Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=продвижение бренда<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Чумаченко А. Важливість правильного бренду в соціальних мережах/ А. Чумаченко // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 2.-С.46-50
2.

Соловей Н. В. Спонсорство як один із видів маркетингових комунікацій/Н. Соловей, К. Маліношевська // Економіка. Фінанси. Право. -К, 2011,N № 10.-С.30-33
3.

Мельник Т. М. Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції/Т. М. Мельник, А. С. Варібрусова // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2018,N № 1.-С.137-142
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)