Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=потенційні покупці<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.421г-5
Автор(и) : Гуштан Т.В. (асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород)
Назва : Сутність управління асортиментом в діяльності торговельного підприємства
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2016. - № 9. - С. 91-94: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.166:339.13:658.155
ББК : 65.421г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торгового предприятия
Економіка торговельного підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): закупочные цены--закупівельні ціни--теория маркетинга--теорія маркетингу--поставщики--постачальники--потенциальные покупатели--потенційні покупці--потребители--споживачі--рентабельность торговых предприятий--рентабельність торгових підприємств--рыночный спрос--риновий попит--товарная политика--товарна політика--товарные ассортименты--товарні асортименти--классификации товарного ассортимента--класифікація товарного асортименту--класифікація споживачів товарів--классификация потребителей товаров--торговые сети--торговельні мережі--управленчекое планирование--управлінське планування--финансы торговых предприятий--фінанси торгових підприємств--целевая направленность--цілова спрямованість--экономическая эффективность торговых предприятий--економічна ефективність торгових підприємств
Анотація: Розглянуто сутність управління асортиментом в діяльності торговельних мереж. Визначено, що асортимент є одним з вихідних і найважливіших пунктів здійснення ефективної діяльності підприємства, і вміла та розумна його розробка є однією із запорук успіху. Запропоновано класифікацію товарів за їх характеристиками, частотою попиту на товари, стабільністю і характером попиту, що пред'являється з боку споживачів. Сформульовано завдання формування товарного асортименту, яке полягає у тому, щоб запропонувати потенційним покупцям можливість задоволення різних груп потреб (або декілька варіантів задоволення однієї потреби) в одному місці, у одного торговця. Наведені заходи щодо ефективного управління товарним асортиментом підприємства.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)