Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=решение задач<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Рак, Любов (вчитель початкових класів вищої категорії; старший вчитель Миронівської ЗШ І-ІІ ст. Світловодської районної ради Кіровоградської області).
    Інтегрований урок з математики та природознавства у 2 класі / Л. Рак // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 22-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- молодші школярі -- младшие школьники -- математика -- природознавство -- природоведение -- розробки уроків -- разработки уроков -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- 2 клас -- 2 класс -- способи віднімання -- способы вычитания -- розв’язування задач -- решение задач -- прийоми обчислення -- приемы вычисления -- обчислювальні навички -- вычислительные навыки -- логічне мислення -- логическое мышление -- любов до птахів -- любовь к птицам -- зимуючі птахи -- зимующие птицы -- допомога птахам -- помощь птицам
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку з математики та природознавства у 2 класі за темою "Три способи віднімання виду 40-27. Розв’язування задач." Розробка ставить на меті навчити учнів прийомів обчислення випадків виду 40-27, опрацювати обчислювальні навички, пов’язані з прийомами обчислень різного виду, розвивати логічне мислення та виховувати любов до птахів, викликати бажання допомагати зимуючим птахам.

Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

2.


    Ляшко, С. І.
    Алгоритми векторної оптимізації лінійних систем з узагальненим керуванням / С. І. Ляшко, В. В. Семенов // Доповіді Національної академії наук України. - 2010. - № 4. - С. 35-41. - Библиогр.: с. 40-41. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1025-6415
УДК
ББК 22.19
Рубрики: Математика
   Вычислительная математика

   Математика

   Обчислювальна математика

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- информатика -- кібернетика -- кибернетика -- векторна оптимізація -- векторная оптимизация -- узагальнене керування -- обобщенное управление -- лінійні системи -- линейные системы -- розв’язання задач -- решение задач -- збіжні алгоритми -- совпадающие алгоритмы
Анотація: Запропоновано інтеграційні алгоритми для розв’язання задач векторної оптимізації лінійних розподілених систем з узагальненим керуванням та доведено збіжність алгоритмів із похибками в ітераційних підзадачах до множини керувань, що задовольняють необхідні умвои ефективності.


Дод.точки доступу:
Семенов, В. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Скобелев , В. В.
    Анализ задачи распознавания автомата над кольцом / В. В. Скобелев // Доповіді Національної академії наук України. - 2012. - № 9. - С. 29-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1025-6415
УДК
ББК 22.14
Рубрики: Математика
   Алгебра

Кл.слова (ненормовані):
распознавание автомата -- розпізнавання автомата -- конечное ассоциативно-коммутативное кольцо -- кінцеве асоціативно-коммутативное кільце -- решение задач -- рішення задач -- система уравнений -- система рівнянь -- идентификация семейств автоматов
Анотація: Разработан метод приближенного решения задачи идентификации семейств автоматов, представленных системами уравнений с параметрами над конечным ассоциативно-коммутативным кольцом с единицей.


Знайти схожі

4.


   
    Грід-технологія для завдань метрології / С. І. Ляшко [та ін.] // Доповіді Національної академії наук України. - 2013. - № 9. - С. 38-43 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1025-6415
УДК
ББК 32.973.202
Рубрики: Вычислительная техника
   Распределенные системы обработки данных

   Обчислювальна техніка

   Розподілені системи обробки даних

Кл.слова (ненормовані):
грід-технологія -- грид-технология -- метрологія -- метрология -- прилад-елемента ІЕ -- прибор-элемента ІЕ -- вирішення завдань -- решение задач -- обробка даних -- обработка данных -- розподілені системи -- распределенные системы
Анотація: Розглядаються різні варіанти використання прилад-елемента ІЕ в межах існуючої грід-технології при вирішенні завдань по метрології.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Ляшко, С. І. (член-кореспондент НАН України); Ляшко, С. І.; Неєжмаков, П. І.; Зуб, С. І.; Зуб, С. С.

Знайти схожі

5.


    Смульсон, М. Л.
    Задача в інтелектуальній діяльності / М. Л. Смульсон // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 40-48. - Література : 23 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
задача -- интеллект -- интеллектуальная деятельность -- інтелект -- інтелектуальна діяльність -- когнитивные процессы -- когнітивні процеси -- персоналии психологов -- персоналії психологів -- психология личности -- психологія особистості -- решение задач -- рішення задач -- самостійна постановка задачі -- самостоятельная постановка задачи -- інтелектуальна ініціація -- интеллектуальная инициация -- суб'єктна активність -- субъективная активность
Анотація: Висвітлено теоретико-методологічні підходи Г. О. Балла до визначення поняття «задача» і процесу її розв'язування, а також показано місце задачі в структурі інтелектуальної діяльності. Зокрема, проаналізовано таку метакогнітивну складову, як самостійна постановка задачі, або, інакше, - інтелектуальна ініціація. У задачному підході до діяльності, запропонованому вченим, діяльність суб'єкта представлено як систему процесів розв'язування задач, причому це стосується не тільки нормативних, але й творчих компонентів діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\5.pdf

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович (радянський та український психолог; доктор психологічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії методології і теорії психології; постійний автор і член редакційної колегії журналу "Психологія і суспільство" ; 1927-2011) \про нього\

Знайти схожі

6.


