Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=престижное потребление<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зоська Я. В. (старший викладач кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету)
Назва : Соціальне значення зовнішніх ефектів речей у суспільстві споживання: інституціональний аналіз
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010. - № 4. - С. 117-120
Примітки : Бібліографія : С.120 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316.32
ББК : 60.52
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Представлено аналіз досвіду вивчення стилів життя споживачів як у світовій практиці, так і аналіз вітчизняних здобутків.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кісєль О. В.
Назва : Культурологічний підхід до проблеми споживання в контексті освітніх завдань
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014. - № 11. - С. 58-63
Примітки : Література : С.62-63 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 1:316
ББК : 60.00
Предметні рубрики: Соціальна філософія
Социальная философия
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дар-потлач--культура потребления--культура споживання--культурологический подход--культурологічний підхід--масова культура--массовая культура--непомірне споживання--неумеренное потребление--потлач--престижне споживання--престижное потребление
Анотація: Автором проаналізовано культурологічний підхід до проблеми культури споживання за допомогою трьох взаємозалежних аспектів дії (аксіологічного, технологічного та особистісно-творчого). На основі аналізу антропологічних даних сформульована куль турологічна модель системи речей, яка включає в себе два основні типи: речі, які можна подарувати та обміняти, речі, які не можна дарувати або обмінювати. Таким чином, на розвиток культури споживання впливає економічна і політична ситуація певної країни та культури.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)