Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламная деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    Микитенко, Людмила (кандидат юридичних наук; старший викладач кафедри комерційного права Київського національного техніко-економічного університету).
    Деякі питання гармонізації законодавства України із законодавством ЄС про рекламу / Л. Микитенко // Підприємництво, господарство, право. - 2010. - № 11. - С. 62-66. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404.9
Рубрики: Право
   Господарське право

   Хозяйственное право

Кл.слова (ненормовані):
правове регулювання реклами -- правовое регулирование рекламы -- реклама -- європейські стандарти -- европейские стандарты -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- гармонізація законодавства -- гармонизация законодательства -- міжнародні організації -- международные организации -- законодавство ЄС -- законодательство ЕС -- законодавство України -- законодательство Украины -- директиви -- директивы -- реклама алкогольних напоїв -- реклама алкогольных напитков -- алкогольні напої -- алкогольные напитки -- реклама харчових продуктів -- реклама продуктов питаний -- харчові продукти -- продукты питания
Анотація: Розглядаються питання щодо особливостей регулювання реклами в Україні та країнах Європейського Союзу, аналізуються норми законодавства України про рекламу, які тією чи іншою мірою належним чином не врегульовані Законом України "Про рекламу" та не відповідають положенням європейського законодавства.


Дод.точки доступу:
Про рекламу, закон України \о произв.\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Скрицька, Надія (здобувачка кафедри правового регулювання економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана").
    Принципи рекламної діяльності на телебаченні / Н. Скрицька // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 12. - С. 20-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404.9
Рубрики: Право
   Господарське право

   Хозяйственное право

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- реклама на телебаченні -- реклама на телевидении -- принципи реклами -- принципы рекламы -- рекламні принципи -- рекламные принципы -- закони
Анотація: Аналізуються поняття, зміст та види принципів рекламної діяльності на телебаченні, здійснюється порівняльно-правовий аналіз законодавства України та міжнародно-правових актів, що визначають основні принципи реклами на телебаченні.


Дод.точки доступу:
Про рекламу, закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Граніш, Світлана.
    Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій / С. Граніш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 36-41 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- споживчий ринок -- маркетингова політика -- рекламно-коммуникационный рынок -- рекламно-комунікаційний ринок -- комунікації -- рекламная деятельность -- рекламні засоби -- рекламные средства -- потребительский рынок -- маркетинговая политика -- коммуникации
Анотація: Досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингової політики комунікацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Курчин, Олег (здобувач Інституту економіко-правових досліджень НАН України; м. Донецьк).
    Підстави та форма господарської відповідальності суб'єктів розміщення зовнішньої реклами / О. Курчин // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 4. - С. 147-150. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404.9
Рубрики: Право
   Господарське право

   Хозяйственное право

Кл.слова (ненормовані):
господарська відповідальність -- хозяйственная ответственность -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- форми господарської відповідальності -- формы хозяйственной ответственности -- господарські санкції -- хозяйственные санкции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- адміністративно-господарські штрафи -- административно-хозяйственные штрафы
Анотація: Розглядаються найбільш поширені у сфері розміщення зовнішньої реклами правопорушення з боку суб'єктів господарювання, висловлюються пропозиції щодо конкретизації підстав господарської відповідальності суб'ктів розміщення зовнішньої реклами, обгрунтовується необхідність застосування до правопорушників окремих видів господарських санкцій.

Перейти к внешнему ресурсу: Підстави та форма господарської відповідальності

Дод.точки доступу:
Про рекламу, закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Гаєв, М.
    Час "вийти з тіні" / М. Гаєв // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 19 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
тренди -- інтернет-комунікації -- інтерактивний простір -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність -- тренды -- интернет-коммуникации -- интерактивное пространство
Анотація: Запропоновано основні тренди, які стимулюють розвиток ринку інтернет-комунікацій.


Знайти схожі

6.


    Шупік, Богдан (аспірант кафедри державного управління та адміністративного менеджменту Класичного приватного університету).
    Загальні підходи до державного регулювання міжнародного туризму в Україні / Б. Шупік // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 16-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний туризм -- международный туризм -- державне регулювання туризму -- государственное регулирование туризма -- туристична галузь -- туристическая отрасль -- державна політика -- государственная политика -- імідж -- имидж -- маркетингові концепції -- маркетинговые концепции -- органи влади -- органы власти -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- конкурентна політика -- конкурентная политика
Анотація: Розкрито основні засади політики державного регулювання міжнародного туризму в Україні. Втзначено важливі напрями вдосконалення маркетингової концепції державного регулювання туризму.


Дод.точки доступу:
Міністерство культури і туризму України \о нем\

Знайти схожі

7.


