Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=потребительское доверие<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.291.3
Автор(и)
: Дубовик, Тетяна Віталіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна)
Назва
: Взаємодія груп громадськості при формуванні е-довіри
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 1. - С. 88-91: табл.
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): глобальные информационные сети--глобальні інформаційні мережі--жизненные циклы--життєві цикли--интернет-магазины--інтернет-магазини--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--независимые партнеры--незалежні партнери--общественность--громадськість--
потребительское доверие
--споживча довіра--торговые предприятия--торговельні підприємства--е-доверие--е-довіра--модель формування е-довіри споживачів --модель формирования е-доверия потребителей
Анотація:
Наведено аналіз проблем формування та зміцнення е-довіри споживачів до ІНТЕРНЕТ-магазинів та розроблено модель формування е-довіри споживачів на основі чотирьох фаз життєвого циклу та на основі цього запропоновано ІНТЕРНЕТ-маркетингові комунікації.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.42г-5
Автор(и)
: Затварницька-Мадура, Беата (PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща), Стецько, Юстина, Ментель, Гжегож
Назва
: Імідж бренду та довіра споживачів
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 8. - С. 237-245: табл., граф.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 316.77
ББК
: 65.42г-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): аакера модель--теория маркетинга--теорія маркетингу--брендинг--брендінг--концептуальные подходы--концептуальні підходи--модель аакера--оценочная методология--оціночна методологія--позитивный имидж--позитивний імідж--
потребительское доверие
--доверие потребителей--довіра споживачів--узнаваемые бренды--впізнавані бренди
Анотація:
Виявлено, на основі первинного та вторинного дослідження, залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. При цьому представлено вітчизняні і зарубіжні публікації, а також аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)