Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (18)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (2)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребители<.>
Загальна кількість знайдених документів : 173
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Мудрак Р. Модель поведінки споживача як фактор національної продовольчої безпеки/Р. Мудрак // Економіка України:К., 2008,N № 8.-С.80-89
2.

Андруховец П. ІТ-обеспечение в системе управления бизнесом/Петр Андруховец // Логистика/ Logistics:Киев, 2008,N № 10.-С.34-37
3.

Матвеев В. Маркетинг аэропортов и исследования потребителей авиатранспортной продукции/В. Матвеев, Ахмед Ганем Аль-Суфи Мазен // Економіка. Фінанси. Право:Київ, 2009,N № 8.-С.12-16
4.

Радионова Н. В. Необходимость формирования концепции рационального маркетингового поведения в современных рыночных условиях/Н. В. Радионова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Д., 2009,N Вип. 28.-С.265-267
5.

Стадніченко В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення/В. Стадніченко, А. Цибулько // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 1.-С.45-49
6.

Шаргородський А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє/А. Шаргородський // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 1.-С.32-39
7.

Максименко А. О. Онлайн-споживачі в Україні (соціологічний аналіз)/А. О. Максименко // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010,N № 1.-С.77-79
8.

Тихонова Ю. Шляхи підвищення цінності матеріальних товарів через Інтернет/Ю. Тихонова // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 3.-С.60-63
9.

Піскова Ж. Методика аналізу діяльності комунальних підприємств теплопостачання/Ж. Піскова // Бухгалтерський облік і аудит, 2010,N № 11.-С.30-37
10.

Литовченко І. Інформаційна концепція маркетингу/І. Литовченко // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 2.-С.64-67
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)