Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламные агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Лазебник, Максим (генеральний продюсер)
Назва : Що потрібно знати про фестивалі реклами
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 3. - С. 22-24: ил. - ISSN 1605-2005 (Шифр М26/2012/3). - ISSN 1605-2005
УДК : 339.138
ББК : 65.26
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Інтерв’ю з Максимом Лазебником - Генеральним продюсером Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, який працює на ниві рекламного бізнесу і організації відповідних фестивалів реклами.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Чорноголовко, Николо (креативный директор)
Назва : Обновление - мать достижения!
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 5. - С. 23-24: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2012/5). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138 + 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Анотація: Раскрывается проблема модернизации маркетинговых технологий рекламного агентства.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Дубовик Т. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та реклами)
Назва : Етика інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі
Місце публікування : Економічний часопис ХХІ: науковий журнал. - К, 2014. - № 5/6. - С. 94-97: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - статья на английском языкеВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-маркетингові комунікації--рекламні агентства--соціально-етичний маркетинг--етична інтерактивність--підприємства торгівлі--інформаційні технології в торгівлі--інтереси споживачів--конфіденційність --захист персональних даних--интернет-маркетинговые коммуникации--рекламные агентства--социально-этический маркетинг--этическая интерактивность--предприятия торговли--информационные технологии в торговле--интересы потребителей--конфиденциальность--защита персональных данных
Анотація: Розглядаються наукові підходи застосування інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі з урахуванням концепції соціально-етичного маркетингу. Запропоновано модель взаємодії підприємств торгівлі зі споживачами й визначено основні критерії етичної інтерактивності та конфіденційності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Федоров А. (председатель правления Всеукраинской рекламной коалиции; владелец брендингового агентства)
Назва : То, что у нас считается провокацией, на самом деле - отсутствие вкуса и жлобство
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 3. - С. 44-47: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--интервью--інтерв'ю--pr--комунікації--коммуникации--современный маркетинг--сучасний маркетинг--провокации современного маркетинга--провокації сучасного маркетингу--проблеми современного маркетинга--проблеми сучасного маркетингу--рекламные агентства--рекламні агентства--маркетинговые стратегии--маркетингові стратегії
Анотація: В интервью речь идет о проблемах современного маркетинга.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.39(4УКР)в-5
Автор(и) : Мусієнко В.Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна), Шульга К.О.
Назва : Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 10. - С. 44-48: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.39(4УКР)в-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика информатики, 2013-2015 гг.
Економіка інформатики, 2013-2015 рр.
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Днепропетровская область
Дніпропетровська область
Кривой Рог
Кривий Ріг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вирусный маркетинг--вірусний маркетинг--инновационная деятельность--інноваційна діяльність--инновационное развитие--інноваційний розвиток--инновационные стратегии--інноваційні стратегії--информационные технологии--інформаційні технології--маркетинговая политика--маркетингова політика--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--медиа-коммуникации--медіа-комунікації--мобильный маркетинг--мобільний маркетинг--организационные аспекты--організаційні аспекти--партизанский маркетинг--партизанський маркетинг--передовой опыт--передовий досвід--рекламные агентства--рекламні агенції--сравнительная аналитика--порівняльна аналітика--средства массовой коммуникации--засоби масової комунікації--сми--змі--фирмы-конкуренты--фірми-конкуренти--электронная почта--електронна пошта
Анотація: Розкрито сутність та роль організації маркетингових комунікацій в діяльності підприємства та важливість інноваційного розвитку комунікаційної політики. Проведено аналіз маркетингової політики комунікацій рекламної агенції «Нова Медіа» та порівняння з комунікаційною діяльністю фірми-конкурента. Запропоновано шляхи інноваційного розвитку та вдосконалення роботи рекламної агенції з організації маркетингових комунікацій.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)