Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рыночные показатели<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мамраева, Динара Габитовна (доцент кафедры маркетинга Карагандинского государственного университета имени академика Э.А.Букетова; Республика Казахстан; кандидат экономических наук), Ташенова, Лариса Владимировна
Назва : Рынок интеллектуальной промышленной собственности в Республике Казахстан : состояние и тенденции развития
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 7. - С. 404-413: граф., табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 65.497(5КАЗ)-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика науки
Економіка науки
Географіч. рубрики: Казахстан
Анотація: Рассматривается экономическое содержание понятий "интеллектуальная собственность" и "промышленная собственность". Раскрываются некоторые аспекты рынка интеллектуальной промышленной собственности в Республике Казахстан. В частности, проводится анализ основных показателей изучаемого рынка, исследуется региональная дифференциация. Показаны результаты экспертного опроса патентных поверенных, направленного на выявление основных проблем функционирования изобретательской деятельности. Разработаны рекомендации, ориентированные на активизацию инновационной активности в Казахстане.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.7(4РУМ)09в-05
Автор(и) : Бакалі, Лаура (старший викладач кафедри управліннята економіки машинобудування Технічного університету м.Клуж-Напока; Румунія; PhD (Управління у сфері машинобудування)), Сава, Адріана Мірела
Назва : Аналіз важливості показників ринкової діяльності для лідерів національного рейтингу Румунії
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 1. - С. 236-245: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 65.7(4РУМ)09в-05
ББК : 65.053(4РУМ)в
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика развивающихся стран, 2010 г.
Економа країн, що розвиваються, 2010 р.
Географіч. рубрики: Румыния
Румунія
Анотація: Визначено важливість певних ринкових показників в контексті аналізу глобальної ринкової діяльності для фірм, що входять в національний рейтинг найкращих компаній Румунії 2010 р., розроблений Торговельно-промисловою палатою країни.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290(4РУМ)в7-5
Автор(и) : Сава, Адріана Мірела (старший викладач кафедри управління економічного аналізу Технічного університету м.Клуж-Напока; Румунія; PhD (Управління в галузі машинобудування)), Бакалі, Лаура
Назва : Значення ринкових показників для фірми із топу національного рейтингу Румунії
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 4. - С. 472-479: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290(4РУМ)в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия, 2010 г.
Економіка підприємства, 2010 р.
Географіч. рубрики: Румыния
Румунія
Анотація: У зв'язку із збільшенням уваги до оцінки маркетингової продуктивності як з боку науковців, так і підприємців, ця статті визначає деякі питання щодо значення, яке надається показникам ринкової успішності фірм, включених в топ національного рейтингу Румунії (рейтинг розроблено Торговельно-промисловою палатою Румунії, видання 2010 року)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.40(5КИТ)в6-2
Автор(и) : Цой, Йонг-Рок (професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея; PhD (економіка)), Чанг, Нінг, Чанг, Су
Назва : "Зелений" маркетинг, управління "зеленим" ланцюжком постачань і бізнес-показники : (на прикладі Китаю)
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 2. - С. 427-437: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 65.40(5КИТ)в6-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Логистика
Логістика
Географіч. рубрики: Китай
Анотація: Досліджено проблему взаємозв'язку "зеленого" маркетингу, управління "зеленим" ланцюжком постачань, "зеленого" брендингу та ринкових показників у галузі логістики у Китаї. Отримані результати показують, що "зелений" внутрішній маркетинг має прямий вплив на управління "зеленим" ланцюжком постачань (GSCM). У той же час він не має прямої кореляції з показниками "зеленого" брендингу а також із іншими ринковими показниками. З іншого боку, "зелений" зовнішній маркетинг прямо впливає на показники "зеленого" брендингу і ринкові показники, але не на GSCM. У випадку із GSCM відсутня ланка між внутрішнім та зовнішнім маркетингом. Відповідно, різнорідні маркетингові заходи мають бути інтегровані таким чином, щоб забезпечити стійкість, а также передбачити ефективне посередництво у вигляді GSCM і "зеленого" іміджу бренду.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)