Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=продвижение бренда<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Чумаченко А. Важливість правильного бренду в соціальних мережах/ А. Чумаченко // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 2.-С.46-50
>
2.
Соловей Н. В. Спонсорство як один із видів маркетингових комунікацій/Н. Соловей, К. Маліношевська // Економіка. Фінанси. Право. -К, 2011,N № 10.-С.30-33
>
3.
Мельник Т. М. Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції/Т. М. Мельник, А. С. Варібрусова // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2018,N № 1.-С.137-142
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)