Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=пропозиції зі знижками<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.433с-5/Х 97
Автор(и) : Хсу, Ю-Лун (старший викладач кафедри туризму Технологічного інституту; м.Тайвань; Тайвань), Чен, Куан-Ю, Тінг, Ю-Сан
Назва : Ефективність вебсайтів групової закупівлі у туристичному маркетингу : на прикладі Groupon.com
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 7. - С. 519-527: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.433с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Анотація: Досліджується ефективність "Groupon" як маркетингового майданчика для індустрії туризму. Туристичні фірми продають свої послуги на "Groupon" у секції " Getaway". У якості нового маркегингового онлайн-майданчика це може бути можливістю для турфірм підняти рівень продажів, збільшити свою частку на ринку та підвищити конкурентоспроможність. Важливо визначити, наскільки корисний цей сайт групової закупівлі для турфірм, через оцінювання його принципів дії та прогнозованих вартості, збитків та прибутків.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)