Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=радіореклама<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Ковальчук, Світлана (завідувач кафедри маркетингу і товарознавства), Лазебник, Максим
Назва
: Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку
Серія:
Комунікації: реклама, PR
Місце публікування
: Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 3. - С. 18-33: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): рекламний ринок--обсяги рекламного ринку--тб-реклама--зовнішня реклама--реклама в пресі--
радіореклама
--транспортна реклама--indoor-реклама--рекламный рынок--объемы рекламного рынка--тв-реклама--внешняя реклама--реклама в прессе--транспортная реклама--радиореклама--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--масмедіа--массмедиа
Анотація:
Діагностика та аналіз основних тенденцій розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Окремо представлений аналіз ринку маркетингових комунікацій у розрізі основних масмедіа (ТБ-реклама, реклама в пресі, зовнішня реклама, транспортна і Indoor-реклама,
радіореклама
, ринок Інтернет реклами).
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гавриш О. М., Каленська Н. В.
Назва
: Використання реклами в діяльності торговельних підприємств
Місце публікування
: Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал. - Київ: Державний університет телекомунікацій, 2021. - N 1 (35). - С. 45-50: табл. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е634638/2021/1 (35)). - ISSN 2415-8089
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2533/2434Повний текстРежим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/155Зміст
УДК
: 659.1:658.8
Предметні рубрики:
Реклама
Торгівля
Торговля
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): реклама--торговельні підприємства--торговые предприятия--попит--спрос--пропозиція--предложение--товар--телереклама--
радіореклама
--радиореклама--постачальник--поставщик--споживач--потребитель
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)