Пошуковий запит: <.>K=післядипломна освіта<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Штомпель Г. О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу України/Г. О. Штомпель // Педагогіка і психологія. -Київ:АПН України, 2015,N № 4.-С.61-69
|
>2.
| Штомпель Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО/Г. О. Штомпель // Педагогіка і психологія. -К.:АПН України, 2013,N № 1.-С.54-60
|
>3.
| Шевченко І. Нові підходи до організації підвищення кваліфікації бібліотекарів: розвиваємо дистанційне навчання/І. Шевченко // Бібліотечний форум України, 2009,N № 3.-С.32-35
|
>4.
| Чернишов О. Моделювання післядипломної педагогічної освіти на засадах неперерервності професійного розвитку/О. Чернишов, Е. Соф'янц // Рідна школа. -К.:ПП "Видавництво "Рідна школа", 2011,N № 4/5.-С.14-18
|
>5.
| Чежмарь К.І. "У будь-якій професії слід прагнути досконалості", - Катерина Чижмарь/К. І. Чежмарь // Бюлетень Міністерства юстиції України. -Київ, 2017,N № 7.-С.17-20
|
>6.
| Тараріна І. Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період/І. Тараріна // Рідна школа. -К.:ПП "Видавництво "Рідна школа", 2011,N № 4/5.-С.72-76
|
>7.
| Сорочан Т. Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти/Т. М. Сорочан // Педагогіка і психологія. -Київ:АПН України, 2016,N № 4.-С.24-31
|
>8.
| Семиченко В. А. Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти/В. А. Семиченко // Педагогіка і психологія. -К.:АПН України, 2010,N № 2.-С.46-57
|
>9.
| Сагуйченко В. В. Шкільний директор як освітній філософ: критичний аналіз управління досвіду/В. В. Сагуйченко // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011,N № 1.-С.50-54
|
>10.
| Сагуйченко В. В. Філософсько-освітні аспекти життєтворчості педагога в системі післядипломної педагогічної освіти/В. В. Сагуйченко // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012,N № 8.-С.83-86
|
|
|