Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=предприятия торговли<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 85.11
Автор(и) : Куцевич В.В. (доктор архітектури)
Назва : Підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва.
Місце публікування : Будівництво України: Науково-виробничий журнал. - К.: ПП "ПРАНМНА", 2009. - № 9/10. - С. 9-15: ил. - ISSN 0135-1699. - ISSN 0135-1699
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 85.11
Предметні рубрики: Будівництво
Строительство
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Аналіз підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422(4УКР)-5
Автор(и) : Чорна М.В. (доктор економічних наук; професор; Харківський університет харчування та торгівлі)
Назва : П'ять сил конкуренції : особливості прояву в сучасній роздрібній торгівлі
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2012. - № 3. - С. 83-87: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422(4УКР)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли
Економіка внутрішньої торгівлі
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: У статті визначено особливості прояву п'яти сил конкуренції в сучасні й роздрібній торгівлі з урахуванням галузевої специфіки та виокремлення різних стратегічних груп підприємств.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.04-2
Автор(и) : Корсак, Віктор Іванович (генеральний директор ТОВ "Наш Край Груп"; м.Луцьк; Україна; кандидат медичних наук)
Назва : "Двоєдиний підхід" як основа методології реалізації принципів сталого розвитку регіонів : (на прикладі поліпшення якості обслуговування споживачів у роздрібній торгівлі)
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 9. - С. 131-137: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.04-2 + 65.422(4УКР)в7-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Региональная экономика
Регіональна економіка
Экономика розничной торговли
Економіка роздрібної торгівлі
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: Обгрунтовано можливість вирішення сьогоденних проблем суспільства з одночасним урахуванням потреб прийдешніх поколінь, що є єдиним шляхом забезпечення сталого розвитку. Запропоновано сучасну методику контролінгу діяльності торговельних закладів, яка підвищить ефективність діяльності роздрібних організацій і покращить якість обслуговування населення регіону.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матюха, Микола Миколайович (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку)
Назва : Методичні аспекти побудови аналітичного балансу як форми управлінської звітності
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2013. - № 2. - С. 9-13: табл. (Шифр Е3/2013/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 657.0/.5
ББК : 65.052.2
Предметні рубрики: Економіка
Облік. Бухгалтерський облік
Экономика
Учет. Бухгалтерский учет
Анотація: Розкрити методичні аспекти побудови аналітичного балансу як форми управлінської звітності. Представлені етапи підготовки аналітичного балансу, подається характеристика управлінських балансів підприємств.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.1/.5
Автор(и) : Окландер, Михайло (доктор економічних наук)
Назва : Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2013. - № 6. - С. 55-58: табл. (Шифр Е3/2013/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 339.1/.5
ББК : 65.42
Предметні рубрики: Економіка
Економіка торгівлі
Экономика
Экономика торговли
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Одеська область
Одесская область
Анотація: Розглянуто теоретико- прикладні оложення формування механізмів ціноутворення, а також чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведено класифікацію підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито зміст поняття формати магазинів торговельної мережі.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.31в7-5
Автор(и) : Колотій, В'ячеслав Олександрович (здобувач Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; м.Донецьк; Україна)
Назва : Науково-методичні основи використання потенціалу підприєств будівельного рітейлу в контексті сталого розвитку
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 2. - С. 150-155: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.31в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика строительства
Економіка будівництва
Конкуренция
Конкуренція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): потенциал предприятия--потенціал підприємства--предприятия торговли--підприємства торгівлі--розничные сети--роздрібні мережі--стойчивое развитие--сталий розвиток--торговля строительными товарами--торгівля будівельними товарами--строительные товары--будівельні товари--финансовые показатели--фінансові показники
Анотація: Розглянуто науково-методичні основи формування і використання потенціалу підприємств торгівлі будівельними товарами та їх сталого розвитку на конкурентному ринку. Запропоновано підхід до аналізу потенціалу підприємств будівельного рітейлу та зроблено висновки щодо можливості роздрібним підприємствам на ринку будівельних товарів дістати реальних конкурентних переваг та забезпечити гарантовану реалізацію своїх економічних програм, стабілізацію товарної та збутової політики тощо.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Дубовик Т. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та реклами)
