Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ринкові показники<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Мамраева, Динара Габитовна (доцент кафедры маркетинга Карагандинского государственного университета имени академика Э.А.Букетова; Республика Казахстан; кандидат экономических наук), Ташенова, Лариса Владимировна
Назва
: Рынок интеллектуальной промышленной собственности в Республике Казахстан : состояние и тенденции развития
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 7. - С. 404-413: граф., табл.
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
: 65.497(5КАЗ)-2
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика науки
Економіка науки
Географіч. рубрики:
Казахстан
Анотація:
Рассматривается экономическое содержание понятий "интеллектуальная собственность" и "промышленная собственность". Раскрываются некоторые аспекты рынка интеллектуальной промышленной собственности в Республике Казахстан. В частности, проводится анализ основных показателей изучаемого рынка, исследуется региональная дифференциация. Показаны результаты экспертного опроса патентных поверенных, направленного на выявление основных проблем функционирования изобретательской деятельности. Разработаны рекомендации, ориентированные на активизацию инновационной активности в Казахстане.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.7(4РУМ)09в-05
Автор(и)
: Бакалі, Лаура (старший викладач кафедри управліннята економіки машинобудування Технічного університету м.Клуж-Напока; Румунія; PhD (Управління у сфері машинобудування)), Сава, Адріана Мірела
Назва
: Аналіз важливості показників ринкової діяльності для лідерів національного рейтингу Румунії
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 1. - С. 236-245: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 65.7(4РУМ)09в-05
ББК
: 65.053(4РУМ)в
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика развивающихся стран, 2010 г.
Економа країн, що розвиваються, 2010 р.
Географіч. рубрики:
Румыния
Румунія
Анотація:
Визначено важливість певних ринкових показників в контексті аналізу глобальної ринкової діяльності для фірм, що входять в національний рейтинг найкращих компаній Румунії 2010 р., розроблений Торговельно-промисловою палатою країни.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.290(4РУМ)в7-5
Автор(и)
: Сава, Адріана Мірела (старший викладач кафедри управління економічного аналізу Технічного університету м.Клуж-Напока; Румунія; PhD (Управління в галузі машинобудування)), Бакалі, Лаура
Назва
: Значення ринкових показників для фірми із топу національного рейтингу Румунії
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 4. - С. 472-479: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.290(4РУМ)в7-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия, 2010 г.
Економіка підприємства, 2010 р.
Географіч. рубрики:
Румыния
Румунія
Анотація:
У зв'язку із збільшенням уваги до оцінки маркетингової продуктивності як з боку науковців, так і підприємців, ця статті визначає деякі питання щодо значення, яке надається показникам ринкової успішності фірм, включених в топ національного рейтингу Румунії (рейтинг розроблено Торговельно-промисловою палатою Румунії, видання 2010 року)
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.40(5КИТ)в6-2
Автор(и)
: Цой, Йонг-Рок (професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея; PhD (економіка)), Чанг, Нінг, Чанг, Су
Назва
: "Зелений" маркетинг, управління "зеленим" ланцюжком постачань і бізнес-показники : (на прикладі Китаю)
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 2. - С. 427-437: табл., схем.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 65.40(5КИТ)в6-2
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Логистика
Логістика
Географіч. рубрики:
Китай
Анотація:
Досліджено проблему взаємозв'язку "зеленого" маркетингу, управління "зеленим" ланцюжком постачань, "зеленого" брендингу та ринкових показників у галузі логістики у Китаї. Отримані результати показують, що "зелений" внутрішній маркетинг має прямий вплив на управління "зеленим" ланцюжком постачань (GSCM). У той же час він не має прямої кореляції з показниками "зеленого" брендингу а також із іншими ринковими показниками. З іншого боку, "зелений" зовнішній маркетинг прямо впливає на показники "зеленого" брендингу і
ринкові показники
, але не на GSCM. У випадку із GSCM відсутня ланка між внутрішнім та зовнішнім маркетингом. Відповідно, різнорідні маркетингові заходи мають бути інтегровані таким чином, щоб забезпечити стійкість, а также передбачити ефективне посередництво у вигляді GSCM і "зеленого" іміджу бренду.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)