Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=пізнавальна діяльність учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марцінко Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету)
Назва : Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - № 1. - С. 17-21
Примітки : Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК : 372.8
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полонська Т.
Назва : Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2009. - № 3. - С. 99-110
Примітки : Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Розглядається портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скуратівський Л. В.
Назва : Змістово-пізнавальні суперечності процесу вивчення курсу рідної мови в середній школі
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - № 4. - С. 13-16
Примітки : Бібліографія : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 811.161.2
ББК : 81.411.1
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: Автор статті у ставить завдання знайти у змісті шкільного курсу української мови та в процесі його засвоєння такі суперечності, які б були притаманні навчальному матеріалу різних його розділів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кошара, Юлія (аспірантка; Миколаїв)
Назва : Про стан самостійної роботи учнів з підручником української літератури (основна школа)
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2012. - № 6/7. - С. 22-26
Примітки : Література : С.26 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 821.161.2
ББК : 83.3(4Укр)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Анотація: Розкривається наявний стан самостійної роботи учнів основної школи з підручником української літератури, наводяться дані методичних спостережень.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кусакіна, Тамара (методист відділу освіти М. Тернівки; Дніпропетровська область)
Назва : Навчальна практика як форма вдосконалення пізнавальної й творчої діяльності учнів (з досвіду проведення навчальної практики з української мови і літератури)
Місце публікування : Українська мова і література в школі: науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2012. - № 4. - С. 36-39
Примітки : Література : С.39 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 811.161.1
ББК : 81.411.1
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: Висвітлюється педагогічний досвід проведення навчальної практики з української мови і літератури в школах Дніпропетровська.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвин, Тетяна (учитель-методист української мови й світової літератури; Чернігівська область)
Назва : Використання гри на уроках української мови для активізації пізнавальної й розумової діяльності учнів
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2013. - № 1. - С. 7-11
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 811.161.2
ББК : 81.411.1
Предметні рубрики: Мовознавство
Языкознание
Анотація: Подано методичні рекомендації, які містять інноваційні методичні прийоми щодо підвищення ефективності вивчення української мови, передусім ігрові види роботи, спрямовані на активізацію пізнавальної та розумової діяльності учнів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ходань, Олена (учитель української мови та літератури школи № 97 імені Олени Теліги; Київ)
Назва : Нестандартний урок з української літератури як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2013. - № 4. - С. 29-32
Примітки : Література : С.32 : 1 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 821.161.2
ББК : 83.3(4Укр)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Анотація: Обгрунтовано висновок, за яким нестандартний урок є найефективнішим засобом активізації пізнавальної діяльності учнів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юдіна, Інна (учитель української мови та літератури; Херсон)
Назва : Шевченкова "Ліліея" і вчительське відчуття літератури
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2014. - № 1. - С. 18-21
Примітки : Література : С.21 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 821.161.2
ББК : 83.3(4Укр)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Анотація: Авторка у формі есе подає своє розуміння поезії Тараса Шевченка. Слово поета надихає на спільну творчість учителя і учнів, потребує оновлення змісту і форм навчання на засадах рефлексійно-пізнавальної діяльності.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фелющенко, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; вчитель-методист; вчитель художньої культури)
Назва : Розвиток творчих здібностей школярів на уроках художньої культури
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2014. - № 12. - С. 21-27
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): світова художня культура--мировая художественная литература--творчо-реферативні роботи--творческо-реферативные работы--естетична культура--эстетическая культура--образне мислення--образное мышление--художня культура--художественная культура--уроки художньої культури--уроки художественной культуры--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--приклади завдань-запитань--примеры заданий-вопросов--творча діяльність учнів--творческая деятельность учеников--пізнавальна діяльність учнів--познавательная деятельность учеников
Анотація: Обгрунтовується, що використання творчих завдань на уроках світової художньої культури сприяє ефективному формуванню в школярів прагнення до творчого успіху, самореалізації та самовдосконалення. Доводиться: виконання творчих завдань сприяє збудженню інтересу, потреби розвивати творчі можливості та бажання опановувати світ художньої культури. Це дає змогу культивуватидуховність, формувати естетичне середовище, культурну атмосферу життя, створює гармонію понятійного й образного, забезпечує комплексне формування творчої особистості.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Башук Л. (директор; Криворізький природничо-науковий ліцей)
Назва : Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2015. - № 3. - С. 3-6: рис.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. журн.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профільне навчання--профильное обучение--профільні освітні простори--профильное образовательное пространство--пізнавальна діяльність учнів--познавательная деятельность учащихся--творчий потенціал учнів--творческий потенциал учащихся--старшокласники--старшеклассники--навчальні заклади--учебные учреждения--основи самореалізації особистості--основы самореализации личности--природничо-математичні напрями профілізації--естественно-математические направления профилизации--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--роботи з учнями--работы с учащимися--досвід ліцеїв--опыт лицеев
Анотація: Досліджено необхідні компоненти профільного освітнього простору навчального закладу на прикладі Криворізького природничо-наукового ліцею. Детально описано науково-дослідну роботу ліцеїстів, розкрито питання активної пізнавальної і креативної діяльності учнів, накопичення творчого досвіду як основи самореалізації особистості. Структуровано склад природничо-математичного напряму профілізації відповідно до різних видів та методів роботи з учнями.
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)