Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=піар<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швирко, Олександр Іванович (кандидат філософських наук; старший викладач кафедри філософії Сумського державного університету)
Назва : Глобальні ідеології та політичний піар
Місце публікування : Грані. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012. - № 2. - С. 145-148 (Шифр Г2/2012/2)
Примітки : Бібліографія : С.148 : 4 назви
УДК : 316.75:32
ББК : 66.05
Предметні рубрики: Політика. Політологія
Политика. Политология
Географіч. рубрики: СРСР
СССР
США
Анотація: Розглянуто один досьогодні мало досліджений компонент будь-якої ідеології - матеріальний. Наведено декілька практичних наслідків з того розуміння ідеології, яке представлено в статті.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Гладунов, Олександр (віце-президент Української Асоціації Маркетингу)
Назва : Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів : розділи з книги
Різночитання назви :: Професійний маркетинг для грантоїдів
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 1. - С. 49-55: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2012/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Продовження у наступному номері
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Описаний процес отримання грантів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.248(4СЕР)-5
Автор(и) : Костіч-Станковіч, Міліца (доцент факультету організаційних наук Університету Бєлграду; Сербія; PhD (маркетинг та PR)), Цвійович, Єлена, Жаркич-Йоксимовіч, Невенка
Назва : Внутрішній ПІАР у сербській інтелектуальній діаспорі
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 6. - С. 283-294: граф.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.248(4СЕР)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Международные трудовые отношения
Міжнародні трудові відносини
Географіч. рубрики: Сербия
Сербія
Анотація: Показано, що міграція професіоналів – один із найбільш очевидних наслідків глобалізації, яка зачіпає велику кількість країн із перехідною економікою, у тому числі Сербію. Враховуючи велику кількість учених, експертів, бізнесменів і студентів сербського походження, які живуть, працюють або вчаться за кордоном, найважливішими питаннями є їх взаємодія, створення інституційних організацій і об'єднання зусиль, спрямованих на розвиток співпраці, збереження національної ідентичності і допомогу в економічному і культурному розвитку їх рідної країни. Підкреслено важливість розробки і реалізації відповідних стратегій зі зв'язків з громадськістю в інтелектуальній діаспорі – співтоваристві високоосвічених сербів, основна діяльність яких спрямована на ефективну комунікацію, інформування цільової аудиторії і створення взаємозв'язків. Оцінено існуючий рівень внутрішньої узгодженості і співпраці між членами інтелектуальної діаспори. Отримані результати опитування можуть надалі використовуватися як основа для майбутніх досліджень з питань відносин в межах діаспори.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Степанова, Маргарита
Назва : Репортаж з другого PR-SPACE Congress
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2012. - № 5. - С. 47-50: ил. (Шифр М26/2012/5)
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Анотація: 27 вересня 2012 р. відбувся другий PR-SPACE Congress – подія, яку не міг пропустити жоден справжній піарник.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 021
Автор(и) : Ковальчук Ю. (керівник проекту "PR-офіс сучасних бібліотек Рівненщини"; бібліотекар)
Назва : Піар-офіси сучасних бібліотек України
Місце публікування : Бібліотечна планета: науково-практичний професійний журнал/ Засновник: Національна парламентська бібліотека України. - Київ, 2015. - № 3. - С. 19-22
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 021
ББК : 78.34
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Організація бібліотечної справи
Библиотечное дело
Организация библиотечного дела
Географіч. рубрики: Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): публічні бібліотеки--форми роботи бібліотек--піар-офіси бібліотек--pr-офіси бібліотек--інформаційні проекти--медійна підтримка--бібліотечні події--висвітлення бібліотечних подій--рекламна діяльність бібліотек--медіа-плани--публичные библиотеки--формы работы библиотек--пиар-офисы библиотек--медийная поддержка--информационные проекты--библиотечные события--освещение библиотечных событий--рекламная деятельность библиотек--медиа-планы
Анотація: Висвітлено досвід впровадження Рівненською ОУНБ проекту "PR-офісу сучасних бібліотек Рівненщини", метою якого є навчання працівників грамотно організовувати роботу з представниками ЗМІ, правильно поддавати інформацію про ресурси і послуги свого бібліотечного закладу.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хоменко, Ірина (головний бібліотекар відділу інноваційно-методичної роботи; керівник бібліотечного піар-офісу Кіровоградської міської централізованої бібліотечної системи)
Назва : Тонке мистецтво бібліотечної журналістики
Серія: Бібліотечна освіта, підвищення кваліфікації
Місце публікування : Бібліотечний форум України: інформаційний щоквартальний журнал. - 2015. - № 2. - С. 38-40 (Шифр Б18/2015/2)
Примітки : В електронній формі (к. 263)
УДК : 021.7:027.52
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Кіровоград
Кировоград
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотечна справа--библиотечное дело--цбс--централизованные библиотечные системы--централізовані бібліотечні системи--піар-офіси--пиар-офисы--бібліотечна журналістика--библиотечная журналистика--бібліотечний піар--библиотечный пиар--реклама бібліотек--реклама библиотек--змі--сми--засоби масової інформації--средства массовой информации--прес-реліз--пресс-релиз--тренінги--тренинги--семінари--семинары
Анотація: Автор статті розповідає, як зробити так, щоб ЗМІ говорили про вашу бібліотеку, щоб журналісти самі вас шукали і просили бібліотекарів про інтерв'ю. У статті надано поради щодо співпраці бібліотек зі ЗМІ та досвід роботи Кіровоградської міської ЦБС.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)