- види самоконтролю -- планирующий вид самоконтроля -- плануючий вид самоконтролю -- итоговый вид самоконтроля -- підсумковий вид самоконтролю -- самооценка -- самооцінка -- формирование учебной деятельности -- формування навчальної діяльності -- планирование действий -- планування дій -- труднощі в навчанні -- трудности в обучении -- діти 5-8 років
Анотація: Представлены упражнения для коррекционной работы с младшими детьми на развитие восприятия и ориентировки в пространстве, а также на формирование приемов учебной деятельности.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Костромина, С. Н. (кандидат психологических наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Білоус, Р. М. (кандидат психологічних наук).
    Психологічні умови розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. Літінова, М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 22-29. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.5
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
асертивність -- ассертивность -- психология личности -- психологія особистості -- самооценка -- самооцінка -- социальная психология -- соціальна психологія -- уверенность -- упевненість -- позитивна оцінка власних дій -- позитивная оценка сосбственныхдействий -- асертивна поведінка -- ассертивное поведение -- когнитивно-смисловий компонент -- когнитивно-смысловой компонент -- афективний компонент -- аффективный компонент -- поведінковий компонент -- поведенческий компонент
Анотація: Зроблено теоретичний аналіз вивчення проблеми асертивності в зарубіжній і вітчизняній науці, що дало змогу визначити асертивність як позитивну оцінку власних дій, можливостей і себе в цілому з виокремленням когнітивно-смислового, поведінкового та афек тивного компонентів.


Дод.точки доступу:
Літвінова, О. В.; Загірняк, М. В. (ректор; доктор технічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України)

Знайти схожі

5.


    Бех, Іван (академік НАПН України; директор).
    Компонентна технологія сходження особистості до духовних цінностей / І. Бех // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 5-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Моральне виховання

   Моральное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
виховання духовності -- воспитание духовности -- духовна самооцінка -- духовная самооценка -- духовна самоцінність -- духовная самоценность -- виховні технології -- технологии воспитания -- компонетно-процесуальна технологія -- компонентно-процессуальная технология -- когнітивний компонент -- когнитивный компонент -- емоційно-ціннісний компонент -- эмоционально-ценностный компонент -- чинники емоційно-ціннісного компоненту -- факторы эмоционально-ценностного компонента -- компонент довільного імпульсу -- компонент произвольного импульса -- поведінкого-праксичний компонент -- поведенческо-праксичный компонент -- самоціннісний компонент -- самоцинностный компонент
Анотація: Розглядається компонетно-процесуальна технологія, реалізація якої передбачає свідоме привласнення вихованцем певної духовної цінності. Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності. Вперше розкриті умови, за яких вихованець прямуватиме до духовності, не зустрічаючи відкритого зовнішнього тиску.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\3.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

6.


    Бондарчук, Ірина (практичний психолог ).
    Ваші діти — другокласники : Батьківські збори / І. Бондарчук // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 53-54. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Батьківські збори

   Родительские собрания

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- молодші школярі -- младшие школьники -- батьківські збори -- родительские собрания -- розробки батьківських зборів -- разработки родительских собраний -- другокласники -- второклассники -- 2 клас -- 2 класс -- особистість дитини -- личность ребенка -- самооцінка молодших школярів -- самооценка младших школьников -- вплив батьків -- влияние родителей -- контроль за виконанням домашніх завдань -- контроль за выполнением домашних заданий -- пам’ятка для батьків -- памятка для родителей
Анотація: Надається розробка батьківських зборів для батьків учнів 2 класу. Метою даної зустрічі з батьками є розповідь батькам про особливості другокласників, їхню самооцінку, про вплив батьків на становлення особистості дитини та формування культури батьківського сприйняття навчальних умінь своєї дитини. Даються поради батькам щодо контролю за виконанням домашніх завдань школярами. Розробка містить памятку для батьків "Як допомогти дитині добре вчитися?"

