Пошуковий запит: <.>K=предприятия торговли<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Куцевич В.В. Підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва./В. В. Куцевич // Будівництво України. -К.:ПП "ПРАНМНА", 2009,N № 9/10.-С.9-15
|
>2.
| Чорна М.В. П'ять сил конкуренції/М. В. Чорна // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2012,N № 3.-С.83-87
|
>3.
| Корсак В.І. "Двоєдиний підхід" як основа методології реалізації принципів сталого розвитку регіонів/В. І. Корсак // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 9.-С.131-137
|
>4.
| Матюха М.М. Методичні аспекти побудови аналітичного балансу як форми управлінської звітності/М. М. Матюха // Економіка. Фінанси. Право. -К, 2013,N № 2.-С.9-13
|
>5.
| Окландер М. Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів/М. Окландер // Економіст. -К, 2013,N № 6.-С.55-58
|
>6.
| Колотій В.О. Науково-методичні основи використання потенціалу підприєств будівельного рітейлу в контексті сталого розвитку/В. О. Колотій // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 2.-С.150-155
|
>7.
| Дубовик Т. В. Етика інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі/Т. вВ. Дубовик // Економічний часопис ХХІ. -К, 2014,N № 5/6.-С.94-97
|
>8.
| Савчук А.М. Складові інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі/А. М. Савчук // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2014,N № 7.-С.66-71
|
>9.
| Краус К. М. Венчурне фінансування маркетингової політики малого торговельного бізнесу в Україні /К. М. Краус // Економічний часопис ХХІ. -К, 2014,N № 1/2.-С.52-55
|
>10.
| Дрига С.Г. Структура капіталу підприємств торгівлі та підходи до її оптимізаії в сучасних умовах/С. Г. Дрига, І. Д. Міщенко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2015,N № 12.-С.83-86
|
|
|