Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=психология развития<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Акимова, М. К.
(доктор психологических наук; профессор; заведующий лабораторией психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО; заведующий кафедрой общих закономерностей развития психики РГГУ; заведующий кафедрой общей психологии Университета РАО).
Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 60-65. - (Психология обучения - Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
15.31
УДК
159.922.6
Рубрики:
Возрастная психология
Вікова психологія
Психология обучения
Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
развивающие программы для детей
--
розвиваючі програми для дітей
--
психологія навчання
--
психология обучения
--
психология развития
--
психологія розвитку
--
мыслительные действия
--
розумові дії
--
коррекция развития
--
корекція розвитку
--
мыслительный навык
--
розумовий навик
--
мыслительные операции
--
розумові операції
--
коррекционные программы для детей
--
корекційні програми для дітей
Анотація:
Представлены задания коррекционно-развивающих программ для детей по развитию мыслительных действий с понятиями.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Козлова, В. Т. (кандидат психологических наук; ведущий научный сотрудник лаборатории психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО)
Знайти схожі
>
2.
Акимова, М. К.
(доктор психологических наук; профессор; заведующая лабораторией психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО; заведующая кафедрой общих закономерностей развития психики РГГУ; заведующая кафедрой общей психологии Университета РАО).
Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 47-55. - (К картотеке практического психолога и социальной работы - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Продолжение. Начало в № 5 за 2013 г. - Продолжение следует. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.922.6
Рубрики:
Возрастная психология
Вікова психологія
Практическая психология
Практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
развивающие программы для детей
--
розвиваючі програми для дітей
--
психология развития
--
психологія розвитку
--
мыслительные действия
--
розумові дії
--
коррекционные программы для детей
--
корекційні програми для дітей
--
мыслительный навык
--
розумовий навик
Анотація:
Представлены упражнения коррекционно-развивающей программы для детей по развитию мыслительных действий с понятиями.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Козлова, В. Т. (кандидат психологических наук; ведущий научный сотрудник лаборатории психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО)
Знайти схожі
>
3.
Поліщук, В. М.
Вікові кризи у віковому розвитку / В. М. Поліщук> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 51-60. - Бібліографія : С.59-60 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.923
ББК
88.37
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
вікова нормативна криза
--
вікова психологія
--
возрастная психология
--
возрастной нормативный кризис
--
вікові кризи
--
возрастные кризисы
--
личность
--
особистість
--
педология
--
педологія
--
психическое развитие личности
--
психічний розвиток особистості
--
психология личности
--
психология развития
--
психологія особистості
--
психологія розвитку
--
развитие личности
--
развитие личности в онтогенезе
--
розвиток особистості
Анотація:
Об'єктивна присутність вікових криз у віковому розвитку - це показники стадійності й циклічності останнього, умова практичної реалізації диференційованого підходу в навчанні й вихованні. Вікові кризи треба відрізняти від стабільних періодів та розрізняти між собою нормативні - це відображення в розвитку особистості об'єктивних законів природи - фазовості, циклічності, до якої вона належить: ненормативні - ці спричинені винятково некомпетентними соціальними впливами. З'ясування симптомокомплексу вікових криз - одне з пріоритетних завдань у визначенні його місця в системі вікового розвитку.
Знайти схожі
>
4.
Тарабасова, Л. Г.
(старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Теоретико-методологічне дослідження потенціалу розвитку дитини раннього віку / Л. Г. Тарабасова> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 3
. - С. 33-36. - Література : С.36 : 10 назв
УДК
1
ББК
87.5
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія
--
возрастная психология
--
детская психология
--
дитяча психологія
--
потенциальное развитие
--
потенційний розвиток
--
психология развития
--
психология развития
ребенка
--
психологія розвитку
--
психологія розвитку дитини
--
развитие ребенка
--
ранний возраст
--
ранній вік
--
розвиток дитини
--
социокультурная среда
--
соціокультурне середовище
--
философская антропология
--
філософська антропологія
Анотація:
Досліджуються теоретико-методологічні засади розвитку дитини в ранньому віці, її потенційні можливості. Ранній вік визначається в онтології людини як найбільш значущий етап становлення основних нервово-психічних функцій. Це найвідповідальніший період у житті дитини, коли закладається фундамент майбутньої особистості, формуються основи фізичного та психічного здоров'я.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)