Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребительское доверие<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.291.3
Автор(и) : Дубовик, Тетяна Віталіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна)
Назва : Взаємодія груп громадськості при формуванні е-довіри
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 1. - С. 88-91: табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глобальные информационные сети--глобальні інформаційні мережі--жизненные циклы--життєві цикли--интернет-магазины--інтернет-магазини--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--независимые партнеры--незалежні партнери--общественность--громадськість--потребительское доверие--споживча довіра--торговые предприятия--торговельні підприємства--е-доверие--е-довіра--модель формування е-довіри споживачів --модель формирования е-доверия потребителей
Анотація: Наведено аналіз проблем формування та зміцнення е-довіри споживачів до ІНТЕРНЕТ-магазинів та розроблено модель формування е-довіри споживачів на основі чотирьох фаз життєвого циклу та на основі цього запропоновано ІНТЕРНЕТ-маркетингові комунікації.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42г-5
Автор(и) : Затварницька-Мадура, Беата (PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща), Стецько, Юстина, Ментель, Гжегож
Назва : Імідж бренду та довіра споживачів
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 8. - С. 237-245: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316.77
ББК : 65.42г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аакера модель--теория маркетинга--теорія маркетингу--брендинг--брендінг--концептуальные подходы--концептуальні підходи--модель аакера--оценочная методология--оціночна методологія--позитивный имидж--позитивний імідж--потребительское доверие--доверие потребителей--довіра споживачів--узнаваемые бренды--впізнавані бренди
Анотація: Виявлено, на основі первинного та вторинного дослідження, залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. При цьому представлено вітчизняні і зарубіжні публікації, а також аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)