Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламная деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Микитенко, Людмила (кандидат юридичних наук; старший викладач кафедри комерційного права Київського національного техніко-економічного університету)
Назва : Деякі питання гармонізації законодавства України із законодавством ЄС про рекламу
Місце публікування : Підприємництво, господарство, право. - К., 2010. - № 11. - С. 62-66 (Шифр П250/2010/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 347
ББК : 67.404.9
Предметні рубрики: Право
Господарське право
Хозяйственное право
Анотація: Розглядаються питання щодо особливостей регулювання реклами в Україні та країнах Європейського Союзу, аналізуються норми законодавства України про рекламу, які тією чи іншою мірою належним чином не врегульовані Законом України "Про рекламу" та не відповідають положенням європейського законодавства.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрицька, Надія (здобувачка кафедри правового регулювання економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана")
Назва : Принципи рекламної діяльності на телебаченні
Місце публікування : Підприємництво, господарство, право: науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою/ Інститут приватного права і підприємництва АПрН України,Спілка юристів України , Інститут держави і права НАН України. - К., 2010. - № 12. - С. 20-23 (Шифр П250/2010/12)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 347
ББК : 67.404.9
Предметні рубрики: Право
Господарське право
Хозяйственное право
Анотація: Аналізуються поняття, зміст та види принципів рекламної діяльності на телебаченні, здійснюється порівняльно-правовий аналіз законодавства України та міжнародно-правових актів, що визначають основні принципи реклами на телебаченні.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Граніш, Світлана
Назва : Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 6. - С. 36-41: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/6). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Анотація: Досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингової політики комунікацій.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курчин, Олег (здобувач Інституту економіко-правових досліджень НАН України; м. Донецьк)
Назва : Підстави та форма господарської відповідальності суб'єктів розміщення зовнішньої реклами
Місце публікування : Підприємництво, господарство, право: науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою/ Інститут приватного права і підприємництва АПрН України,Спілка юристів України , Інститут держави і права НАН України. - К., 2011. - № 4. - С. 147-150 (Шифр П250/2011/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 347
ББК : 67.404.9
Предметні рубрики: Право
Господарське право
Хозяйственное право
Анотація: Розглядаються найбільш поширені у сфері розміщення зовнішньої реклами правопорушення з боку суб'єктів господарювання, висловлюються пропозиції щодо конкретизації підстав господарської відповідальності суб'ктів розміщення зовнішньої реклами, обгрунтовується необхідність застосування до правопорушників окремих видів господарських санкцій.
Перейти к внешнему ресурсу: Підстави та форма господарської відповідальності
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Гаєв М.
Назва : Час "вийти з тіні"
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2011. - № 1. - С. 19: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Запропоновано основні тренди, які стимулюють розвиток ринку інтернет-комунікацій.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шупік, Богдан (аспірант кафедри державного управління та адміністративного менеджменту Класичного приватного університету)
Назва : Загальні підходи до державного регулювання міжнародного туризму в Україні
Місце публікування : Вісник державної служби України: інформаційно-аналітичний журнал/ Засновник: Головне управління державної служби України. - К, 2011. - № 3. - С. 16-20
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 342.9
ББК : 67.401
Предметні рубрики: Право
Адміністративне право
Административное право
Анотація: Розкрито основні засади політики державного регулювання міжнародного туризму в Україні. Втзначено важливі напрями вдосконалення маркетингової концепції державного регулювання туризму.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.432-80
Автор(и) : Чиріч, Ната (співробітник сектору туризму Міністерства економіки та регіонального розвитку Республіки Сербія; м.Бєлград; Сербія; PhD), Вуїчич, Мілан, Вуковіч, Марія
Назва : Менеджмент якості продуктів і послуг в готельному бізнесі
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 1. - С. 538-544
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.432-80
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Управление качеством
Управління якістю
Анотація: Розглянуто проблему якості туристичного і готельного бізнесу, який потребує встановлення стратегічного і комплексного підходу до розвитку, особливо щодо реклами і розробки туристичних продуктів і послуг, а також введення інновацій. Доведено, що покращення якості роботи готелів та інших туристичних продуктів і послуг веде до підвищення туристичних потоків і обігу, а також до розвитку туристичної галузі в цілому.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290(5ПАК)в7-5
Автор(и) : Алі Шах, Саєл Зульфікар (доцент кафедри управління Інституту інформаційних технологій COMSATS; м.Ісламабад; Пакистан; PhD), Мірза, Хаммад Хасан, Аббас, Кейсар
Назва : Вплив реклами на економічні показники фірми
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 3. - С. 519-525: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290(5ПАК)в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Географіч. рубрики: Пакистан
Анотація: Показано результати дослідження за допомогою різних моделей і методологій впливу реклами на успішність роботи підприємства. Емпіричні дані наявних досліджень про вплив реклами на продажі, прибуток, ринкову вартість або доходи не дозволили зробити однозначних висновків, а більша частина досліджень стосувалася розвинених країн і оминала увагою країни, що розвиваються. На основі вибірки пакистанських підприємств, що виробляють товари масового вжитку та мають акції на біржі, продемонстровано позитивний і значний вплив реклами на продажі, доходи і ринкову вартість даних фірм.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ісмаїл, Камаріа (декан факультету управління людськими ресурсами Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія; PhD), Хуссейн, Джавад, Алі Шах, Файяз
Назва : Чинники, що визначають маркетингові комунікації компаній з виробництва безалкогольних напоїв, та їх роль у формуанні споживчої поведінки в Пакистані
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 6. - С. 234-246: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.304.25(5ПАК)в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Географіч. рубрики: Пакистан
Анотація: Вивчено чинники, які визначають системи маркетингових комунікацій Pepsi і Coca Cola, порівняно їх вплив на формування споживчої поведінки в Пакистані. Визначено і описано чинники маркетингової комунікації, порівняно їх вплив на імідж брендів Pepsi і Coca Cola. Проаналізовано реакцію на рекламу Pepsi і Coca Cola в Пакистані. Для збору даних вибрано 214 респондентів з 4 пакистанських провінцій. Для перевірки причинно-наслідкового зв'язку було проведено регресійний аналіз, а для порівняння Pepsi і Coca Cola використано описовий аналіз. Результати показали, що маркетингова комунікація у Pepsi ефективніша у впливі на поведінку споживачів, ніж у Coca Cola, і Pepsi – популярніший напій у Пакистані, ніж Coca Cola.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.39в-5
Автор(и) : Філіповіч, Олена (старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD), Марінковіч, Велько
Назва : Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 6. - С. 470-478: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.39в-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Анотація: Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)