Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підготовка вчителів-словесників<.>
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
1.


    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичівський педагогічний коледж).
    Аматорська кінотворчість як ефективний шлях до професійної компетентності майбутнього педагога / Тамара Бабійчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 44-45. - Бібліографія : С.45 : 6 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аматорська кінотворчість -- видеофрагмент -- відеофрагмент -- любительское кинотворчество -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- навчальне кіно -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- творчество студентов -- творчість студентів -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- учебное кино
Анотація: Аматорська кінотворчість як вид самодіяльної творчості студентів; створення аматорського відеофрагмента - вид особистісно зорієнтованого навчання і виховання студентів педагогічного коледжу у процесі вивчення української літератури.


Знайти схожі

2.


    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; доцент Бердичівського педагогічного коледжу).
    Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 57-60. - Література : С.59-60 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- микросцена -- мікросцена -- мовна освіта -- педагогический колледж -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетентность педагогов -- театрализация учебного процесса -- театралізація навчального процесу -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: У статті розглянуто питання формування професійної компетентності майбутніх педагогів через театралізацію навчально-виховного процесу.


Знайти схожі

3.


    Базиль, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 20-25. - Література : С.25 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературоведческая деятельность -- литературоведческая деятельность учителя -- літературознавча діяльність -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури -- учитель української мови і літератури -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Присвяено актуальній проблемі літературознавчої діяльності учителя-словесника, виокремлено різновиди літературознавчої праці учителя української мови та літератури.


Знайти схожі

4.


    Базиль, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент Київського університету ім. Б. Грінченка).
    Розвиток літературознавчої компетенції учителів-словесників у контексті інноваційного поступу вітчизняного освітнього простору / Л. Базиль // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 9. - С. 16-22. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновации в образовании -- інновації в освіті -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- профессиональная компетенция -- професійна компетенція -- литературоведческая компетенция -- літературознавча компетенція -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- образовательные инновации -- освітні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- підготовка вчителів-словесників -- профессиональная подготовка учителей -- украинская литература -- українська література
Анотація: Статтю присвячено осмисленню ролі освітніх інновацій у розвитку літературознавчої компетенції майбутніх учителів української мови і літератури.


Знайти схожі

5.


    Базиль, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Роль особистості вченого у формуванні літературознавчої компетентності словесника / Людмила Базиль // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 7-10. - Бібліографія : С.10 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- литературное образование -- литературоведческая компетенция -- личность ученого -- літературна освіта -- літературознавча компетенція -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- науковий напрям в методиці літератури -- науковці-методисти -- научное направление в методике литературы -- особистість науковця -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- ученые-методисты
Анотація: Аналізується поняття літературознавчої компетенції та концепція шкільної літературної освіти, запропонована Н.Й. Волошиною - доктором педагогічних наук, членом-кореспондентом АПН України.


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна \о ней\

Знайти схожі

6.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя).
    Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 12-15. - Література : С.15 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
майбутні словесники -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- модель урока -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор статті розкриває основні закономірності організації такого навчального етапу, як підготовка студентами уроків літератури.


Знайти схожі

7.


    Борисенко, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Організаційно-методичні основи навчання магістрантів мовознавчих дисциплін / В. Борисенко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 9. - С. 26-29. - Література : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
магистранты-филологи -- магістранти-філологи -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- украинский язык -- українська мова -- филологическая компетентность -- філологічна компетентність
Анотація: Йдеться про зміну акцентів у мовознавчій підготовці магістрантів-філологів, про створення нової освітньої парадигми. Визначено пріоритетні напрями формування мовознавчої компетентності, основні принципи мовознавчої підготовки студентів-філоло гів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2017_9\5.pdf

Знайти схожі

8.


    Борисенко, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент ).
    Пріоритетні вектори магістерської мовознавчої підготовки (Частина ІІ) / В. Борисенко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 11. - С. 22-25. - Література : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- магистерська мовзнавча підготовка -- магмстерская языковедческая подготовка -- методика викладання української мови -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания филологических дисциплин -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- подготовка учителей-словесников -- украинский язык -- українська мова -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Автор розглядає актуальні проблеми та організаційно-методичні засади навчання мовознавчих дисциплін майбутніх магістрів-філологів. Зазначено, що засади підготовки магістрів-філологів в Україні не повністю корелюються з міжнародними стандартами вищої освіти.


Знайти схожі

9.


    Василенко, Марина (кандидат педагогічних наук; доцент Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького).
    Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови / М. Василенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 42-46. - Література : С.45-46 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
будущие словесники -- будущие учителя -- коммуникативные умения -- коммуникативные умения учителя -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- майбутні вчителі -- майбутні словесники -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- профессиональная речь -- профессиональное общение -- развитие речи -- розвиток мовленевих навичок -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статі розглянуто проблему формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів, виявлено їхню специфіку і роль при підготовці вчителя-словесника.


Знайти схожі

10.


    Василенко, Марина (кандидат педагогічних наук; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького).
    Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 46-50. - Бібліографія : С.50 : 50 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність учнів -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- речевая деятельность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті розглядається система роботи з формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації". Пропонуються основні види робіт, що сприяють засвоєнню знань і формують професійно-комунікативні в міння протягом усього навчання.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)