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\18.pdf

Дод.точки доступу:
Як допомогти дитині добре вчитися, пам’ятка для батьків \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Вертій, Олексій (доктор філологічних наук; Суми).
    Методика вивчення української літератури на сучасному етапі: основні ознаки й поняття [Текст] / О. Вертій // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 4. - С. 28-36. - закінчення, початок у № 3 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- патріотичне виховання -- національне виховання -- національна методика вивчення української літератури -- національний світогляд -- світогляд праукраїнців -- національна свідомість -- національна самосвідомість -- національне світовідчуття -- національне світосприйняття -- національне світорозуміння -- національне світовираження -- національне світоутвердження -- культ жінки -- культ героїв -- культ матері -- природні національні вірування та уявлення -- культ краси -- ідея, як почування -- культурний націоналізм -- національна духовність -- національна ідея -- національне буття -- мета життя -- національний дух -- украинская литература -- патриотическое воспитание -- национальное воспитание -- национальная методика изучения украинской литературы -- национальное мировоззрение -- мировоззрение праукраинцев -- национальное сознание -- национальное самосознание -- национальное мироощущение -- национальное мировосприятие -- национальное миропонимание -- национальное мировыражение -- национальное мироутверждение -- культ женщины -- культ героев -- культ матери -- естественные национальные верования и представления -- культ красоты -- идея, как ощущение -- культурный национализм -- национальная духовность -- национальная идея -- национальное бытие -- цель жизни -- национальный дух -- смысл жизни -- смисл життя -- цінність життя -- життєва позиція -- національна честь -- національна гідність -- національна воля -- патріотизм -- мужність -- мудрість -- ценность жизни -- жизненная позиция -- национальная честь -- национальное достоинство -- национальная воля -- патриотизм -- мужество -- национальное вырождение -- мудрость -- національна література -- національний зміст літератури -- внутрішні форми -- зовнішні форми -- національний характер -- національний тип героя -- національний тип зв'язків героя зі світом -- національний колорит -- національна картина світу -- закони композиції -- національна сутність літератури -- національна самодостатність літератури -- національна самобутність літератури -- естетична оцінка -- естетичний ідеал -- переживання художнього твору -- пізнавальні емоції -- естетично розвинута особистість -- художня творчість -- національні естетичні цінності -- естетична свідомість -- національна система естетичного виховання -- ідейне та моральне семопізнання -- национальная литература -- национальное содержание литературы -- внутренняя форма -- внешняя форма -- национальный характер -- национальный тип героя -- национальный тип связей героя с миром -- национальный колорит -- национальная картина мира -- законы композиции -- национальная сущность литературы -- национальная самодостаточность литературы -- национальная самобытность литературы -- воспроизведение и превращение -- эстетические потребности -- эстетический вкус -- эстетическое отношение -- эстетическая оценка -- эстетический идеал -- переживание художественного произведения -- познавательные эмоции -- эстетически развитая личность -- художественное творчество -- национальные эстетические ценности -- эстетическое сознание -- национальная система эстетического воспитания -- идейное и моральное самопознание -- ідейна і моральна самооцінка -- ідейна та моральна самосвідомість -- національна духовність -- моральна особистість -- идейная и моральная самооценка -- идейное и моральное самосознание -- национальная духовность -- моральная личность
Анотація: Подане визначення головних рис національного світогляду Українців.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (07.05.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Грабовець, О. В. (практичний психолог Черніговської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 29).
    Психологічний супровід духовного розвитку дитини / О. В. Грабовець // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 23-33 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр.: с. 32-33. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практическая психология
   Практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
духовність -- особистість -- морально-етична культура учнів -- духовне виховання -- духовний розвиток -- життєві цінності -- самооцінка -- самоаналіз -- тренінгові заняття -- духовность -- личность -- морально-этическая культура учащихся -- духовное воспитание -- духовное развитие -- жизненные ценности -- самооценка -- самоанализ -- тренинговые занятия
Анотація: Запропонована програма містить ряд діагностичних методик для визначення домінуючих факторів соціально-психологічного впливу на учнів середньої ланки та вивчення їх особистого ставленя до питань моралі.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

9.


    Данилова, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент; член-кореспондент Міжнародної академії акмеологічних наук).
    Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти / Г. Данилова // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 51-64. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.580.46 + 74.584р7
Рубрики: Методические службы
   Методичні служби

   Последипломное образование

   Післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
методичні служби -- акмеологія -- професійно-особистісний розвиток -- система післядипломної освіти -- акмеологічна позиція методиста -- самооцінка діяльності -- самовдосконалення професіоналізму -- методические службы -- акмеология -- профессионально-личностное развитие -- система последипломного образования -- акмеологическая позиция методиста -- самооценка деятельности -- самосовершенствование профессионализма
Анотація: Представлено акмеологічну модель методиста, "тріада" його функцій, структуру самовдосконалення професіоналізму методиста.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)

Знайти схожі

10.


    Демида, К. (аспірантка лабораторії вікової психофізіології Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України).
    Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації (за оцінками студентів та викладачів) / К. Демида // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 43-49 : табл. - (Психологія у ВНЗ). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

   Україна
    Украина

    Вінниця

    Винница

Кл.слова (ненормовані):
ефективна адаптація -- эффективная адаптация -- студентська молодь -- студенческая молодежь -- сільська молодь -- сельская молодежь -- студенти з міського середовища -- студенты из городской среды -- адекватна самооцінка -- адекватная самооценка -- рівновага особистості -- равновесие личности -- соціалізація особистості -- социализация личности -- комунікабельність -- коммуникабельность
Анотація: Представлені результати дослідження особистісних рис, що сприяють процесу адаптації до навчання у ВНЗ.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)