Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ринкові показники<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Сава, Адріана Мірела
(старший викладач кафедри управління економічного аналізу Технічного університету м.Клуж-Напока; Румунія; PhD (Управління в галузі машинобудування)).
Значення ринкових показників для фірми із топу національного рейтингу Румунії / А. М. Сава, Л. Бакалі> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 472-479 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(4РУМ)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия, 2010 г.
Економіка підприємства, 2010 р.
Румыния
Румунія
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая продуктивность
--
маркетингова продуктивність
--
маркетингова діяльність
--
рейтинговое оценивание
--
рейтингове оцінювання
--
рыночная успешность предприятий
--
ринкова успішність підприємств
--
рыночные показатели
--
ринкові показники
--
экономика фирмы
--
економіка фірми
--
економіка підприємств
--
экономика предприятий
Анотація:
У зв'язку із збільшенням уваги до оцінки маркетингової продуктивності як з боку науковців, так і підприємців, ця статті визначає деякі питання щодо значення, яке надається показникам ринкової успішності фірм, включених в топ національного рейтингу Румунії (рейтинг розроблено Торговельно-промисловою палатою Румунії, видання 2010 року)
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Бакалі, Лаура (старший викладач кафедри управліннята економіки машинобудування Технічного університету м.Клуж-Напока; Румунія; PhD (Управління у сфері машинобудування)); Национальный рейтинг Румынии \о произв.\Торгово-промышленная палата Румынии \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Цой, Йонг-Рок
(професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея; PhD (економіка)).
"Зелений" маркетинг, управління "зеленим" ланцюжком постачань і бізнес-показники : (на прикладі Китаю) / Й. -Р. Цой, Н. Чанг, С. Чанг> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 427-437 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.40(5КИТ)в6-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Логистика
Логістика
Китай
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
внешний маркетинг
--
зовнішній маркетинг
--
внутренний маркетинг
--
внутрішній маркетинг
--
зеленый маркетинг
--
зелений маркетинг
--
зеленое управление
--
зелене управління
--
маркетинговые мероприятия
--
маркетингові заходи
--
моделирование структурными уравнениями
--
моделювання структурними рівняннями
--
рыночные показатели
--
ринкові показники
--
SEM
--
цепочки поставок
--
ланцюжки постачань
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
Анотація:
Досліджено проблему взаємозв'язку "зеленого" маркетингу, управління "зеленим" ланцюжком постачань, "зеленого" брендингу та ринкових показників у галузі логістики у Китаї. Отримані результати показують, що "зелений" внутрішній маркетинг має прямий вплив на управління "зеленим" ланцюжком постачань (GSCM). У той же час він не має прямої кореляції з показниками "зеленого" брендингу а також із іншими ринковими показниками. З іншого боку, "зелений" зовнішній маркетинг прямо впливає на показники "зеленого" брендингу і
ринкові показники
, але не на GSCM. У випадку із GSCM відсутня ланка між внутрішнім та зовнішнім маркетингом. Відповідно, різнорідні маркетингові заходи мають бути інтегровані таким чином, щоб забезпечити стійкість, а также передбачити ефективне посередництво у вигляді GSCM і "зеленого" іміджу бренду.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Чанг, Нінг (аспірант Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея); Чанг, Су (магістарнт Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея)
Знайти схожі
>
3.
Мамраева, Динара Габитовна
(доцент кафедры маркетинга Карагандинского государственного университета имени академика Э.А.Букетова; Республика Казахстан; кандидат экономических наук).
Рынок интеллектуальной промышленной собственности в Республике Казахстан : состояние и тенденции развития / Д. Г. Мамраева, Л. В. Ташенова> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 7
. - С. 404-413 : граф., табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65.497(5КАЗ)-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика науки
Економіка науки
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
изобретательская активность
--
винахідницька активність
--
изобретения
--
винаходи
--
инновации
--
інновації
--
инновационная деятельность
--
інноваційна діяльність
--
интеллектуальная промышленная собственность
--
інтелектуальна промислова власність
--
лицензионные договоры
--
ліцензійні договори
--
патенты
--
патенти
--
региональная дифференциация
--
регіональна диференціація
--
рыночные показатели
--
ринкові показники
--
товарные знаки
--
товарні знаки
--
інтелектуальна власність
--
интеллектуальная собственность
--
промислова власність
--
промышленная собственность
Анотація:
Рассматривается экономическое содержание понятий "интеллектуальная собственность" и "промышленная собственность". Раскрываются некоторые аспекты рынка интеллектуальной промышленной собственности в Республике Казахстан. В частности, проводится анализ основных показателей изучаемого рынка, исследуется региональная дифференциация. Показаны результаты экспертного опроса патентных поверенных, направленного на выявление основных проблем функционирования изобретательской деятельности. Разработаны рекомендации, ориентированные на активизацию инновационной активности в Казахстане.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Ташенова, Лариса Владимировна (преподаватель кафедры маркетинга Карагандинского государственного университета имени академика Э.А.Букетова; Республика Казахстан)
Знайти схожі
>
4.
Бакалі, Лаура
(старший викладач кафедри управліннята економіки машинобудування Технічного університету м.Клуж-Напока; Румунія; PhD (Управління у сфері машинобудування)).
Аналіз важливості показників ринкової діяльності для лідерів національного рейтингу Румунії / Л. Бакалі, А. М. Сава> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 236-245 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.7(4РУМ)09в-05
ББК
65.053(4РУМ)в
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика развивающихся стран, 2010 г.
Економа країн, що розвиваються, 2010 р.
Румыния
Румунія
Кл.слова (ненормовані):
мирохозяйственные связи
--
світогосподарські зв'язки
--
мировое хозяйство
--
світове господарство
--
национальные рейтинги
--
національні рейтинги
--
рейтинговое оценивание
--
рейтингове оцінювання
--
рыночная деятельность
--
ринкова діяльність
--
рыночные показатели
--
ринкові показники
--
экономическая эффективность
--
економічна ефективність
Анотація:
Визначено важливість певних ринкових показників в контексті аналізу глобальної ринкової діяльності для фірм, що входять в національний рейтинг найкращих компаній Румунії 2010 р., розроблений Торговельно-промисловою палатою країни.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Сава, Адріана Мірела (старший викладач кафедри управління економічного аналізу Технічного університету м.Клуж-Напока; Румунія; PhD (Управління в галузі машинобудування)); Торгово-промышленная палата Румынии \о ней\Торгово-промислова палата Румунії \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)