Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психология профессий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Макеєва І. І.
Назва : Психологічні проблеми інформаційно-бібліотечної перекваліфікації бібліотекарів книгозбірень вишів
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2009. - № 4. - С. 142-149
Примітки : Бібліографія : С.149 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 159.9:028.02
ББК : 88.44
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Анотація: Проаналізовані психологічні аспекти процеса підвищення інформаційно-бібліографічної кваліфікації фахівців бібліотек вузів, які впливають на формування професійної компетентності. Стратегія формуваня професійних знань, навичок та вмінь у бібліотекарів к нигозбірень закладів вишу залежить від трьох головних чинників організації навчального процесу: мети навчання (навіщо навчатися), змісту (чого навчатися), принципів організації навчального процесу (як навчати).
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лосєва Н. М.
Назва : Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К.: АПН України, 2010. - № 3. - С. 64-73
Примітки : Бібліографія : С.72-73 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 159.9:370
ББК : 88.40
Предметні рубрики: Психологія
Психология
Анотація: Розглядаються питання цілісного дослідження особистості професійного керівника навчального закладу з психолого-акмеологічних позицій, показані можливості застосування акмеологічного підходу в цілях особистісно-професійного розвитку керівника. За умов стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності його особистісне зростання неодмінно супроводжується і професійним зростанням. Гуманізація освіти, використання акме-технологій, підтримка особистісно-професійного розвитку освітянина неодмінні і в процесі його підготовки, і під час підвищення кваліфікації, і протягом усього професійного життя.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)