Назва : Етика інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі
Місце публікування : Економічний часопис ХХІ: науковий журнал. - К, 2014. - № 5/6. - С. 94-97: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - статья на английском языкеВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-маркетингові комунікації--рекламні агентства--соціально-етичний маркетинг--етична інтерактивність--підприємства торгівлі--інформаційні технології в торгівлі--інтереси споживачів--конфіденційність --захист персональних даних--интернет-маркетинговые коммуникации--рекламные агентства--социально-этический маркетинг--этическая интерактивность--предприятия торговли--информационные технологии в торговле--интересы потребителей--конфиденциальность--защита персональных данных
Анотація: Розглядаються наукові підходи застосування інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі з урахуванням концепції соціально-етичного маркетингу. Запропоновано модель взаємодії підприємств торгівлі зі споживачами й визначено основні критерії етичної інтерактивності та конфіденційності.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.421с-5
Автор(и) : Савчук А.М. (аспірант кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна)
Назва : Складові інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі
Серія: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2014. - № 7. - С. 66-71: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.421с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): информационные системы--інформаційні системи--информационное обеспечение маркетинга--інформаційне забезпечення маркетингу--стратегический маркетинг--стратегічний маркетинг--предприятия торговли--підприємства торгівлі--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--система информационного обеспечения--система інформаційного забезпечення
Анотація: Розглянуто основні завдання стратегічного маркетингу підприємств торгівлі та особливості формування системи його інформаційного забезпечення. Визначено основні складові системи інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі, показано їхній взаємозв'язок.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.1/5
Автор(и) : Краус К. М. (асистент кафедри комерційної діяльності та підприємництва)
Назва : Венчурне фінансування маркетингової політики малого торговельного бізнесу в Україні
Місце публікування : Економічний часопис ХХІ: науковий журнал. - К, 2014. - № 1/2. - С. 52-55
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.1/5
ББК : 65.42
Предметні рубрики: Економіка
Економіка торгівлі
Экономика
Экономика торговли
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний маркетинг--венчурне фінансування маркетингу підприємств торгівлі--венчурний капітал--малий бізнес--бізнес-ангели--торговельні підприємства--торгівельні підприємства--підприємства торговлі--малі торговельні підприємства--інновації в торговлі--маркетингова політика підприємств--маркетинг торговельних підприємств--инновационный маркетинг--венчурное финансирование маркетинга предприятий торговли--венчурный капитал--малый бизнес--бизнес-ангелы--торговые предприятия--предприятия торговли--малые торговые предприятия--инновации в торговле--маркетинговая политика предприятий--маркетинг торговых предприятий
Анотація: З’ясовано сутність інноваційного маркетингу та обґрунтовано актуальність використання його засад малими бізнес-суб’єктами торгівлі. Запропоновано фінансувати стратегічні напрями їх маркетингової політики за рахунок венчурного капіталу. Досліджено форми венчурного фінансування маркетингової діяльності малого торговельного бізнесу, їх ключові переваги та недоліки. Розглянуто види “бізнес-ангелів”, узагальнено їх роль і значення у фінансуванні маркетингової політики малих бізнес-суб’єктів торгівлі.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_час_ХХІ_2014_1-2\42.pdf
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.421(4УКР)г-93
Автор(и) : Дрига С.Г. (доктор економічних наук; професор; Київський національний торговельно-економічний університет), Міщенко І.Д.
Назва : Структура капіталу підприємств торгівлі та підходи до її оптимізаії в сучасних умовах
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 12. - С. 83-86
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.421(4УКР)г-93
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Финансы торговых предприятий
Фінанси торговельних підприємств
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємства торгівлі--предприятия торговли--заемный капитал--позиковий капітал--научные подходы--наукові підходи--оптимизационное моделирование--оптимізаційне моделювання--рыночная конъюнктура--ринкова кон'юнктура--собственный капитал--власний капітал--структура капитала предприятий торговли--структура капіталу підприємств торгівлі--капитал предприятий торговли--капітал підприємств торгівлі--структурная оптимизация--структурна оптимізація--терминология--термінологія--финансово-экономические кризисы--фінансово-економічні кризи
Анотація: Уточнено поняття структури капіталу, досліджені наявні концепції оптимізації структури капіталу з точки зору можпивості їх використання для вітчизняних підприємств торгівлі. Також досліджено фактори, що впливають на структуру капіталу підприємств торпвлі в кризових умовах, та запропоновано модель оптимізації структури у відповідь на зміну кон'юнктури ринку.
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)