Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологическая культура<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилипенко Н. М. (кандидат психологічних наук; провідний спеціаліст-психолог)
Назва : Організація професійної діяльності практичного психолога-початківця вищого навчального закладу
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: науково-практичний освітньо-методичний журнал/ Засновник: Компанія "Соціс". - К, 2014. - № 6. - С. 4-16: формы; а-табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 159.9
ББК : 88.4
Предметні рубрики: Психологія
Психология
Галузева психологія
Отраслевая психология
Анотація: Розглянуто основні напрями й організаційно-методичні засади професійної діяльності практичного психолога-початківця вищого навчального закладу та проаналізовано емпіричне дослідження психологічної адаптованості студентів-першокурсників, як вагому складову цієї діяльності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завалевський Ю. (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора)
Назва : Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2013. - № 2. - С. 7-21 (Шифр В17/2013/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 371
ББК : 74р
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Анотація: Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)