Пошуковий запит: <.>K=потребители<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 173
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Мудрак Р. Модель поведінки споживача як фактор національної продовольчої безпеки/Р. Мудрак // Економіка України:К., 2008,N № 8.-С.80-89
|
>2.
| Андруховец П. ІТ-обеспечение в системе управления бизнесом/Петр Андруховец // Логистика/ Logistics:Киев, 2008,N № 10.-С.34-37
|
>3.
| Матвеев В. Маркетинг аэропортов и исследования потребителей авиатранспортной продукции/В. Матвеев, Ахмед Ганем Аль-Суфи Мазен // Економіка. Фінанси. Право:Київ, 2009,N № 8.-С.12-16
|
>4.
| Радионова Н. В. Необходимость формирования концепции рационального маркетингового поведения в современных рыночных условиях/Н. В. Радионова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Д., 2009,N Вип. 28.-С.265-267
|
>5.
| Стадніченко В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення/В. Стадніченко, А. Цибулько // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 1.-С.45-49
|
>6.
| Шаргородський А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє/А. Шаргородський // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 1.-С.32-39
|
>7.
| Максименко А. О. Онлайн-споживачі в Україні (соціологічний аналіз)/А. О. Максименко // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010,N № 1.-С.77-79
|
>8.
| Тихонова Ю. Шляхи підвищення цінності матеріальних товарів через Інтернет/Ю. Тихонова // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 3.-С.60-63
|
>9.
| Піскова Ж. Методика аналізу діяльності комунальних підприємств теплопостачання/Ж. Піскова // Бухгалтерський облік і аудит, 2010,N № 11.-С.30-37
|
>10.
| Литовченко І. Інформаційна концепція маркетингу/І. Литовченко // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 2.-С.64-67
|
|
|