Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=підготовка вчителів-словесників<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
53
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-53
>
1.
Бабійчук, Тамара
(кандидат педагогічних наук; Бердичівський педагогічний коледж).
Аматорська кінотворчість як ефективний шлях до професійної компетентності майбутнього педагога / Тамара Бабійчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 44-45. - Бібліографія : С.45 : 6 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аматорська кінотворчість
--
видеофрагмент
--
відеофрагмент
--
любительское кинотворчество
--
методика викладання української літератури у ВНЗ
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
навчальне кіно
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетенция
--
творчество студентов
--
творчість студентів
--
технические средства обучения
--
технічні засоби навчання
--
учебное кино
Анотація:
Аматорська кінотворчість як вид самодіяльної творчості студентів; створення аматорського відеофрагмента - вид особистісно зорієнтованого навчання і виховання студентів педагогічного коледжу у процесі вивчення української літератури.
Знайти схожі
>
2.
Бабійчук, Тамара
(кандидат педагогічних наук; доцент Бердичівського педагогічного коледжу).
Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 57-60. - Література : С.59-60 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика викладання філологічних дисциплін
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
методика преподавания филологических дисциплин
--
микросцена
--
мікросцена
--
мовна освіта
--
педагогический колледж
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
професійна компетентність
--
профессиональная компетентность
--
профессиональная компетентность педагогов
--
театрализация учебного процесса
--
театралізація навчального процесу
--
украинский язык
--
українська мова
--
языковое образование
Анотація:
У статті розглянуто питання формування професійної компетентності майбутніх педагогів через театралізацію навчально-виховного процесу.
Знайти схожі
>
3.
Базиль, Людмила
(кандидат педагогічних наук; доцент Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 20-25. - Література : С.25 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
литературоведческая деятельность
--
литературоведческая деятельность учителя
--
літературознавча діяльність
--
методика викладання української літератури
--
методика викладання української літератури у ВНЗ
--
методика преподавания украинской литературы
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
украинская литература
--
українська література
--
учитель украинского языка и литературы
--
учитель украинской литературы
--
учитель української літератури
--
учитель української мови і літератури
--
шкільна літературна освіта
--
школьное литературное образование
Анотація:
Присвяено актуальній проблемі літературознавчої діяльності учителя-словесника, виокремлено різновиди літературознавчої праці учителя української мови та літератури.
Знайти схожі
>
4.
Базиль, Людмила
(кандидат педагогічних наук; доцент Київського університету ім. Б. Грінченка).
Розвиток літературознавчої компетенції учителів-словесників у контексті інноваційного поступу вітчизняного освітнього простору / Л. Базиль> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. -
№ 9
. - С. 16-22. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
инновации в образовании
--
інновації в освіті
--
інноваційні технології навчання
--
инновационные технологии обучения
--
профессиональная компетенция
--
професійна компетенція
--
литературоведческая компетенция
--
літературознавча компетенція
--
методика викладання української літератури у ВНЗ
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
образовательные инновации
--
освітні інновації
--
педагогические инновации
--
педагогічні інновації
--
підготовка учителів
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей-словесников
--
підготовка вчителів-словесників
--
профессиональная подготовка учителей
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Статтю присвячено осмисленню ролі освітніх інновацій у розвитку літературознавчої компетенції майбутніх учителів української мови і літератури.
Знайти схожі
>
5.
Базиль, Людмила
(кандидат педагогічних наук; доцент).
Роль особистості вченого у формуванні літературознавчої компетентності словесника / Людмила Базиль> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 7-10. - Бібліографія : С.10 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
литературное образование
--
литературоведческая компетенция
--
личность ученого
--
літературна освіта
--
літературознавча компетенція
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
науковий напрям в методиці літератури
--
науковці-методисти
--
научное направление в методике литературы
--
особистість науковця
--
персоналии филологов
--
персоналії філологів
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
ученые-методисты
Анотація:
Аналізується поняття літературознавчої компетенції та концепція шкільної літературної освіти, запропонована Н.Й. Волошиною - доктором педагогічних наук, членом-кореспондентом АПН України.
Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна \о ней\
Знайти схожі
>
6.
Бондаренко, Юрій
(доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя).
Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 12-15. - Література : С.15 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
майбутні словесники
--
методика викладання української літератури
--
методика викладання української літератури у ВНЗ
--
методика преподавания украинской литературы
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
модель урока
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Автор статті розкриває основні закономірності організації такого навчального етапу, як підготовка студентами уроків літератури.
Знайти схожі
>
7.
Борисенко, Валентина
(кандидат педагогічних наук; доцент).
Організаційно-методичні основи навчання магістрантів мовознавчих дисциплін / В. Борисенко> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 9
. - С. 26-29. - Література : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
магистранты-филологи
--
магістранти-філологи
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика викладання філологічних дисциплін
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
методика преподавания филологических дисциплин
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
украинский язык
--
українська мова
--
филологическая компетентность
--
філологічна компетентність
Анотація:
Йдеться про зміну акцентів у мовознавчій підготовці магістрантів-філологів, про створення нової освітньої парадигми. Визначено пріоритетні напрями формування мовознавчої компетентності, основні принципи мовознавчої підготовки студентів-філоло гів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2017_9\5.pdf
Знайти схожі
>
8.
Борисенко, Валентина
(кандидат педагогічних наук; доцент ).
Пріоритетні вектори магістерської мовознавчої підготовки (Частина ІІ) / В. Борисенко> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. -
№ 11
. - С. 22-25. - Література : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
магистерська мовзнавча підготовка
--
магмстерская языковедческая подготовка
--
методика викладання української мови
--
методика викладання філологічних дисциплін
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания филологических дисциплин
--
підготовка вчителів-словесників
--
підготовка магістрів
--
подготовка магистров
--
подготовка учителей-словесников
--
украинский язык
--
українська мова
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
Анотація:
Автор розглядає актуальні проблеми та організаційно-методичні засади навчання мовознавчих дисциплін майбутніх магістрів-філологів. Зазначено, що засади підготовки магістрів-філологів в Україні не повністю корелюються з міжнародними стандартами вищої освіти.
Знайти схожі
>
9.
Василенко, Марина
(кандидат педагогічних наук; доцент Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького).
Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови / М. Василенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 42-46. - Література : С.45-46 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
будущие словесники
--
будущие учителя
--
коммуникативные умения
--
коммуникативные умения учителя
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
майбутні вчителі
--
майбутні словесники
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
професійне мовлення
--
професійне спілкування
--
профессиональная речь
--
профессиональное общение
--
развитие речи
--
розвиток мовленевих навичок
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
У статі розглянуто проблему формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів, виявлено їхню специфіку і роль при підготовці вчителя-словесника.
Знайти схожі
>
10.
Василенко, Марина
(кандидат педагогічних наук; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького).
Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 46-50. - Бібліографія : С.50 : 50 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные умения
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
мовленнєва діяльність учнів
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
речевая деятельность
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
У статті розглядається система роботи з формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації". Пропонуються основні види робіт, що сприяють засвоєнню знань і формують професійно-комунікативні в міння протягом усього навчання.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-53
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)