Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=практично-діяльнісні компоненти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Завалевський, Юрій (доктор педагогічних наук; доцент; заступник директора Інституту модернізації змісту освіти МОН України), Бережна, Таміла
Назва
: Готовність учителя до формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: сутність і структура
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2015. - № 9/10. - С. 11-16
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
: 373
ББК
: 74.2
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): здоров'язбережувальне середовище--здоровьесберегающая среда --загальноосвітня школа--общеобразовательная школа--формування здоров'язбережувального середовища--формирование здоровьесохраняющей среды--педагогічна діяльність--педагогическая деятельность--когнітивні компоненти--когнитивные компоненты--знання --знания--уміння--умения--структурні компоненти--структурные компоненты--мотивація педагогічної діяльності--мотивация педагогической деятельности--емоційно-ціннісні компоненти--эмоционально-ценностные компоненты--
практично-діяльнісні компоненти
--практически-деятетельностные компоненты--готовність вчителів--готовность учителей
Анотація:
З'ясовано різні підходи до визначення поняття готовності вчителя до професійної педагогічної діяльності. Охарактеризовано різні погляди дослідників щодо готовності майбутнього вчителя до здійснення здоров'язбережувальної діяльності. Зокрема, розкрито сутність поняття готовності учителя до формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Визначено та описано структурні компоненти готовності вчителя до формування здоров'язбережувального середовища.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)