Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=рекламные агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Лазебник, Максим (генеральний продюсер)
Назва
: Що потрібно знати про фестивалі реклами
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 3. - С. 22-24: ил. - ISSN 1605-2005 (Шифр М26/2012/3). - ISSN 1605-2005
УДК
: 339.138
ББК
: 65.26
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація:
Інтерв’ю з Максимом Лазебником - Генеральним продюсером Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, який працює на ниві рекламного бізнесу і організації відповідних фестивалів реклами.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Чорноголовко, Николо (креативный директор)
Назва
: Обновление - мать достижения!
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 5. - С. 23-24: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2012/5). - ISSN 1606-3732
УДК
: 339.138 + 65.291.3
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Анотація:
Раскрывается проблема модернизации маркетинговых технологий рекламного агентства.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Дубовик Т. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та реклами)
Назва
: Етика інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі
Місце публікування
: Економічний часопис ХХІ: науковий журнал. - К, 2014. - № 5/6. - С. 94-97: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - статья на английском языкеВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): інтернет-маркетингові комунікації--рекламні агентства--соціально-етичний маркетинг--етична інтерактивність--підприємства торгівлі--інформаційні технології в торгівлі--інтереси споживачів--конфіденційність --захист персональних даних--интернет-маркетинговые коммуникации--
рекламные агентства
--социально-этический маркетинг--этическая интерактивность--предприятия торговли--информационные технологии в торговле--интересы потребителей--конфиденциальность--защита персональных данных
Анотація:
Розглядаються наукові підходи застосування інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі з урахуванням концепції соціально-етичного маркетингу. Запропоновано модель взаємодії підприємств торгівлі зі споживачами й визначено основні критерії етичної інтерактивності та конфіденційності.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Федоров А. (председатель правления Всеукраинской рекламной коалиции; владелец брендингового агентства)
Назва
: То, что у нас считается провокацией, на самом деле - отсутствие вкуса и жлобство
Місце публікування
: Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 3. - С. 44-47: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): реклама--интервью--інтерв'ю--pr--комунікації--коммуникации--современный маркетинг--сучасний маркетинг--провокации современного маркетинга--провокації сучасного маркетингу--проблеми современного маркетинга--проблеми сучасного маркетингу--
рекламные агентства
--рекламні агентства--маркетинговые стратегии--маркетингові стратегії
Анотація:
В интервью речь идет о проблемах современного маркетинга.
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.39(4УКР)в-5
Автор(и)
: Мусієнко В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Шульга К.О.
Назва
: Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 10. - С. 44-48: табл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.39(4УКР)в-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики, 2013-2015 гг.
Економіка інформатики, 2013-2015 рр.
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Днепропетровская область
Дніпропетровська область
Кривой Рог
Кривий Ріг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): вирусный маркетинг--вірусний маркетинг--инновационная деятельность--інноваційна діяльність--инновационное развитие--інноваційний розвиток--инновационные стратегии--інноваційні стратегії--информационные технологии--інформаційні технології--маркетинговая политика--маркетингова політика--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--медиа-коммуникации--медіа-комунікації--мобильный маркетинг--мобільний маркетинг--организационные аспекты--організаційні аспекти--партизанский маркетинг--партизанський маркетинг--передовой опыт--передовий досвід--
рекламные агентства
--рекламні агенції--сравнительная аналитика--порівняльна аналітика--средства массовой коммуникации--засоби масової комунікації--сми--змі--фирмы-конкуренты--фірми-конкуренти--электронная почта--електронна пошта
Анотація:
Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)