Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=рыночное стимулирование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Лошковська, Х. С.
(аспірантка Київського національого економічного університету ім. Вадима Гетьмана).
Генезис креативності як системоутворюючого фактора еволюції суспільства / Х. С. Лошковська> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 7/8
. - С. 26-30 : гсхем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.013
Рубрики:
Экономика
Економіка
Общая экономическая теория
Загальна економічна теорія
Кл.слова (ненормовані):
индустриальная экономика
--
індустріальна економіка
--
экономичекие системы
--
економічні системи
--
креативная экономика
--
креативна економіка
--
креативность
--
креативність
--
общественное развитие
--
суспільний розвиток
--
постиндустриальная экономика
--
постіндустріальна економіка
--
рыночное стимулирование
--
ринкове стимулювання
--
системообразующие факторы
--
системоутворюючі фактори
--
социальная эволюция
--
соціальна еволюція
--
творческий урбанизм
--
творчій урбанізм
--
творческие индустрии
--
творчі індустрії
--
четвертичный сектор экономики
--
четвертинний сектор економіки
--
экономика знаний
--
економіка знань
--
экономическая философия
--
економічна філософія
Анотація:
Розглядається генезис креативності як системоутворюючий фактор еволюції передових економік світу від індустріальної економіки до постіндустріальної. На рубежі тисячоліть людина винайшла розумніше вирішення проблеми: якщо творчість не підпорядковується ринку, можна підпорядкувати ринок творчості, і це дає результат. Те, чим не вдається керувати, можна стимулювати. Цілі міста стають не тільки територіями життя, виробництва і торгівлі, а й майданчиками творчості на шляху до нової економіки - економіки знань.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Белл, Дэниел (американский социолог; публицист ; 1919-2011) \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Чо, Сонг-Хо
(професор Школи бізнес-адміністрування Університету Хонгік; м.Сеул; Південня Корея; PhD (стратегічний менеджмент)).
Вплив приналежності до групи на оцінювання вартості і фінансові результати діяльності фірм, виведених на ІРО : на прикладі корейських чеболей / С. -Х. Чо, Ч. Лі> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 445-459 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.292(5КОР)г-93
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы предприятия, 2002-2008 гг.
Фінанси підприємства, 2002-2008 рр.
Южная Корея
Південна Корея
Кл.слова (ненормовані):
биржевая доходность предприятий
--
біржова прибутковість підприємств
--
активи підприємств
--
активы предприятий
--
вывод активов
--
виведення активів
--
группы фирм
--
групи фірм
--
ІРО
--
кейрецу
--
корпоративные конгломераты
--
корпоративні конгломерати
--
корпоративные финансы
--
корпоративні фінанси
--
независимые фирмы
--
незалежні фірми
--
оценка предприятий
--
оцінка підприємств
--
первичная рентабельность
--
первинна рентабельність
--
рыночное стимулирование
--
ринкове стимулювання
--
финансово-промышленные группы
--
фінансово-промислові групи
--
фондовый рынок
--
фондовий ринок
--
ФПГ
--
холдинговые компании
--
холдингові компанії
--
чеболь-фирмы
--
чеболь-фірми
Анотація:
Вивчено вплив участі в чеболь-групі на оцінювання вартосі і фінансові результати діяльності фірми під час первинного публічного розміщення акцій у Кореї за період 2002-2008 років. Коли такі фірми оцінюють на основі запропонованої вартості з використанням методу співвідношення "ціна-доходи" або "ціна-продажі", виявляється, що немає системної різниці в оцінках вартості чеболь-фірм і незалежних фірм. На відміну від попередніх досліджень щодо японських і і індійських ІРО, не знайдено підтверджень тому, що фірми, виведені на ІРО, які належать до групи, демонструють вищі доходи в перший день розміщення, ніж ІРО незалежних фірм. На відміну від японських кейрецу, корейські ІРО чеболей не є більш комплексними, ніж окремих фірм. Під час вивчення річної діяльності з моменту ІРО для обох типів фірм виявлено, що річні фінансові результати діяльності індивідуальних фірм гірші, ніж показники на фондовому ринку. Проте річні річні фінансові результати діяльності чеболь-фірм після ІРО не обов'язково нижчі показників на фондовому ринку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Лі, Чінсу (доцент Школи державної політики та управління Корейського інституту розвитку; м.Сеул; Південня Корея; PhD (міжнародні фінанси))
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)