Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=практический концепт<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти)
Назва : Інтегроване навчання: технологічний аспект
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2014. - № 4/5. - С. 32-36: рис.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтеграція змісту навчання--інтеграція як засіб навчання--технології інтегрованного навчання--інтегровані уроки--интеграция содержания обучения--интеграция как средство обучения--технологии интегрированного обучения--интегрированные уроки--суть технологій--сущность технологий--теоретичні концепти--теоретические концепты--технологічні концепти--технологические концепты--етапи інтегрованних уроків--этапы интегрированных уроков--концептуальні ідеї--концептуальные идеи--технологічна логіка--технологическая логика--практичний концепт--практический концепт
Анотація: Розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання: методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обгрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)