Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=примеры упражнений<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.1(4Укр)
Автор(и) : Бутенко, Лариса (старший викладач Донбаського державного технічного університету)
Назва : Розвиток професійного мовлення майбутніх спеціалістів технічнго профілю
Місце публікування : Дивослово: щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - Київ: ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2014. - № 1. - С. 18-22. - ISSN 0130-5263 (Шифр Д5/2014/1). - ISSN 0130-5263
Примітки : Бібліогр.: с. 22
ББК : 74.268.1(4Укр)
Предметні рубрики: Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Анотація: Подано приклади вправ на розвиток професійного мовлення студентів спеціалізації "Металургія".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шебанова В. И. (кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры псиодиагностики и клинической психологии)
Назва : Техника "Сочинение стихов" в психокоррекции пищевого поведения
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: науково-практичний освітньо-методичний журнал/ Засновник: Компанія "Соціс". - К, 2014. - № 8. - С. 8-17: ил., а-рис., а-табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 159.93/.94
ББК : 88.35
Предметні рубрики: Психічні процеси і стани
Психические процессы и состояния
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нарративный подход--наративний підхід--визуально-нарративный подход--візуально-наративний підхід--положение нарративной терапии--стан наративної терапії--наративна терапія--нарративная терапия--психокоррекция пищевого поведения--психокорекція харчової поведінки--сочинение стихов--складання віршів--психодиагностический инструментарий--психодіагностичний інструментарій--психокоррекционный инструментарий--психокорекційний інструментарій--ландшафты мышления--ландшафти мислення--психологическая самопомощь--психологічна самодопомога--идея интертекстуальности--ідея інтертекстуальності--примеры упражнений--приклади вправ
Анотація: Представлены основные положения и принципы нарративного подхода. Приведены его основные положения: проблемная или доминирующая история, альтернативная, предпочитаемая или контристория; уникальный эпизод, ландшафты мышления. Сделан акцент на особой ценности данного подхода не только в форме дополнительного средства психотерапевтической проработки, но и в качестве эффективного средства психологической самопомощи. Обосновано применение визуально-нарративного подхода (как сочетания визуальных стимулов и "сочинительства" текста с дальнейшим анализом их связей с реальной жизненной историей) при работе с людьми, которые страдают расстройствами пищевого поведения.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_8\4.pdf
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марченко, Лариса (вчителька)
Назва : Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Редакція журналу "Початкова школа", 2018. - № 1. - С. 17-22.: іл.
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 372.8
Предметні рубрики: Начальная школа
Початкова школа
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--украинский язык--математика--літературне читання--литературное чтение--стратегії--стратегии--сенкан--метод прес--метод пресс--мозковий штурм--мозговой штурм--інтелектуальна карта--интелектуальная карта--асоціативний кущ--асоциативный куст--порушена послідовність--нарушенная последовательность--кубування--кубирование--технології критичного мислення--технологии критического мышления--приклади вправ--примеры упражнений
Анотація: Надаються приклади вправ із застосуванням технології критичного мислення на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Для реалізації даної технології використовуються різні стратегії, а саме: "Мозковий штурм", "Асоціативний кущ", "Сенкан", "Кубування", "Метод прес", "Інтелектуальна карта", "Порушена послідовність" тощо.
Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\6.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)