Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=рентабельность портивных услуг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.497.7в7-86
Автор(и)
: Шереметьева, Олена Миколаївна (доктор економічних наук; доцент; професор кафедри торгівлі і маркетингу Самарського інституту (філіал) Російського економічного університету ім. Г.В.Плеханова; м.Самара; Росія)
Назва
: Теоретичні аспекти ефективності спортивних послуг
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 11. - С. 51-57: табл., граф.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.497.7в7-86
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика спорта
Економіка спорту
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): индустрия спорта--індустрія спорту--
рентабельность портивных услуг
--рентабельність спортивних послуг--маркетинговые управленческие решения--маркетингові управлінські рішення--органимзационная эффективность--організаційна ефективність--спортивные услуги--спортивні послуги--спортивный маркетинг--спортивний маркетинг--теоретические аспекты--теоретичні аспекти--функциональная эффективность--функціональна ефективність--экономическая эффективность спортивных услуг--економічна ефективність спортивних послуг
Анотація:
Розглянуто теоретичні аспекти ефективності спортивних послуг в умовах розвитку індустрії спорту на початку XXI століття. Обґрунтовано, що ефективність маркетингових управлінських рішень складається з ефективності спортивної організації та ефективності її функціонування. Запропоновано авторську класифікацію показників, що характеризують ефективність маркетингового управління розвитком спортивної організації.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)