Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=продвижение товаров<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Звягінцева, Ольга Борисівна (кандидат економічних наук ІПРЕЕД НАН України)
Назва : Основні принципи і закони маркетингу
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2011. - № 9. - С. 13-17 (Шифр Е3/2011/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів та на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної діяльності підприємств.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290в6-5
Автор(и) : Завірюха А.О. (аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана)
Назва : Ігрова модель рівноваги Штакельберга за умови лідерської позиції виробника та послідовної позиції дилера
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2012. - № 6. - С. 187-190: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.290в6-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономическое моделирование
Економічне моделювання
Анотація: Розглядаються перспективи формування маркетингу відносин у каналі постачання між незалежними виробником та дилером. За допомогою ігрової моделі Штакельберга визначено ключові компетенції інтеграції політики просування продукту.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42(4ІСП)в6-5
Автор(и) : Родрігез, Аінхоа (PhD (менеджмент і маркетингові дослідження); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія), Рейна, Марія Долорес, Севілья, Клауліа
Назва : Аналіз чинників, що визначають ефективнсть торговельних виставок : за даними Іспанії
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 6. - С. 52-263: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.42(4ІСП)в6-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Географіч. рубрики: Испания
Іспанія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): выставочная деятельность--виставкова діяльність--методология маркетинга--методологія маркетингу--продажи--продажі--продвижение товаров--просування товарів--торговые выставки--торговельні виставки--экономическая эффективность--економічна ефективність--экспоненты--експоненти
Анотація: Проаналізовано вплив різних чинників (зокрема, розміру стенду та цілей участі) на показники ефективності торговельних виставок для експонентів. Дані чинники часто визначають рішення щодо участі у виставці. Вплив різноманітних чинників оцінено як окремо, так і у комплексі. У цілому, торговельні виставки є важливим та ефективним інструментом продажів та просування, при цьому витрати на розмір стенду не демонструють суттєвого впливу на загальну ефективність від участі у виставці. Деякі з досліджених чинників часто стають причиною відмови від участі у виставці, однак здебільшого такі заходи можна вважати доволі ефективним інструментом розвитку бізнесу.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Жебровська, Олена (аспірант)
Назва : Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс"
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2014. - № 9. - С. 44-46: табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетингові комунікації
Экономика
Маркетинговые коммуникации
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--інтегровані маркетингові комунікації--товари класу люкс--послуги класу люкс--преміум-клас--просування товарів--маркетингова політика--зарубіжний досвід--інновації в рекламі--маркетинговые коммуникации--интегрированные маркетинговые коммуникации--товары класса люкс--услуги класса люкс--преиум-класс--продвижение товаров--маркетинговая политика--зарубежный опыт--инновации в рекламе
Анотація: Досліджено доцільність, практику та особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні на ринку товарів та послуг класу «люкс». Розглянуто трансформацію сутності поняття ІМК від етапу виникнення передумов їх створення до більш розширених формулювань сучасних авторів. Визначено узагальнюючі етапи реалізації програми ІМК з наведенням прикладів відомих іноземних компаній. Проаналізовано доцільність використання найсучасніших каналів комунікацій
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Длігач, Андрій (доктор економічних наук ; доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу)
Назва : Маркетингові дослідження в системно-рефлексивному маркетингу
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 5. - С. 42-51: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий підхід до управління--формування маркетингових стратегій--маркетингові стратегії--дослідження ринків--просування товарів--стратегічний маркетинг--зовнішні стейкхолдери--інтегровані маркетингові стратегії--системно-рефлексивний маркетинг--маркетинговый подход к управлению--управление маркетингом--формирование маркетинговых стратегий--маркетинговые стратегии--исследование рынков--продвижение товаров--стратегический маркетинг--внешние стейкхолдеры--интегрированные маркетинговые стратегии
Анотація: Присвячена аналізу системно-рефлексивного маркетингу (СРМ), який стає ідеологією управління підприємницькою діяльністю, та передбачає формування інтегрованої маркетингової стратегії на підприємстві. Також наведено порівняння традиційної і системно-рефлексивної парадигм маркетингу.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки")
Назва : Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством
Місце публікування : Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал / Засновник: Міністерство сільського господарства і продовольства України : К., 2017. - № 8. - С. 82-86
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління підприємством--управление предприятием--маркетинг на підприємстві--маркетинг на предприятии--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--управління маркетинговою діяльністю--управление маркетинговой деятельностью--напрями маркетингової діяльності--направления маркетинговой деятельности--інструменти маркетингової діяльності--инструменты маркетинговой деятельности--маркетингові служби--маркетинговые службы--цінова політика--ценовая политика--маркетингове планування--маркетинговое планирование--просування товарів--продвижение товаров--товарна політика--товарная политика
Анотація: Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової служби. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне управління маркетинговою діяльністю та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища.
Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)