    Чиріч, Ната (співробітник сектору туризму Міністерства економіки та регіонального розвитку Республіки Сербія; м.Бєлград; Сербія; PhD).
    Менеджмент якості продуктів і послуг в готельному бізнесі / Н. Чиріч, М. Вуїчич, М. Вуковіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 538-544. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
гостиничная индустрия -- готельна індустрія -- инновации -- інновації -- менеджмент -- отраслевое развитие -- галузевий розвиток -- позиционирование -- позиціонування -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- туристические услуги -- туристичні послуги
Анотація: Розглянуто проблему якості туристичного і готельного бізнесу, який потребує встановлення стратегічного і комплексного підходу до розвитку, особливо щодо реклами і розробки туристичних продуктів і послуг, а також введення інновацій. Доведено, що покращення якості роботи готелів та інших туристичних продуктів і послуг веде до підвищення туристичних потоків і обігу, а також до розвитку туристичної галузі в цілому.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вуїчич, Мілан (молодший науковий співробітник кафедри економіки Державного університету м.Нові-Пазар; Сербія); Вуковіч, Марія (менеджер "RECREATOURS D.O.O."; м.Бєлград; Сербія)

Знайти схожі

8.


    Алі Шах, Саєл Зульфікар (доцент кафедри управління Інституту інформаційних технологій COMSATS; м.Ісламабад; Пакистан; PhD).
    Вплив реклами на економічні показники фірми / Алі Шах С.З., Х. Х. Мірза, К. Аббас // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 519-525 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
доходность фирмы -- прибутковість фірми -- развивающиеся страны -- країни, що розвиваються -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність -- рыночная стоимость -- ринкова вартість -- успешность работы предприятия -- успішність роботи підприємства -- пакистанські підприємства -- пакистанские предприятия
Анотація: Показано результати дослідження за допомогою різних моделей і методологій впливу реклами на успішність роботи підприємства. Емпіричні дані наявних досліджень про вплив реклами на продажі, прибуток, ринкову вартість або доходи не дозволили зробити однозначних висновків, а більша частина досліджень стосувалася розвинених країн і оминала увагою країни, що розвиваються. На основі вибірки пакистанських підприємств, що виробляють товари масового вжитку та мають акції на біржі, продемонстровано позитивний і значний вплив реклами на продажі, доходи і ринкову вартість даних фірм.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мірза, Хаммад Хасан (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету м.Саргода; Пакистан); Аббас, Кейсар (декан і професор факультету бізнес-адміністрування Інституту інформаційних технологій COMSATS; м.Ісламабад; Пакистан)

Знайти схожі

9.


    Ісмаїл, Камаріа (декан факультету управління людськими ресурсами Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія; PhD).
    Чинники, що визначають маркетингові комунікації компаній з виробництва безалкогольних напоїв, та їх роль у формуанні споживчої поведінки в Пакистані / К. Ісмаїл, Д. Хуссейн, Алі Шах Ф. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 234-246 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
безалкогольные напитки -- безалкогольні напої -- маркетинг -- брендовый имидж -- брендовий імідж -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительская культура -- споживацька культура -- потребительские предпочтения -- споживацькі переваги -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність
Анотація: Вивчено чинники, які визначають системи маркетингових комунікацій Pepsi і Coca Cola, порівняно їх вплив на формування споживчої поведінки в Пакистані. Визначено і описано чинники маркетингової комунікації, порівняно їх вплив на імідж брендів Pepsi і Coca Cola. Проаналізовано реакцію на рекламу Pepsi і Coca Cola в Пакистані. Для збору даних вибрано 214 респондентів з 4 пакистанських провінцій. Для перевірки причинно-наслідкового зв'язку було проведено регресійний аналіз, а для порівняння Pepsi і Coca Cola використано описовий аналіз. Результати показали, що маркетингова комунікація у Pepsi ефективніша у впливі на поведінку споживачів, ніж у Coca Cola, і Pepsi – популярніший напій у Пакистані, ніж Coca Cola.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хуссейн, Джавад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Алі Шах, Файяз (здобувач Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Coca Cola, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\; Pepsi, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\

Знайти схожі

10.


    Філіповіч, Олена (старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
    Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі / О. Філіповіч, В. Марінковіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 470-478 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
баннеры -- банери -- маректинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- инфорпмационные технологии -- інформаційні технології -- пол -- стать -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- пугающая реклама -- лякаюча реклама -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність -- сексуальна реклама -- сексуальна реклама -- социальная реклама -- соціальна реклама -- электронная реклама -- електронна реклама -- юмористическая реклама -- гумористична реклама
Анотація: Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)