    Шевченко, А. И. (член-корреспондент НАН Украины).
    Задача Стефана при наличии конвекции / А. И. Шевченко, А. С. Миненко // Доповіді Національної академії наук України. - 2012. - № 1. - С. 25-29. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1025-6415
УДК
ББК 22.161.6
Рубрики: Математика
   Дифференциальные и интегральные уравнения

   Математика

   Диференціальні та інтегральні рівняння

Кл.слова (ненормовані):
диференціальні рівняння -- дифференциальные уравнения -- інтегральні рівняння -- интегральные уравнения -- конвекция -- конвекція -- примеси -- домішки -- жидкая фаза -- рідка фаза -- теорема существования -- теорема існування -- задача Стефана -- Стефана задача -- решение задач -- рішення задач -- метод малого параметра
Анотація: Исследована задача Стефана с учетом конвекции и примесей в жидкой фазе. Доказана теорема существования. Построено приближенное решение задач с использованием метода малого параметра.


Дод.точки доступу:
Миненко, А. С.

Знайти схожі

7.


    Тажикенова, Сапия (заведующая кафедрой экономических дисциплин Университета "Туран-Астана"; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент).
    Интерактивные методы обучения - инновация в образовании / С. Тажикенова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 500-506. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
анализ ситуаций -- аналіз ситуацій -- активная учебная деятельность -- активізація учбової дільності -- выработка навыков -- напрацювання навичок -- высшее образование -- вища освіта -- методы активного обучения -- методи активного навчання -- практическое обучение -- практичне навчання -- приемы активного обучения -- прийоми активного навчання -- решение задач -- рішення завдань -- усвоение знаний -- засвоєння знань -- учебно-познавательная деятельность -- учбово-пізнавальна діяльність -- учебный процесс -- навчальний процес -- формирование личности -- формування особистості -- интерактивные методы обучения -- інтерактивні методи навчання
Анотація: Рассматривается использование активных методов в вузовском обучении как необходимого условия для подготовки высококвалифицированных специалистов, приводящего к положительным результатам, т.к. они позволяют формировать знания и умения и навыки студентов путем вовлечения их в активную учебно- познавательную деятельность, при этом учебная информация переходит в личностное знание студентов.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Об образовании, закон Республики Казахстан \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Михалевич, В. М.
    К критерию при многократном выборе решения / В. М. Михалевич // Доповіді Національної академії наук України. - 2011. - № 11. - С. 49-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1025-6415
УДК
ББК 22.18
Рубрики: Математика
   Исследование операций

   Математика

   Дослідження операцій

Кл.слова (ненормовані):
исследование операций -- дослідження операцій -- решение задач -- рішення задач -- проблемы неопределенности -- проблеми невизначеності -- система принятия решений -- система прийняття рішень
Анотація: Получено решение проблемы неопределенности задачи многократных решений для достаточно широкого класса правил выбора предпочтений в системе принятия решений.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Ляшенко, О. І.
    Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язування задач / О. І. Ляшенко, Р. І. Швай // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 5-10. - Література : С.10 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активизация учебного процесса -- активізація навчального процесу -- активні методи навчання -- активные методы обучения -- алгоритмизированное обучение -- алгоритмізоване навчання -- алгоритмы в преподавании разных дисциплин -- дидактика -- методи навчання -- методы обучения -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- решение задач -- рішення задач -- розвиток мислення учнів -- творча діяльність -- творческая деятельность учащихся на уроке -- творческие задания -- творческие методы обучения -- творческий подход -- творчий підхід -- творчі завдання -- творчі методи навчання -- теория образования
Анотація: Розв'язування творчих задач - це вид творчого мислення, творчої діяльності людини (учня), що стимулює творчі процеси, сприяє подоланню стереотипності мислення та психологічного бар'єру стандартного підходу до явищ. Тож цей процес можна розглядати як формування вмінь долати перешкоди. Мета статті - розглянути методи творчого підходу до рішення задач та сутність стратегічних тенденцій у цьому процесі.


Дод.точки доступу:
Швай, Р. І.

Знайти схожі

10.
   656.2
   С 56


    Бусарова, Т. Н.
    Методика применения определенного интеграла к решению практических задач / Т. Н. Бусарова, К. Э. Воропаева, Я. А. Филоненко // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : Тезисы ІІ Междунар. научно-практ. конференции. 15.05.2008 - 16.05.2008 / Мин. транспорта и связи Украины. ДНУЖТ им. академика В. Лазаряна. Восточныу науч. центр трансп. Академии Украины. - Д. : ДИИТ, 2008. - С. 90
УДК
Рубрики: Статьи студентов ДИИТа
   Статті студентів ДІІТу

   ОБРАЗОВАНИЕ

   ОСВІТА

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КВМ -- решение задач -- рішення задач


Дод.точки доступу:
Воропаева, К.Э. (студент); Филоненко, Я.А. (студент)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)